Citat:
Ursprungligen postat av
kosto
ja, jag måste ju det för ni maler på med samma felaktigheter om #jagärhär.
Du skapar bara rundgång eftersom du förnekar faktiska förhållanden hela tiden. Du bara upprepar sådant som alla kan se INTE stämmer. Du gör det väldigt tydligt för alla att #jagärhär INTE är inriktad på dialog.
Citat:
Ursprungligen postat av
kosto
Det beror på frågan.
Var mobbar jag osv?
Att skriva att jag mobbar är mobbing.
Du och #jagärhär undviker ALLA sakfrågor. Företrädare för #jagärhär mobbar de som de angriper, vilket framgår av mängder av bevis i denna tråd.
När det gäller dig personligen så börjar du redan i ditt
andra inlägg i tråden (18/10) med att avfärda en människa på ett osakligt och hånfullt sätt: ”
För dig är det möjligen "totalt irrelevant" men uttrycket är mycket vanligt på Flashback och inget att bry sig om. Det betyder egentligen att postaren är rejält orolig.” Ett arrogant och oförskämt svar, kosto. Sedan blir det värre när du skriver om frågan du får och svarar på något annat. Du påstår sedan att ”Flashbackare” är ”livrädda för gruppen” och du kallar det ”hatet på Flashback”.
I ditt
tredje inlägg i tråden (18/10) generaliserar du människor till ”näthatare och rasister” och påstår åter att ni gör ”flasbackare (sic) rädda”. Och sådär fortsätter du i inlägg efter inlägg.
Överlag har du en osaklig och arrogant attityd och påstår godtyckligt kränkande saker om människor som du inte känner. Det har visat sig symptomatiskt för #jagärhär. Det är ett fult mobbarbeteende och det är givetvis INTE mobbing att påtala det.
Citat:
Ursprungligen postat av
kosto
Nej, det är fel. Jag överglänser er i sättet att diskutera. Kanske beror det på att ni är ovana vid att inte slänga ur er vad som helst.
Du ignorerar åter faktiska förhållanden. Du visar vidare att du har en uppblåst självbild utan motsvarighet i verkligheten. Du kommer åter med ett kränkande påstående som du inte på något sätt verifierar, din lilla mobbare.
Citat:
Ursprungligen postat av
kosto
Jag får titta på det sedan, hinner inte nu.
Bra, då ser jag fram mot dina kommentarer till mitt
inlägg 14/12 om Mats Leijons bloggande om ”
Hatkampanjen mot #jagärhär”.