2017-12-12, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Varför rasar alla jävla priser till black friday nivåer en vecka in i december?
Har jag missat nåt? Aguero gick för 430k för nån vecka sen, nu 380. Wtf.

Mycket specialpacks när TOTGS kom ut som gjort att det gått ner en del.
Citera
2017-12-12, 23:20
Medlem
EnLitenFryss avatar
Skönt att få sålt lite polacker för drygt 2k en timme före mm släpptes. alltid en risk att de går upp till 10k om de kommer men den kändes liten.

Jag har en magkänsla att TOTGS, PTG och scream kommer behövas i futmas. Alla och hans moster satsar på IF och 83-84 medan kort som TOTGS Canales går att lösa för discard. Och som av en slump slutar finnas i packs precis när futmas drar igång.

Jag använde mina sista slantar till att köpa några ToTGS-kort. Högre risk, högre reward. Känns som att folk förbiser dem. Daley Blind känns som ett klockrent kort - 83 overall och PL. 45k på måndag? Vi chansar och ser hur det går.
Citera
2017-12-12, 23:50
Medlem
Hur kan Henke Larssons 87 ratade vara billigare än hans 86?
Citera
2017-12-13, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drugsarebadd
Hur kan Henke Larssons 87 ratade vara billigare än hans 86?

Bättre workrates, bättre pace och bättre avslut på 86-kortet bla som gör det mer åtråvärt.

På tal om Henke vad tror ni kommer behövas till hans primekort? Ser ju magiskt ut. Barca/Man utd-spelare säkert. Celtic-spelare och kanske holländska ligan förutom de 86, 87 ratade lagen som brukar krävas.
Citera
2017-12-13, 00:27
Medlem
max02s avatar
Helt sjukt de inte fixat tändningsglitchen än...

Sen är det nån som vet om det går välja vilka spelare man vill ha som snabbyten?
Citera
2017-12-13, 01:35
Medlem
triquartistas avatar
Tankar/tips på förbättring på det här Serie A-laget. Har inte så mycket coins att bolla med. Någon spelare man bör spara till eller någon billigare som är bättre än nuvarande i elvan?
Bonucci, Rodriguez, Gomez, Costa rör jag absolut inte. Handanovic är även han rätt given.

https://www.futbin.com/18/squad/2220835
Citera
2017-12-13, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Skönt att få sålt lite polacker för drygt 2k en timme före mm släpptes. alltid en risk att de går upp till 10k om de kommer men den kändes liten.

Jag har en magkänsla att TOTGS, PTG och scream kommer behövas i futmas. Alla och hans moster satsar på IF och 83-84 medan kort som TOTGS Canales går att lösa för discard. Och som av en slump slutar finnas i packs precis när futmas drar igång.

Jag använde mina sista slantar till att köpa några ToTGS-kort. Högre risk, högre reward. Känns som att folk förbiser dem. Daley Blind känns som ett klockrent kort - 83 overall och PL. 45k på måndag? Vi chansar och ser hur det går.
Då var jag inte ensam o tänka samma sak ang Blind
Citera
2017-12-13, 03:36
Medlem
Citat:

Totalt missat att blind är så billig.
Hade en 10-15 ToTGS innan, dags att köpa till en 5-10 blind. Tackar.

Vilket som, så känns ju ändå IF discard säkert. POTM på fredag också, så får väl ta och sälja av lite direkt för att vara på säkra sidan.
Citera
2017-12-13, 04:27
Medlem
max02s avatar
Där gav jag officiellt upp fut detta fifa. Kul div 10-5 sen går det bara vinna på ett sätt. Alla har samma mainstream lag. Minns hur underbart det var förr när man kom upp mot en med bara högt ratade spelare och körde själv med silverlag och kunde vinna för man spelade bättre. Går inte på detta trasiga enformiga spel. Skapa cuper med kreterier och låt lag med jämna lag mötas. Match making existerar inte i säsonger.

Hörs om ett tag
Citera
2017-12-13, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triquartista
Tankar/tips på förbättring på det här Serie A-laget. Har inte så mycket coins att bolla med. Någon spelare man bör spara till eller någon billigare som är bättre än nuvarande i elvan?
Bonucci, Rodriguez, Gomez, Costa rör jag absolut inte. Handanovic är även han rätt given.

https://www.futbin.com/18/squad/2220835

If Lichtsteiner är riktigt fin. Sen tycker jag personligen att Pjanic är bättre än Marchisio och det är bra att ha en högerfotad och en vänsterfotad frisparks,hörnläggare på plan. Hans stamina är dock inte den bästa så han behövar bytas ut i 60-70:e minuten.

Scream Khedira tror jag går för runt 40k om du vill uppgradera lite där.
Citera
2017-12-13, 07:10
Medlem
Citat:

Beredd att hålla med dig EA älskar att göra livet surt för alla som trejdar och det har varit massa specialpack ute hela veckan.

Har en OTW Ederson som gick upp till 100k från 60 på 1 minut när han gjorde ansiktsräddningen mot United. Känns som bra läge att sälja honom nu, om han skulle vara med i Totw kan han väl inte gå upp så mycket mer? känns skumt finns ju flera målvakter i pl som är bättre även om han skulle bli 85 ratad.
Citera
2017-12-13, 07:16
Medlem
Köpte 5 Blind nu för 13500 funderar på om man skall vänta till 19 ikväll och buda hem lite fler ännu billigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in