2017-12-19, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diva59
Ok. Varför står JB och JJ, idag, på samma adress på Ratsit då?

Har också sett det, men vet ej varför!
Citera
2017-12-19, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rovsmor-bredbart
Har också sett det, men vet ej varför!

Du skriver också att JJ har hand om sonen. Har det alltså inte gått så bra för JB med droger då, eller varför är det så?
Citera
2017-12-19, 16:27
Medlem
Citat:
Du skriver också att JJ har hand om sonen. Har det alltså inte gått så bra för JB med droger då, eller varför är det så?

Jag har tyvärr inga detaljer, min egen gissning är att hon tyvärr är den som mest går i mamma JMs fotspår och dragit på sig nån typ av "åtgärd" från samhällets sida.
Citera
2017-12-19, 16:42
Medlem
En sak till som visar den mentala rubbningen satt sig , det som berör henne är den överlevande modern Johanna vrider sig i vånda tårarna rinner hon skulle få sinnesfrid Johanna om modern strukit med som de andra . modern stör med att leva och Johanna får inte frid av det . Jävla äckliga mentalrubbningen blää .
Citera
2017-12-19, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblues
ja, och tämligen korkad är snudd på ett understatment... hon är dum i huvudet. Ingen enda människa tror på henne. Inte ens barnen. Hennes examen torde vara kopierad.

Hon har levt gott på sitt utseende, charm och manipulerande men nu har det tagit stopp. Nu börjar hon bli äldre, lite slappare i hullet och inte lika kaxig. Nu väntar livstidsstraff på Hinseberg för henne.

Sen tycker hon sig fortfarande vara superwomen... visste såklart inte att det var plural för woman.

Hon hade en ambitiös studiekamrat, som hade "olyckan" att skriva den ihop med JM, att stå för den prestationen. Övriga kurser klarade hon troligen med JM-style (förförde/utpressade lärare). Hon var ju dessutom flerbarnsmor, det kom väl också till "nytta".

Finns absolut inget som ens antyder att hon genomgått en akademisk utbildning.

Hur hon ens kunde tota ihop en begriplig ansökan om examen, förvånar mig.
Citera
2017-12-19, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Hon hade en ambitiös studiekamrat, som hade "olyckan" att skriva den ihop med JM, att stå för den prestationen. Övriga kurser klarade hon troligen med JM-style (förförde/utpressade lärare). Hon var ju dessutom flerbarnsmor, det kom väl också till "nytta".

Finns absolut inget som ens antyder att hon genomgått en akademisk utbildning.

Hur hon ens kunde tota ihop en begriplig ansökan om examen, förvånar mig.

Kanske de har sänkt kraven för att komma in på Soc.högskolan eftersom det är en så stor brist på socionomer?
Citera
2017-12-19, 16:54
Medlem
Citat:

Har du läst hennes BUP så förstår du. Men att JJ har sonen är extremt märkligt.
Citera
2017-12-19, 17:04
Medlem
Citat:
Jag har tyvärr inga detaljer, min egen gissning är att hon tyvärr är den som mest går i mamma JMs fotspår och dragit på sig nån typ av "åtgärd" från samhällets sida.

Stackars oskyldiga barn.

Att JM gav JB ansvar över en viss summa pengar, var som vanligt inget bra förslag. JM visste nog att JB inte skulle kunna sig borta från drogerna. JM ville även ha bort JJ, han hade distans och vet en del om JM tror jag.

Nu har JM lyckats med det.

Att JB inte mår bra bryr hon sig inte om. Hon flyttar de få schackpjäser (barn) hon har grepp om kallsinnigt på SIN spelplan.
Citera
2017-12-19, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko

Jag har läst den men blir, trots allt, bedrövad om det är så att hon ff drogar o inte får ha vårdnad om sonen, om det nu stämmer?
Citera
2017-12-19, 17:08
Medlem
Citat:
Jo,JB och JJ är separerade, bor på var sitt håll. JJ har gemensamma sonen M.

Annat är, att om jag förstått saken rätt så köpte morfar GM en lägenhet åt DB när det blev överfullt av blatteyngel hemma hos mamsen JM... Dock så blev den nya lägenheten ett tillhåll för festande, bråkande och springande av allehanda "typer". Slutade med att brf:en krävde och genomförde en tvångsförsäljning av lägenheten. Mer än så vet jag inte.
Okej, stackars bostadsrättsförening där i Eskilstuna.
Citera
2017-12-19, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Finns BUP att läsa någonstans i tråden här?
Citera
2017-12-19, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Stackars oskyldiga barn.

Att JM gav JB ansvar över en viss summa pengar, var som vanligt inget bra förslag. JM visste nog att JB inte skulle kunna sig borta från drogerna. JM ville även ha bort JJ, han hade distans och vet en del om JM tror jag.

Nu har JM lyckats med det.

Att JB inte mår bra bryr hon sig inte om. Hon flyttar de få schackpjäser (barn) hon har grepp om kallsinnigt på SIN spelplan.

JB och JJ verkar i vart fall ff vara vänner, han och AM, AB, UF och TC har alla gillat hennes nyaste bild på FB (8/12). Hon står ff som gift med JJ på FB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in