2017-12-15, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Partlow
Nej, det borde han inte. Men det är talande att United släpper in flest mål när han är på planen. Skillnaden mellan när Liundelöf spelar och Bailly och Jones spelar är så milslång att det helt enkelt inte är en slump.

Snachez spelade fram till målet och avslutade själv på vad som skulle vara ett givet mål om det inte vore för världens bästa målvakt. Fick högst betyg av i princip alla tidningar. Så nej, Sanchez var inte osynlig, långt ifrån.

Sanvhez fick en 5:a av Manchester Evenings. Sämst av alla i Arsenal.
Citera
2017-12-15, 23:27
Bannlyst
[quote=Partlow|62623731]Nej, det borde han inte. Men det är talande att United släpper in flest mål när han är på planen. Skillnaden mellan när Liundelöf spelar och Bailly och Jones spelar är så milslång att det helt enkelt inte är en slump.

Snachez spelade fram till målet och avslutade själv på vad som skulle vara ett givet mål om det inte vore för världens bästa målvakt. Fick högst betyg av i princip alla tidningar. Så nej, Sanchez var inte osynlig, långt ifrån.[/QUOTE

Missa öppet mål har aldrig givit något extrabetyg.. oavsett så tycker jag Linderlöf kommit in i United nu. Han har inte varit delaktig i något baklängesmål sedan Italien-matcherna..
Citera
2017-12-16, 11:15
Medlem
[quote=Tradern69|62623836]
Citat:
Nej, det borde han inte. Men det är talande att United släpper in flest mål när han är på planen. Skillnaden mellan när Liundelöf spelar och Bailly och Jones spelar är så milslång att det helt enkelt inte är en slump.

Snachez spelade fram till målet och avslutade själv på vad som skulle vara ett givet mål om det inte vore för världens bästa målvakt. Fick högst betyg av i princip alla tidningar. Så nej, Sanchez var inte osynlig, långt ifrån.[/QUOTE

Missa öppet mål har aldrig givit något extrabetyg.. oavsett så tycker jag Linderlöf kommit in i United nu. Han har inte varit delaktig i något baklängesmål sedan Italien-matcherna..

Och alla andra tidningar gav en 8a eller en 7a. I princip högst betyg i Arsenal i varenda tidning. Som jag skrev spelade han fram till målet och var själv närmast på göra mål. Nonsens att säga att han var osynlig, det är helt enkelt bara fel.

Nu är vi återigen här. Bara för att han inte gjort något grovt misstag så tycker du han varit bra. Det går definitivt att argumentera för att han kunde gjort det bättre på målet mot Newcastle, när han halkar. Det går definitivt att argumentera för att Sanchez inte ska få så stort utrymme vid straffområdeslinjen att kunna slå ett inspel som resulterar i ett mål.
Citera
2017-12-16, 12:05
Bannlyst
[quote=Partlow|62627149]
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69

Och alla andra tidningar gav en 8a eller en 7a. I princip högst betyg i Arsenal i varenda tidning. Som jag skrev spelade han fram till målet och var själv närmast på göra mål. Nonsens att säga att han var osynlig, det är helt enkelt bara fel.

Nu är vi återigen här. Bara för att han inte gjort något grovt misstag så tycker du han varit bra. Det går definitivt att argumentera för att han kunde gjort det bättre på målet mot Newcastle, när han halkar. Det går definitivt att argumentera för att Sanchez inte ska få så stort utrymme vid straffområdeslinjen att kunna slå ett inspel som resulterar i ett mål.

Målet mot Newcastle räknar jag inte då laget vinner med 4-1. Granen halkade mot Italien i EM förra året. Det kan hända alla. Jag ser Italien-matcherna som vändningen. Insatserna från i Italien-matcherna är världsklass. Linderlöf har fått bäst betyg av alla mittbackar efter Newcastle- matchen. Linderlöf bör spela i helgen. Smalling bör vila.
Citera
2017-12-17, 17:13
Bannlyst
[quote=Partlow|62627149]
Citat:

Jones/ Smalling släppte in mål idag,.
Citera
2017-12-18, 13:11
Medlem
[quote=Tradern69|62640411]
Citat:

Jones/ Smalling släppte in mål idag,.

Japp. Och båda blev nominerade till man of the match.
Citera
2017-12-20, 15:39
Bannlyst
[quote=Partlow|62647883]
Citat:

Japp. Och båda blev nominerade till man of the match.

Linderlöf har blivit utsett till Man United bästa spelare fast de släppt in mål..
Citera
2017-12-21, 00:37
Medlem
paras0nics avatar
Lindelöf tappar helt markeringen till avgörande målet.

https://streamable.com/uxmmm
Citera
2017-12-21, 08:52
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic

Till hans försvar är det flera spelare som kunde gjort båttre där, medan Bristol City gör det oerhört fint. Men visst ser han vilsen ut just där. Jag tycker att trots förlusten och två insläppta mål var han den som spelade bäst i United, inte på något sätt är han en syndabock.
Citera
2017-12-21, 12:38
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic

Kan ju tycka att det är Rojo som inte hänger med i löpningen, mctominay släpper även målskytten helt.
Citera
2017-12-21, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Till hans försvar är det flera spelare som kunde gjort båttre där, medan Bristol City gör det oerhört fint. Men visst ser han vilsen ut just där. Jag tycker att trots förlusten och två insläppta mål var han den som spelade bäst i United, inte på något sätt är han en syndabock.

Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Kan ju tycka att det är Rojo som inte hänger med i löpningen, mctominay släpper även målskytten helt.

Mjo. Min tanke är bara att jag har sett han en 6-7 gånger, där motståndarlaget gör mål, och den som står närmast målskytten är Lindelöf, helt chanslös. Han gjorde förvisso en bra match igår och det var verkligen inte bara han som tappade markeringen. Faktum kvarstår.
Citera
2017-12-21, 17:04
Medlem
Nu är vi återigen där, "bra insats". Han var med och släppte in två mål mot ett Championship-lag, och det kan absolut argumenteras för att han kunde gjort det bättre på ett mål. Båda målen kommer också från hans yta faktiskt. Jag tycker inte Lindelöf var anmärkningsvärt dålig på något sätt, men han visar ju egentligen inte mycket som tyder på att han kan bli en mittback av kaliber och spela i Manchester United. Just nu ser han ut att kunna bli en helt okej försvarare, som typ är ordinarie i ett lag som Everton, men inte mer än så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in