2017-12-13, 16:23
Medlem
1dnaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Det är intressant att hon under pågående åtal fortsätter skälla på exet och hävda att han gjort si och så. Alltså att hon fortsätter förtala honom. Att hon inte verkar fatta allvaret.

Jag tror hon kommer att få det svårt vid rättegången. Antingen tjatar hon på om att hon är oskyldig och det är henne det är synd om - eller så blir hon blixtrande arg. Lite som Johanna Möller.

När man läser på TL’s Facebooksida så tycker jag att det skriker JM om hennes förnekande och att hon säger sig vara allt annat än skyldig..
2017-12-13, 16:29
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1dnaire
När man läser på TL’s Facebooksida så tycker jag att det skriker JM om hennes förnekande och att hon säger sig vara allt annat än skyldig..

Ja, jag tänkte också detsamma. Överdramatiserad ilska samt ett ständigt uporepande om att hon är oskyldig och att hon vet sanningen.
2017-12-13, 17:54
Medlem
Hela bunten ni skriver om är utvecklingsstörda och alla TL:s fyra barn är tvångsomhändertagna, så även Jimmys barn.
2017-12-13, 18:01
Medlem
Citat:
Tur att någon av föräldrarna tänker på barnen och inte bara på sig själv.

Undrar om den nya mannen är ett medel för att få tillbaka barnen? Få det att verka som ett stabilt hem?

Ja, just det. karl II med den stora hakan. Men om killen också är utvecklingsstörd, så kan det ha påverkat utseendet.

Ja, något måste ju göras för hon anser sig totalt oskyldig och kan inte se sina egna brister. Verkar vara beredd att gå långt. De brukar säga att utvecklingsstörda inte kan ljuga, men uppenbarligen stämmer det inte.

Han är inte bara utvecklingsstörd, utan även alkoholiserad. Han var tidigare ihop med TL:s bästa vän.
2017-12-13, 18:02
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Hela bunten ni skriver om är utvecklingsstörda och alla TL:s fyra barn är tvångsomhändertagna, så även Jimmys barn.
Jag är egentligen inte den som är den, MEN det räcker nästan med att kika på dessa personers bilder och kommentarer för att dra den slutsatsen.
Bilderna, utseendet, svenskan, stavningen osv osv osv.
Vilken soppa, lite Långshyttan klientel här. Dock sjukligt underhållande.

Jag dör smått här.
Är inne på en av dessa sidor en personen påstår sig kunna måla, tatuera, spela in skivor och hör och häpna ; Area Captain på Bandidos MC
Helt uppenbart att hon stulit alla målningar /teckningar (förutom kanske 2 extremt tattriga som säkerligen är hennes egna) från tex Google, jag får ta fram tusentals skämskuddar!
Hahaha.
Senast redigerad av Hydrahead 2017-12-13 kl. 18:12.
2017-12-13, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Jag är egentligen inte den som är den, MEN det räcker nästan med att kika på dessa personers bilder och kommentarer för att dra den slutsatsen.
Bilderna, utseendet, svenskan, stavningen osv osv osv.
Vilken soppa, lite Långshyttan klientel här. Dock sjukligt underhållande. :lol:

Mindre kul för hennes ex förstås...TL har både fabricerat dödshot, men även saker i Joel namn som handlar om att Joel skulle vara svartsjuk på henne och Jimmy, hon har framställt det som att Joel dödshotar och stalkar henne pga svartsjuka då Joel och Jimmy tidigare var bästa kompisar.

Joel stavar dock mycket bättre än Terese (i typ Blocketannonser) så de där hoten har man ju alltid tyckt varit mycket underliga.
Senast redigerad av Florman 2017-12-13 kl. 18:16.
2017-12-13, 18:19
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Han är inte bara utvecklingsstörd, utan även alkoholiserad. Han var tidigare ihop med TL:s bästa vän.

Citat:
Mindre kul för hennes ex förstås...TL har både fabricerat dödshot, men även saker i Joel namn som handlar om att Joel skulle vara svartsjuk på henne och Jimmy, hon har framställt det som att Joel dödshotar och stalkar henne pga svartsjuka då Joel och Jimmy tidigare var bästa kompisar.

Joel stavar dock mycket bättre än Terese (i typ Blocketannonser) så de där hoten har man ju alltid tyckt varit mycket underliga.

Citat:

Så även Jimmy har någon utvecklingsstörning?

Vad smart att återanvända varandras partner. Går fort att hitta någon ny.

