Citat:
Följt vloggarna lite till/från sedan han startade. Som vissa nämner tycker jag det skiljer markant med innehållet i vloggarna. Under vissa perioder är det mycket dösnack och dem gör inte särskilt mycket, medan vissa perioder är avsnitten riktigt bra och innehållsrika.
Stör mig dock lite på Jons generellt "lediga" stil. Fan, Janni borde kunna klä upp sin man lite mer...
T.ex. när han besökte sin grannes hus för en house tour, grannen i fråga ledigt men elegant klädd i skjorta med uppkavlade ärmar, chinos samt mockaloafers. Jon å andra sidan glider in i luvtröja och mjukisbyxor, kom igen kompis, är jeans+en svart t-shirt för mycket att begära vid ett sånt tillfälle?
Det nämns även av hans kompis med långt hår i Monaco när Jon fyllde år senast, nått i stil med " it is time that you dress your age" innan han fick presenten innehållande skorna.
Lite för mycket mjukisshorts+Yeezy's helt enkelt.
Tycker fortfarande inte Janni känns fullt avslappnad i vloggarna, känns lite blyg/obekväm ibland. Som när man var liten och farsan satte på videokameran och "säg nått framför kameran". Tycker det borde ha släppt nu när de hållit på ett tag. Framför allt med henne yrke.
Saknar för övrigt Marcus, kändes mer avslappnad i rollen som Jons sidekick.
Stör mig dock lite på Jons generellt "lediga" stil. Fan, Janni borde kunna klä upp sin man lite mer...
T.ex. när han besökte sin grannes hus för en house tour, grannen i fråga ledigt men elegant klädd i skjorta med uppkavlade ärmar, chinos samt mockaloafers. Jon å andra sidan glider in i luvtröja och mjukisbyxor, kom igen kompis, är jeans+en svart t-shirt för mycket att begära vid ett sånt tillfälle?
Det nämns även av hans kompis med långt hår i Monaco när Jon fyllde år senast, nått i stil med " it is time that you dress your age" innan han fick presenten innehållande skorna.
Lite för mycket mjukisshorts+Yeezy's helt enkelt.
Tycker fortfarande inte Janni känns fullt avslappnad i vloggarna, känns lite blyg/obekväm ibland. Som när man var liten och farsan satte på videokameran och "säg nått framför kameran". Tycker det borde ha släppt nu när de hållit på ett tag. Framför allt med henne yrke.
Saknar för övrigt Marcus, kändes mer avslappnad i rollen som Jons sidekick.
Det var ju mäklaren som visade grannhuset som är/var till salu i Spanien. Men håller med dig att han borde klä sig bättre. Jag är nästan säker på att han som sa de är lillebror till Konrad Olsson. Inte helt 100% dock.
Jag tycker att Benji och Jon har bra kemi mellan sig och att de är intresserade av samma saker.