2017-12-17, 21:43
Medlem
Honan6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiBeth
Jag tycker nog Vård är bättre , med tanke på att det var två närstående och inte en fyllfest som urartat i slagsmål utan två tillfällen kallsinnigt med lång tid mellan . menar så hur har hon blivit på det viset droger ? eller iallafall vård .något har blivit konstigt i henne och hur hon än säger nu så är det ändå den overkliga grejen två stycken nära anhöriga som hon måste älskat då hon va frisk . jag tror droger med dessa killar kan ha gjort den personlighetsförändring med hon . är det inte underligt en mamma med barn .
hon kan ju inte varit så hela sitt liv måste blivit nåt fel .

Jo, hon kan ha mördat i tanken hela sitt liv. Hon har försökt spelat "vanlig", men lyckades inte p g a att hennes störning gradvis blivit starkare. Vi vet inte hur många mord eller mordförsök hon har på sin hals.

Det kan finnas mer som inte kommit fram i ljuset. Sannolikt finns det berättelser från flera människor som inte vågat/vågar säga något....
Som vi vet säger ju Johanna att det går illa för dem som vill henne illa...
Citera
2017-12-17, 22:15
Medlem
Bewitcheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Jag säger som "jag brukar", skicka Dina iakttagelser till åklagaren. Jag vet inte om hon har samma skarpsynthet och/eller tid att granska fallet på samma gedigna sätt som Du gjort.

Så jäkla bra å detaljerat! Inte så att det lurkar en utredare i Låt Oss Göra Det?
Citera
2017-12-17, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Nej, Rajabi drog ju vinstlotten i och med att hans ålder blev godkänd, visserligen fick han maxstraff med tanke på hans äåder men ändå fjorton år och utvisning för de dåd han begått är djävligt billigt.

Jähresten kommer ju att jobba för ett sänkt straff och att Rajabi ska slippa utvisning.

Det finns ingen som helst anledning att kommande generationer (och våran) ska behöva dras med en sån som MR. Som slaktat 2 personer han knappt kände med över 40 knivhugg.
Citera
2017-12-17, 23:59
Medlem
tillägg

Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Jo, hon kan ha mördat i tanken hela sitt liv. Hon har försökt spelat "vanlig", men lyckades inte p g a att hennes störning gradvis blivit starkare. Vi vet inte hur många mord eller mordförsök hon har på sin hals.

Det kan finnas mer som inte kommit fram i ljuset. Sannolikt finns det berättelser från flera människor som inte vågat/vågar säga något....
Som vi vet säger ju Johanna att det går illa för dem som vill henne illa...
Ja men det är ju lätt att säga som bekant är det ett urttjänt sätt att uttrycka vrede ilska säga såna saker , fast då lever ju folk efteråt . jag förstår hennes sjuka . däremot kan jag personligen inte tänka mig att göra slag i saken särskilt inte min pappa eller make eller bror . hon måste blivit maktgalen med av att det flyt med första mordet . killen killarna däremot vill man ju helst glömma finns så många såna tyvärr säkert missbrukare med .
Hon borde sluta säga saker med tanke på media barnmisshandel att ungarna ska ha sån persons påverkan .
hoppas hon läser detta olämplig överhuvudtaget med sån förälder att de träffar henne då hon inte är behandlad rätt .
Senast redigerad av MiBeth 2017-12-18 kl. 00:09.
Citera
2017-12-18, 00:24
Medlem
jag börjar misstänka deal jäv vad som helst ang straffet , fel påföljd helt enkelt .för jävligt .
tror inte en störning härrör ur klyshor som ,jag ska mörda dig fixa dig sånt .
Citera
2017-12-18, 02:08
Medlem
Hennes allvarliga personlighetsförändring är att hon nu är Sjuk mentalsjuk på ett konstigt sätt , ja det är hon som verkligen är det .
Citera
2017-12-18, 10:16
Medlem
EndastJag01s avatar
Precis vad jag misstänkte. Hon kan bara inte hålla tyst! Hon måste bara ha uppmärksamhet.
Jobbigt för Amanda Hikes som vet vilket dravel som kommer ...

Fast, det kan ju bli underhållande... (tyvärr)
Citera
2017-12-18, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Precis vad jag misstänkte. Hon kan bara inte hålla tyst! Hon måste bara ha uppmärksamhet.
Jobbigt för Amanda Hikes som vet vilket dravel som kommer ...

Fast, det kan ju bli underhållande... (tyvärr)

Är du på plats eller följer du någon (isf vilken?) liverapportering e.d.?
Citera
2017-12-18, 10:51
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morboso
Är du på plats eller följer du någon (isf vilken?) liverapportering e.d.?
Nix, jag får vänta som vi alla till den 10 januari... Men då hoppas jag verkligen att det blir live-rapportering. Det gör nog JM också!
Citera
2017-12-18, 13:17
Medlem
Citat:
jag börjar misstänka deal jäv vad som helst ang straffet , fel påföljd helt enkelt .för jävligt .
tror inte en störning härrör ur klyshor som ,jag ska mörda dig fixa dig sånt .

Tro är en sak. Vetenskap/kunskap/forskning är en annan.
Citera
2017-12-18, 13:19
Medlem
Citat:
Hennes allvarliga personlighetsförändring är att hon nu är Sjuk mentalsjuk på ett konstigt sätt , ja det är hon som verkligen är det .

Hon är inte psykiskt sjuk, hon är personlighetsstörd, men fullt medveten om vad hon gör. Det är en avsevärd skillnad. En psyksjuk som begått såna brott som JM har gjort hamnar på psyket. Övriga hamnar i fängelse.
Citera
2017-12-18, 15:31
Medlem
Har du varit på plats i Svea hovrätt idag på förhandlingen, zilvereko?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in