2017-12-17, 03:16
Medlem
_Soldier_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inknotmink
om man tagit 1000mg/dag i 6 dagar vad kan man vänta sig när man slutar?

En lätt-medium at beroende på din kroppsbyggnad.
Citera
2017-12-17, 03:19
Medlem
_Soldier_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyMagnet
Hej!

Fick ett erbjudande om grön-vita lyrica 150 mg. Vet inget om de men har någon erfarenhet av de? Frågade om det var i en karta då svarade han nej, de var lösa.

Någon som vet nåt om det?

Knappast något att lita på, då det inte existerar som standard, och att det inte levereras i blister. Endast källor som Lyriceys kan garantera dess produkt. Nu har du lärt dig något nytt.
Citera
2017-12-17, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Soldier_
Knappast något att lita på, då det inte existerar som standard, och att det inte levereras i blister. Endast källor som Lyriceys kan garantera dess produkt. Nu har du lärt dig något nytt.

Testade att ta 3 st. Fick exakt lyrica rus. Finns det nån chans att det innehåller sjuka kemikalier som klassika lyrican inte har? Kan AT på dessa grönvita vara värre tror du?
Citera
2017-12-17, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Soldier_
En lätt-medium at beroende på din kroppsbyggnad.

hur länge kan man förvänta sig att den pågår ungefär? ett och ett halvt dygn utan nu och jag känner mig lite smått yr samt värme/fryser emellanåt
Citera
2017-12-18, 07:13
Medlem
cocacolapulvers avatar
Varit utan Lyrica ett tag pga tolerans, testade 600mg för 12 timmar sen och kände av det lite, så har med jämna mellanrum fyllt på och är nu uppe i totalt 1800mg (Inser den bittra sanningen, måste vänta lite längre på den satans toleransen).

Till frågan, jag har vänt dygnet under helgen så har inte sovit i natt, blir det farligt om jag drar en lina tjack? Måste vara vaken tills ikväll. Vill jättegärna slänga i mig 300mg Lyrica till också..

Jag har tagit tjack ihop med lyrica förut och det är ju en sjukt najs kombo, men då har inte intaget av lyrica varit riktigt såhär stort.

(Ursäkta flummig text, jag är ganska flummig, haha!)
Citera
2017-12-18, 11:52
Medlem
bananajoe33s avatar
Jag krampar lätt på lyrica om jag tar mer än 600mg, vad kan jag göra så jag inte krampar lika lätt? Benso får jag inte tag i.
Vill ta högre doser än 600mg utan att vara orolig att krämpa när man är med folk, har hög tolerans har ätit denna medicin i flera år.
Senast redigerad av bananajoe33 2017-12-18 kl. 11:57.
Citera
2017-12-18, 14:47
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyMagnet
Testade att ta 3 st. Fick exakt lyrica rus. Finns det nån chans att det innehåller sjuka kemikalier som klassika lyrican inte har? Kan AT på dessa grönvita vara värre tror du?
Du kan nog vara lugn. Troligtvis innehåller det enbart vad det ska och inget annat. Kanske kommer du få ta någon mer kapsel då pulvret i kapslarna är utbankat, men troligtvis inte det heller.

Är någon som köpt pulver och fyllt kapslarna själv. Brukar ske även med de ”vanliga kapslarna”. Var inte säker för att det ligger i blister. Otroligt lätt att förfalska. Men givetvis är det större chans att det är äkta kapslar om det ligger i blister, än om de kommer lösa.
Citera
2017-12-18, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Jag drabbas generellt av lätta avtändningar, trots min svåra ångestproblematik. Klivit av benso, z-analoger (höga doser CT) och inte fått några värre avtändningar. Men 6 månader med 225mg Lyrica/dag golvade mig. Jag fick deltidssjukskriva mig i månader och har aldrig varit med om något liknande.

Det är bland det värsta rävgift som finns och helt OTROLIGT att det inte är narkotikaklassat i Sverige.
Jag gissar att jag ligger/legat på gränsen, har haft små uppehåll, det kanske gör rätt stor skillnad. Jag tog 300mg innan jag la mig igår och känner mig rätt skön fortfarande. Så nån större tolerans har jag inte märkt av.
Citera
2017-12-18, 18:16
Medlem
Ha4kioskvaltareJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Ja pregabalin fungerar bra mot opiatabstinens och mot dom flesta abstinensen överlag. En riktig mirakelmedicin faktiskt.

Kan intyga det med. Har ett hopp i receptdatumet för mina oxy och då kör jag nu snortning av Lyrica. Testade oralt först men det var inte min melodi. Händer inget trevligt för mig om jag tar dem oralt. Det blir ett himla snortande -hitills 600mg + närmare grammet oralt som inte gjord nån skillnad i måendet alls. Givetvis knaprar jag i mig de tomma kapslarna med.

Får härlig aptit på dem! Mat, kaffe, saft, frukt, yougurt, flingor.....
Citera
2017-12-18, 18:25
Medlem
Spliffmeisters avatar
Pregabalin tas inte upp via näsan, alltså inranasalt. Ren placebo. Har 99% Biotillgänglighet oralt.
Citera
2017-12-18, 18:38
Medlem
Ha4kioskvaltareJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Pregabalin tas inte upp via näsan, alltså inranasalt. Ren placebo. Har 99% Biotillgänglighet oralt.

Då måste jag vara felknullad för jag är hög på det jag snortat in. Det hamnar väl så småningom i svalget men jag myser på denna "placebo".
Citera
2017-12-18, 20:55
Medlem
Ha4kioskvaltareJs avatar
Tagit 300mg till i snoken nu. Man blir som lullig och det är inget placebo i mitt fall kan jag lova. an inte nån komma in och bekräfta att det fungerar att snorta?

Har ju läst om det i denna tråd att man både tar oralt men snortar en del av totalen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in