Citat:
Ursprungligen postat av
Prinzezzan
Han kanske känner PW och/eller MÖ och fått namnet genom dem? Journalister emellan, menar jag.
Oj! Här händer det grejer idag! Ja, jag kommer bara ihåg att någon skrev att det var någon journalist som hade frågat KM om en intervju, dåligt av mig trodde att jag tittade igenom hela hans Twitter i somras.
Men bra att det kom fram bättre sent än aldrig. När det gäller journalisten på TSL så kan det ju vara så att han fick informationen av UrA fru som då fortfarande jobbade som journalist på tidningen jag tror att hon har slutat nu. Det vill säga om paret Ahlin visste om att KM var pilot, men varför skulle de inte det igentligen...
De flesta i båda KMs närmaste familjekrets borde ju ha vetat redan när han åkte in på första förhöret och likadant gäller det Helenas närmaste familjekrets och vänner de har vetat att KM har varit inne på förhör de första två alltså 98 och 2001 sen när det gäller att han blev anhållen i somras så var det många vänner som inte visste med säkerhet men anade givetvis att det var KM som var pilot den första tiden.