2017-12-16, 15:57
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pampaz71
Vi försökte förklara ett antal gånger att dessa två varit inne samtidigt, det vi då fick till svar att kameran kan missvisa, hur polisen menade med det har jag försökt att ta reda på, en kamera kan väl inte missvisa när min stalltjej alltid har mysbyxor , å denna utan byxor, kameran kan väll klä av en person byxorna. Men övriga kläder finns på damen, å att min stall tjej förklarade ett antal gånger att hon aldrig varit bar Bent i stället.

Stämmer detta så borde polisen verkligen damma av det här spåret igen.
Citera
2017-12-16, 16:12
Medlem
Merrybums avatar
Asså jag börjar tro att vapenbrottet i Strålsnäs och det här en koppling. Kolla den tråden oxå.
Men gemensamma nämnare är
Det har pratats mycke om en lista från någon drogsida här. Den häktade i Strålsnäs har drivet en sån. Vi har spekulerat i MC anknytning. De i Strålsnäs hade det. Dessutom är han som sitter häktad ägare till en mintgrön Cadillac.
Citera
2017-12-16, 17:16
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Självförtroendet är det inget fel på

http://www.dragisa.com/

Haha snygg pose
Citera
2017-12-16, 17:17
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Asså jag börjar tro att vapenbrottet i Strålsnäs och det här en koppling. Kolla den tråden oxå.
Men gemensamma nämnare är
Det har pratats mycke om en lista från någon drogsida här. Den häktade i Strålsnäs har drivet en sån. Vi har spekulerat i MC anknytning. De i Strålsnäs hade det. Dessutom är han som sitter häktad ägare till en mintgrön Cadillac.
Vem är häktad? Har visst missat något intressant. Mintgrön bil är ju vad jag tror en viktig länk i detta pussel!
Citera
2017-12-16, 18:17
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holgerett
Felpost.

Nej nu fattar jag inte vad du menar?
Polisen efterlyser information om en mintgrön / turkos amerikansk bil i detta fallet (dubbelmordet i Mantorp).
En person som är ägare till en sådan bil (som polisen vill ha information om i detta fallet) är häktad i Strålsnäs som tydligen ligger ganska nära Mantorp,
Då undrar jag vem från Strålsnäs spm är häktad för vapenbrott då det har spekulerats om ett eventuellt samband i denna tråden.
Ingen har sagt att någon är skyldig till något ännu men allt som kan ha samband i närområdet är av intresse både för polisen och alla oss som är registrerade här på Flashb.
Citera
2017-12-16, 18:28
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Vem är häktad? Har visst missat något intressant. Mintgrön bil är ju vad jag tror en viktig länk i detta pussel!
Det var sk gryningsräder i Strålsnäs. En by bara några mil skogsvägarna. Ekobrott mot ett åkeri och vapenbrott. Det häktades 4. En är kvar i häktet. Han sov med sin k-pist i sängen. Det finns en tråd om det. Sök på Strålsnäs så kommer den upp.
Citera
2017-12-16, 18:28
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Länken om Strålsnäs .
(FB) Fyra greps efter polisinsats strålsnäs/boxholm
Citera
2017-12-16, 18:50
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Länken om Strålsnäs .
(FB) Fyra greps efter polisinsats strålsnäs/boxholm

Och hur passar Edvin från Mullsjö in i det sammanhanget?
Citera
2017-12-16, 19:05
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Och hur passar Edvin från Mullsjö in i det sammanhanget?

Mintgröna amerikanska bilen.
Hans vänner bodde dessutom i Boxholm så ett litet samband finns det.
Citera
2017-12-16, 19:23
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:

Vad har den med Edvin att göra?
Citera
2017-12-16, 19:33
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Hans vänner bodde dessutom i Boxholm så ett litet samband finns det.

Polisen kanske ville ge sig skälig anledning att kika i bagageluckan på den mintgröna bilen och hittade på att det fanns vittnesmål om en sådan rörande lekanders...?
Citera
2017-12-16, 19:36
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Vad har den med Edvin att göra?
Kvällen /dagen innan dubbelmordet var det flera vittnen som såg en mintgrön / turkos amerikansk bil hemma hos paret Lekander.
Polisen vill ha information om en sådan bil.
EG har vänner i Boxholm som är en liten ort och då spekulerar jag och några till om olika samband mella EG och en amerikansk bil och då dök det upp att en person som är häktat har just en sådan bil.
Om du kollar mina tidigare inlägg så räknar jag bara upp lite olika eventuella samband. Pekar inte ut någon eller vet inget mer än det som jag hittar på nätet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in