Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-18, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
Kul klipp, men Pärleros borde skippa jeansshortsen och tvätta munnen med tvål.

Finns inget H&M i Monaco.
Jag tycker hon verkar vara trevlig, men är nog en blygare person än Jon. Inget att göra åt, man är som man är.

HM var såklart ett exempel. Hon skulle aldrig klara att jobba heltid. Pappa och Jon får försörja henne livet ut.
Citera
2017-12-18, 14:03
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
HM var såklart ett exempel. Hon skulle aldrig klara att jobba heltid. Pappa och Jon får försörja henne livet ut.

Det behöver dom ju inte göra då hon tjänar hundratusentals kr i månaden trots sin unga ålder.

Men som Jay sa: Man är som man är och du kommer fortsätta att vara bitter och missunnsam
Citera
2017-12-18, 19:40
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Bara jag som tycker att Jon har förstört The G? Tror att han kommer försöka sälja den när sommaren väl ha kommit. Långt ifrån bekvämt om man ska köra längre sträckor.
Citera
2017-12-18, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mackz
Bara jag som tycker att Jon har förstört The G? Tror att han kommer försöka sälja den när sommaren väl ha kommit. Långt ifrån bekvämt om man ska köra längre sträckor.
Jag har tagit för givet att han kommer att sälja den inom ett år eller två. Bygget bekostas mycket av sponsring antar jag, han tjänar nog en hel del på att sälja den. Han har roligt och "overkill" är mottot. Vi får väl se om det blir ett tygtak av något slag på den.
Citera
2017-12-19, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDemuynck
Det behöver dom ju inte göra då hon tjänar hundratusentals kr i månaden trots sin unga ålder.

Men som Jay sa: Man är som man är och du kommer fortsätta att vara bitter och missunnsam

Tjänade hon dessa summor innan hon träffade Jon ? ( Nej )

Hur länge kan man tjäna pengar på att vara influencer ? ( väldigt obegränsad tid ) Vad ska hon göra sen ? Hur ser hennes CV ut ? Vad kan hon ?

Du tror att hon kan leva på Youtube livet ut ? Du verkar smart, och kul att du hoppar på mig.
Citera
2017-12-19, 08:53
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Tjänade hon dessa summor innan hon träffade Jon ? ( Nej )

Hur länge kan man tjäna pengar på att vara influencer ? ( väldigt obegränsad tid ) Vad ska hon göra sen ? Hur ser hennes CV ut ? Vad kan hon ?

Du tror att hon kan leva på Youtube livet ut ? Du verkar smart, och kul att du hoppar på mig.

Hon kanske skulle ha tagit över farsans Måleri företag? Hon kanske skulle pluggat till läkare? Inredningsdesigner? Vad spelar det för roll? Nu är det som det är.

Ja, jag tror hon kommer kunna jobba som det hela sitt liv. Hennes relation med sina följare kommer bara bli starkare och starkare under åren. Och därmed mer värdefullt för annonsörer.

Hade du levt på 50 talet hade du förmodligen varit en sån som sa "Tror du man kan jobba med TV livet ut?"

Världen förändras ständigt och det är inte de smartaste och de starkaste som överlever. De är de som är bäst på att anpassa sig till sin nya omgivning.

Behöver man visa sitt CV 2017 så söker man förmodligen ett jobb man inte vill ha.
Citera
2017-12-19, 09:45
Medlem
Citat:
Hon kanske skulle ha tagit över farsans Måleri företag? Hon kanske skulle pluggat till läkare? Inredningsdesigner? Vad spelar det för roll? Nu är det som det är.

Ja, jag tror hon kommer kunna jobba som det hela sitt liv. Hennes relation med sina följare kommer bara bli starkare och starkare under åren. Och därmed mer värdefullt för annonsörer.

Hade du levt på 50 talet hade du förmodligen varit en sån som sa "Tror du man kan jobba med TV livet ut?"

Världen förändras ständigt och det är inte de smartaste och de starkaste som överlever. De är de som är bäst på att anpassa sig till sin nya omgivning.

Behöver man visa sitt CV 2017 så söker man förmodligen ett jobb man inte vill ha.

Om du har pluggat till ingenjör eller läkare etc så får du inte ett jobb om du inte kan visa CV och betyg.
Citera
2017-12-20, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
Kul klipp, men Pärleros borde skippa jeansshortsen och tvätta munnen med tvål.

Finns inget H&M i Monaco.
Jag tycker hon verkar vara trevlig, men är nog en blygare person än Jon. Inget att göra åt, man är som man är.

Var bor Henrik ? I samma område som pappa Delér och Jon & Janni ?
Citera
2017-12-20, 12:45
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Var bor Henrik ? I samma område som pappa Delér och Jon & Janni ?

Nej, Henrik bor i Sierra Blanca och Jon och Deler bor i La Quinta.

Varför undrar du?

Ska du skicka dit ditt CV?
Citera
2017-12-20, 12:56
Medlem
Citat:
Nej, Henrik bor i Sierra Blanca och Jon och Deler bor i La Quinta.

Varför undrar du?

Ska du skicka dit ditt CV?

Nej det behövde jag inte veta gatuadress för. Det räcker med mail nu år 2017.
Citera
2017-12-20, 13:00
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Nej det behövde jag inte veta gatuadress för. Det räcker med mail nu år 2017.

Maila på du.

Jag tror ändå inte ditt CV räcker

(De jag nämnde är inte gatuadresser. Det är områden.)
Citera
2017-12-20, 13:01
Medlem
Citat:
Maila på du.

Jag tror ändå inte ditt CV räcker

(De jag nämnde är inte gatuadresser. Det är områden.)

Jag hittade det !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in