Haha, ja, det är riktigt jävla vidrigt, Juventus. Sever Inn är också horribelt.
Några till dig, TS:
Finns Hank's Heaven i Högdalen kvar? I så fall så rekommenderar jag starkt denna oas av vidrigheter. Klientelet lämnar mycket i övrigt att önska, och jag var helt säker på att jag vandrat in på ett mindre kvalitativt härbärge när jag första gången traskade in genom dörren.
Den Glada Kocken i Rissne var också milsvida känt för att vara tvärvidrigt förr i tiden. Jag har inte varit där på ganska många år nu, men förr så var det ett otroligt snuskig skitställe.
Det absolut värsta stället jag haft den tveksamma förmånen att besöka, i alla fall i Sverige, är dock låglivens högborg nummer ett: Hovsjö Krog.
Dra åt helvete, haha! Det brukade vara rena vilda västern där. Fan, sjövilda blattar, moraknivsälskande CP-finnar och alla andra möjliga - och möjliga, måste man tillägga - sorts människor. Det gick inte en kväll utan att det var vev på det stället.
Det var så rysligt oaptitligt att jag på något sätt ändå blev ganska fäst vid detta gudsförgätna skitställe. Förhoppningsvis så har det inte förändrats ett skit sedan och sist var där
Bubblare: Lilla Tuna, Tumba. Jag har aldrig sett så många alkisar på samma plats förr. Det måste ha rört sig om någon slags återföreningsfest för Stockholms A-lagare. Jag har inte satt min fot där sedan dess.