2017-09-06, 10:10
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Personligen kommer jag inte öppna ett enda jävla pack i år förutom om de är gratis. La hutlösa summor på packs i år och inte ett skit fick man. Huset vinner alltid.

Ser dock som vanligt fram emot ett nytt FIFA. Bästa tiden på året detta.

En stor del till att jag öppnar mycket packs i början är för att samla ihop massor med kontrakt/kondition + ett starterlag. Räknar aldrig med att få någon bra spelare
Citera
2017-09-06, 10:43
Medlem
FatherMartins avatar
Citat:
Personligen kommer jag inte öppna ett enda jävla pack i år förutom om de är gratis. La hutlösa summor på packs i år och inte ett skit fick man. Huset vinner alltid.

Funderar också på att göra samma sak. Senaste tre åren har jag lagt många tusenlappar på packs, visst har jag fått mycket bra saker, men kanske är roligare att spela mycket och få ett bra lag på det sättet istället.
Citera
2017-09-06, 10:45
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Jag har inte köpt paket på flera år. Alltid sålt mina coins och sen spelet för men än trippla som jag köpte spelet för. Slutade spela 17 typ i april men sålde coins för 2500kr plus spelet för typ 400kr.

Varför tipsar alla om att köpa massa paket för riktiga pengar? Lär er marknaden istället och hur man trejdar.

Dock har jag köpt typ premium edition eller vad det heter innan där man fick ett paket i veckan (fick aldrig nåt bra där). Men köpte vanliga spelet nu för 18 när cdon sålde det för 399kr.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2017-09-06 kl. 10:48.
Citera
2017-09-06, 10:49
Medlem
FatherMartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
Tjena!
Ruggigt laddad på FUT 18!
Är kluven på hur jag ska starta upp det hela, kommer ladda in 4600fp.

Alt 1. Nöta pack om man utgår från att man köper vanliga 7.5k pack(150fp) så får man ut 30 st pack. Ett packvärde på 225k

Alt 2. Gå in i Offline draft. Lira den 15ggr, Vinna den varje gång och minst få pack till ett värde av 191k. Allt från 1 x 5k Gold Pack och 1 x 7.5k Premium Gold Pack till 1 x 15k Jumbo Premium Gold Pack och 1 x 35k Mega Pack. Är ett jäkla tråkigt sätt att starta igång fut på men kanske ack så effektivt?

Tankar och åsikter på det?

EDIT: Detta om man utgår från att belöningarna för offline draft är detsamma i år.

Draft är effektivt för att få många olika typer av packs, så det hade jag kört om jag var du. Behåller du dessutom alla spelare du får kommer du också tjäna mycket coins när nya SBC:s kommer
Citera
2017-09-06, 12:29
Medlem
Citat:

Jag håller med dig, tror bästa jag fick förra fifa var LLoris, minnet är vagt. Nu får man ju en massa packs med av att göra Daily/Weekly challenge samt squadbuilders
Citera
2017-09-06, 13:13
Medlem
Va tror ni är den bästa överraskningen som spelare i spelet som kommit till premier leaugue eller blivit mest utvecklad i spelet? Jag hoppas Morata blir en härlig lirare att köra med till PL spelare. ..
Citera
2017-09-06, 14:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anden4444
Va tror ni är den bästa överraskningen som spelare i spelet som kommit till premier leaugue eller blivit mest utvecklad i spelet? Jag hoppas Morata blir en härlig lirare att köra med till PL spelare. ..

Jag tror Mendy kommer vara väldigt spännande! Har storleken plus snabbheten som saknats som VB i PL.
Tror även Kolasinac kan bli en liten överraskning .
Citera
2017-09-06, 14:18
Medlem
Tror ni man kan förhandsboka vid löning den 25e och få tre dagars early access den 26e? Visst får man spela FUT den 26e?
Citera
2017-09-06, 15:27
Medlem
Om någon vill ha tips på lite roliga sätt att tjäna pengar på utan att lägga pengar på packs:

Om Squad building challenges är kvar i år kommer det vara ett riktigt bra sätt att tjäna pengar på och även få roliga kort. Exempelvis marquee matchups gjorde ju så att vissa non-rare kort gick för flera tusen.
Bronze pack metoden tjänade jag massvis med pengar på förra året då vissa av MLS och Liga NOS spelarna gick för flera tusen på grund av SBC!

Titta på exempelvis Nepenthez Road to Glory från förra året där han förklarar detta mer ingående
Citera
2017-09-06, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anden4444
Sanchez i spurs tror jag blir grym, bör inte vara så jävla dyr i början heller? Bellerin som var 79 ratad kostade ju 25k i början så det är svårt att veta.

Vad tror ni ibra får för rating? Tycker personligen inte han borde gå ner men lär säkert få 89 och typ 4-5 minus i pace.
Citera
2017-09-06, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whtvs
Tror ni man kan förhandsboka vid löning den 25e och få tre dagars early access den 26e? Visst får man spela FUT den 26e?

Jag har redan förbokat, man kommer kunna tanka det vid midnatt enligt deras countdown så bör inte vara några problem för dig
Citera
2017-09-06, 17:43
Medlem
sonofnatures avatar
Det e väll ingen som sagt man ska köpa massa paket
Folk har sagt det ska köpa några första dagen för å skapa sej ett ok lag å börja nöta .

Alla tycker ej det e kul å Tradea hela dagarna . Mer å spela liksom .

Sen om man köper för 100-400 kr i månaden så e det la inga pengar om man jämför vad folk lägger på krogen / månad
Där pratar vi flera tusen för de flesta . Varför tror ni folk har så mycket skulder för . Jo sms lån å andra lån till å fly vardagen .

Tar man lån för å köpa FIFA bilder då får man nog passa sej .

Men 100-400 i månaden e ändå en billig hobby peng .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in