2017-12-13, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vardagsproblem
Har en fråga till er som sökte i våras och klarade er till testerna, och kanske till och med får börja plugga efter årsskiftet - vad hade ni för meritvärde?

12,75 har jag i meritvärde
Citera
2017-12-13, 08:06
Medlem
Pratade PRECIS med RM.
De har inte fått påskrift för beslutet än så de ville inget säga...

B l ä...
Citera
2017-12-13, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanna153
Pratade PRECIS med RM.

B l ä...

Antar då att man får ringa igen om några timmar typiskt myndigheter att vara långsamma
Citera
2017-12-13, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanna153
Pratade PRECIS med RM.

B l ä...

Men vafa..hoppas på en påskrift idag iaf..
Citera
2017-12-13, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greas
Jag har 11, är en utav de 450 extra kallade. Väntar också besked ev. Under dagen.

Av ren nyfikenhet. Har du blivit kallad till testerna innan eller möjligtvis gjort högskoleprovet? Jag har runt 11,5 i meritvärde men blev inte kallad.
Citera
2017-12-13, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vardagsproblem
Har en fråga till er som sökte i våras och klarade er till testerna, och kanske till och med får börja plugga efter årsskiftet - vad hade ni för meritvärde?

Jag har 11.5 i meritvärde och blev kallad till testerna vid första kallelsen. Har även skrivit högskoleprovet med 0.8 i resultat. Vilket jag blev antagen på är egentligen strunt samma. Jag blev glad att jag fick komma och göra testerna.
Citera
2017-12-13, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anekm
Av ren nyfikenhet. Har du blivit kallad till testerna innan eller möjligtvis gjort högskoleprovet? Jag har runt 11,5 i meritvärde men blev inte kallad.

Intressant. Har ett HP som gjordes när ja var sjuk och skrev det bara för att ha ett HP skrivet. Det ligger på 0.4 (vad man får genom att chansa) är det vad som krävs.. ja då är det illa.
Citera
2017-12-13, 09:24
Medlem
Gick precis in på RMs hemsida för att ringa och möttes av detta meddelandet "Obs! Just nu är det svårt att komma fram via telefon på grund av en trasig telefonväxel."... Någon som kommer fram eller står i telefonkö?
Citera
2017-12-13, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champster
Gick precis in på RMs hemsida för att ringa och möttes av detta meddelandet "Obs! Just nu är det svårt att komma fram via telefon på grund av en trasig telefonväxel."... Någon som kommer fram eller står i telefonkö?

Känns föga troligt att det är så..de vill nog slippa överbelastningen från alla som vill ringa och kolla beskedet och hänvisar således till mail istället.
Citera
2017-12-13, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingKenny7
Känns föga troligt att det är så..de vill nog slippa överbelastningen från alla som vill ringa och kolla beskedet och hänvisar således till mail istället.

Jag kom precis fram men polisen är inte klara med sitt än, så handläggaren hänvisade till att ringa imorgon istället.
Citera
2017-12-13, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champster
Jag kom precis fram men polisen är inte klara med sitt än, så handläggaren hänvisade till att ringa imorgon istället.

En påskrift kan inte ta så lång tid..tror snarare att de inte vill bli nedringda och hänvisar därför till imorgon för att många ringer idag, men vad vet jag 🤓
Citera
2017-12-13, 11:39
Medlem
När jag kom fram (kl 08.05) så sa växeln att de hade problem med en server.
Fick bli kopplad två gånger innan de lyckades....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in