2017-12-13, 08:38
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laban112
Du är inte så vass va? Finns betydligt bättre tyska CAM på fifa i metat. En är tex if Goretzka

Det e nog du som inte hängt med i diskussionen.
Grabben frågade om özil va bra till sitt tyska lag.

Jag skrev att jag tyckte han va bra som CAM.
Finns bra reviews på nätet om hur man använder honom på rätt sätt.

Men efter det inlägget är det ett jävla kacklande på flera om att det finns bättre CAMs på spelet.

• aldrig sagt att han är spelets bästa CAM

• aldrig sagt att använda honom istället för Eriksén

• aldrig nämnt att han är Tysklands bästa CAM

då e det helt onödigt att skriva att man tycker någon e bra på spelet. För då kommer någon
- hallå maradona är bättre

- men ska ha han i mitt hel franska lag

- hallå e du dum i huvudet ? I wl använder folk hellre Eriksén
Citera
2017-12-13, 09:00
Medlem
En smygande Mbappè bakom backlinjen =

Shit vad han är grym alltså, lätt bästa strikern jag spelat med hitintills.
Citera
2017-12-13, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Det e nog du som inte hängt med i diskussionen.
Grabben frågade om özil va bra till sitt tyska lag.

Jag skrev att jag tyckte han va bra som CAM.
Finns bra reviews på nätet om hur man använder honom på rätt sätt.

Men efter det inlägget är det ett jävla kacklande på flera om att det finns bättre CAMs på spelet.

• aldrig sagt att han är spelets bästa CAM

• aldrig sagt att använda honom istället för Eriksén

• aldrig nämnt att han är Tysklands bästa CAM

då e det helt onödigt att skriva att man tycker någon e bra på spelet. För då kommer någon
- hallå maradona är bättre

- men ska ha han i mitt hel franska lag

- hallå e du dum i huvudet ? I wl använder folk hellre Eriksén

Fan grabben ibland e Du så jävla rolig så klockorna stannar o man nästan svimmar 😂😂
Citera
2017-12-13, 09:33
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=W1tXiyQFSr8

Är denna äkta? Han visar vilka FUTMAS-spelare det kommer bli. Jag vet vilka jag kommer satsa på iaf.

Edit: Såg att det var prediction men ändå spännande att se.
Senast redigerad av terrence1313 2017-12-13 kl. 09:36.
Citera
2017-12-13, 09:35
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Där gav jag officiellt upp fut detta fifa. Kul div 10-5 sen går det bara vinna på ett sätt. Alla har samma mainstream lag. Minns hur underbart det var förr när man kom upp mot en med bara högt ratade spelare och körde själv med silverlag och kunde vinna för man spelade bättre. Går inte på detta trasiga enformiga spel. Skapa cuper med kreterier och låt lag med jämna lag mötas. Match making existerar inte i säsonger.

Hörs om ett tag

Själv tycker jag tvärtom att det var drygt att det knappt inte gick att vinna med guldlag mot silverlag i Fifa 17, det var nästan hopplöst då silverlagen fick någon slags osynlig boost trots att man hade 100% chemistry och alla spelare var över 84 i guldlaget.
Det var som om mina spelare blev lika dåliga som silver laget i Fifa 17 och det kändes dessutom som man hade något handicap aktiverat.
Detta tycker jag inte infinner sig lika påtagligt i Fifa 18 vilket jag anser är bra, för guld spelare ska ju vara bättre. Däremot känns det som man får detta handicap ibland när man gör första målet för sen helt plötsligt kan man inte göra samma saker längre.
Citera
2017-12-13, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Själv tycker jag tvärtom att det var drygt att det knappt inte gick att vinna med guldlag mot silverlag i Fifa 17, det var nästan hopplöst då silverlagen fick någon slags osynlig boost trots att man hade 100% chemistry och alla spelare var över 84 i guldlaget.
Det var som om mina spelare blev lika dåliga som silver laget i Fifa 17 och det kändes dessutom som man hade något handicap aktiverat.
Detta tycker jag inte infinner sig lika påtagligt i Fifa 18 vilket jag anser är bra, för guld spelare ska ju vara bättre. Däremot känns det som man får detta handicap ibland när man gör första målet för sen helt plötsligt kan man inte göra samma saker längre.