Troddes du detta om Terese? Är hon så här aggressiv till vardags?
2017-12-13, 18:19
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Mindre kul för hennes ex förstås...TL har både fabricerat dödshot, men även saker i Joel namn som handlar om att Joel skulle vara svartsjuk på henne och Jimmy, hon har framställt det som att Joel dödshotaro och stalkar henne pga svartsjuka då Joel och Jimmy tidigare var bästa kompisar.

Joel stavar dock mycket bättre än Terese (i typ Blocketannonser) så de där hoten har man ju alltid tyckt varit underliga.

Ja givetvis, det är sjukligt och tragiskt. Hennes ex tycker jag bara otroligt synd om.
Men hon verkar inte fatta att sådana saker lämnar sina spår och att alla som vill kommer att kunna läsa om det i Fupen.

Vem i helvete skriver sådant här till folk och dessutom inkluderar sitt eget namn....
https://minfil.org/w5g4med5b9/25354160_10155558075883347_8286107887796263313_n.j pg
https://minfil.org/19g1madebe/25157958_10155558159598347_3060051310662527345_n.j pg
2017-12-13, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Man kan tänka sig att de har varit perfekta för varandra tidigare i livet, att de varit på samma nivå i ungdomen. De måste ju ha varit ihop rätt länge då de har fyra barn tillsammans. Till slut har han växt ifrån henne vad gäller EQ, emotionell intelligens, och slagit larm. Det är bara spekulationer, men hon måste i så fall ha känt sig väldigt sårad, kränkt och övergiven, förutom förkrosselsen av att ha blivit fråntagen sina barn. Hon har ändå lite av min sympati, för detta kan inte vara lätt. Tragiskt är bara förnamnet hur som helst.

TL och Joel var inte ihop länge. De fick fyra barn under drygt fyra år...De skaffade ett nytt barn så fort det ena omhändertogs. Till slut gav nog TL upp det där med barn.
2017-12-13, 18:27
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
TL och Joel var inte ihop länge. De fick fyra barn under drygt fyra år...De skaffade ett nytt barn så fort det ena omhändertogs. Till slut gav nog TL upp det där med barn.
Herregud.... Tragik.

Såg någonstans att det skulle vara 8 år tillsammans?
Måste leta reda på det igen.
2017-12-13, 18:33
Medlem
Citat:
Det är intressant att hon under pågående åtal fortsätter skälla på exet och hävda att han gjort si och så. Alltså att hon fortsätter förtala honom. Att hon inte verkar fatta allvaret.

Jag tror hon kommer att få det svårt vid rättegången. Antingen tjatar hon på om att hon är oskyldig och det är henne det är synd om - eller så blir hon blixtrande arg. Lite som Johanna Möller.

Ibland får jag känslan av att hon typ tror på sina egna påhittade hot.

Hon har ju definitivt bristande insikt i hur saker hänger ihop. Samtidigt som hon blir utredd av polisen för sin brottslighet så skriver hon långa texter till sina barn om att hon minsann är en sån bra mamma och kommer göra allt för att få tillbaka dem. Under tiden fortsätter hon med sin brottslighet, precis som du säger. Och då borde hon ju inse att såna här saker gör att hon ALDRIG kommer få tillbaka sina barn igen. Och att polisen vet om att det är hon som trakasserar exet.

Chockerande korkat men antagligen ett bevis på hennes låga intelligens som flera vittnat om i tråden.
2017-12-13, 18:43
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilyhAmmer
Ibland får jag känslan av att hon typ tror på sina egna påhittade hot.

Hon har ju definitivt bristande insikt i hur saker hänger ihop. Samtidigt som hon blir utredd av polisen för sin brottslighet så skriver hon långa texter till sina barn om att hon minsann är en sån bra mamma och kommer göra allt för att få tillbaka dem. Under tiden fortsätter hon med sin brottslighet, precis som du säger. Och då borde hon ju inse att såna här saker gör att hon ALDRIG kommer få tillbaka sina barn igen. Och att polisen vet om att det är hon som trakasserar exet.

Chockerande korkat men antagligen ett bevis på hennes låga intelligens som flera vittnat om i tråden.

Ja, exakt. Det här gör att hon aldrig någonsin kommer att få vårdnaden. Det här är ett tydligt tecken på hur instabil hon är och att hon har svårt att se andras behov och lidande.

Det är en sak i fyllan att ringa och skälla på sitt ex. Det är en helt annan sak, en helt annan dimension, att skapa en falsk facebookprofil i exets namn, skriva hemska och grova saker i hans namn samt att polisanmäla honom för det man själv gjort och hela tiden förklara sig vara oskyldig. Det är liksom inte stundens hetta utan aktiv planering och aktivt utförande under en längre tid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in