Citat:
Ursprungligen postat av
Powergirl
Hur vet du att Inizio ändrat sin viktning? Kan jag få en källa på det eller är det bara skitsnack som vanligt från ditt håll? Jag förstår att du är ledsen för att SD inte fick de 30 procenten som du går och drömmer om men du kan väl trösta dig med att SD fick en ökning på 0,5 procent.
(Min fetning)
Du låter så frustrerad, arg och bitter, Powergirl?
Var det inte du som en gång i tiden skrev i denna tråd att "taket" för SD var 5%?

Och var det inte du som skrev att SD aldrig skulle få 10%? Och visst var det så att SD inte kunde få 15% i opinionen helt enkelt eftersom det inte fanns tillräckligt med väljare därute i valmanskåren? Du är så bottenlöst patetiskt i alla dina "fenomenala" förutsägelser om SD i opinionen att man undrar varför du inte bara kastar in handduken och inser hur fantastiskt fel du haft år efter år efter år efter år... och ändå fortsätter du i inlägg efter inlägg att skriva vad som senare ska visa sig vara ren rappakalja. Du tycker inte vid det här laget att dina kommentarer börjar bli lätt pinsamma?
Fast å andra sidan vill jag inte att du slutar skriva inlägg eftersom dina kommentarer skänker många härliga skratt och är en helt outsinlig källa till humor

Inte ens din kompis Greta75 kommer upp i samma klass som du.
Du verkar också läsa inläggen i denna tråd som fan läser Bibeln. Ingen jävel har väl påstått att SD skulle få 30% i någon opinionsundersökning nio månader före riksdagsvalet 2018? Däremot är vi flera som förklarat oerhört ingående varför vi inte bara tror utan är relativt övertygade om att SD kommer att få +25% i valet 2018.
Jag kan skönja en stor, stor frustration i dina kommentarer den senaste tiden. Du och dina likar hävdade ju med bestämdhet att SD nu minsann var på väg att "kollapsa", "rasa", "implodera" och en del av er skrev till och med "utplånas".
Dessvärre - för er del - så ser ju inte era förutsägelser ut att infrias denna gång heller. Måste vara frustrerande. Riktigt frustrerande. Eller? Nedanstående siffror kan ju inte vara någon trevlig läsning för SD-hatarna i denna tråd:
Demoskop
18,3% (
+0,2)
Sentio
23% (
+1,3%) [Tilläggas bör att Sentio historiskt är det institut som mätt SD mest korrekt]
Inizio:
15,9% (
+0,5)
Aj aj aj... Powergirl! Den nedåtgående trenden lyser med sin frånvaro? Var är raset? Var är kollapsen? Var är implosionen? Är SD verkligen på väg att "utplånas"?
Men snälla, för all del, sluta inte att skriva dina inlägg. Vi bara måste få fortsätta diskutera med dig efter den 9 september 2018 om hur du återigen kunde ha så gränslöst fel. Blir det tredje valet i rad som Sentio kommer att bli bäst på att mäta SD och tredje valet i rad som Powergirl återigen visar vad han (hon) går för...?
Tycker på ett sätt lite synd om dig. Så fel, så ofta, så länge, så mycket, så offentligt... utan att inse det själv. Det är sannerligen patetiskt. Varför dessa skygglappar? Varför vägrar du se verkligheten? Gör det så fruktansvärt ont? Powergirl, du är en gåta på så många sätt.