Håller med BerraSWE här. När man dominerar totalt i första halvlek och leder med typ 3-0, sen i andra rasar allt, inget fungerar och man torskar med 4-3, känns som man får ett rejält handikapp. Det har hänt för många gånger för att inte vara sant.
Citera
2017-12-13, 09:52
Medlem
Fler som har problem att logga in på Appen?
Citera
2017-12-13, 09:56
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terrence1313
Fler som har problem att logga in på Appen?
Systemunderhåll mellan 8-11, alla plattformer är påverkade. Så efter kl 11 kan du logga in.
Citera
2017-12-13, 10:11
Medlem
RolfRolands avatar
Vet inte om det finns en lösning men hoppas på svar. Är stundtals så fruktansvärt frustrerad när jag manövrerar försvaret online. En enkel fråga:

Hur får jag mina spelare att, när bollen är i mitt straffområde, kliva upp på anfallaren så de inte får sin lilla yta att skjuta? Jag vill att mina försvarare är aggressiva mot bollhållaren, ligger tätt i ryggen och inte släpper igenom skott.

Höja defensiva taktiken till hög (55-99) i aggresivitet hjälper inte.

Har fipplat i kontrollerinställningar så det är "ingen" på hjälp vid autoväxling.

Testade i går att ta hög press i försvarstaktiken IG (den taktiken man även kan välja att mittback ska upp tror jag) och där kanske man har något att jobba vidare på men inte helt ultimat.

Hjälp!
Citera
2017-12-13, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vapor21
Systemunderhåll mellan 8-11, alla plattformer är påverkade. Så efter kl 11 kan du logga in.

Ok, tack! Total abstinens
Citera
2017-12-13, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Skönt att få sålt lite polacker för drygt 2k en timme före mm släpptes. alltid en risk att de går upp till 10k om de kommer men den kändes liten.

Jag har en magkänsla att TOTGS, PTG och scream kommer behövas i futmas. Alla och hans moster satsar på IF och 83-84 medan kort som TOTGS Canales går att lösa för discard. Och som av en slump slutar finnas i packs precis när futmas drar igång.

Jag använde mina sista slantar till att köpa några ToTGS-kort. Högre risk, högre reward. Känns som att folk förbiser dem. Daley Blind känns som ett klockrent kort - 83 overall och PL. 45k på måndag? Vi chansar och ser hur det går.

Lite inne på samma spår..tyvärr är både transfer list och watch list smockade med IF kort mm nu så har inte utrymme för investeringar.. har väl ett 15-20 TOTGs sen runt 70 discard IF.. o lite annat smått o gott..
Citera
2017-12-13, 10:20
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
Då var jag inte ensam o tänka samma sak ang Blind

Jag kikade priserna igår och såg att han vara nere på 14k. Inget kort någon vill spela med, men ur ett SBC-perspektiv är han guld värd om det krävs hög chemistry.

Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Totalt missat att blind är så billig.
Hade en 10-15 ToTGS innan, dags att köpa till en 5-10 blind. Tackar.

Vilket som, så känns ju ändå IF discard säkert. POTM på fredag också, så får väl ta och sälja av lite direkt för att vara på säkra sidan.

Japp, jag med. Såg igår. Hade bara råd med 3 st, men när jag säljer IF Lang i hypen inför POTM så köper jag några till.

Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Beredd att hålla med dig EA älskar att göra livet surt för alla som trejdar och det har varit massa specialpack ute hela veckan.

Köpte 5 Blind nu för 13500 funderar på om man skall vänta till 19 ikväll och buda hem lite fler ännu billigare.

Jag köper några till på torsdag kväll när WL rewards släpps.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in