Citat:
Ursprungligen postat av
lifeinplastic
Alltså redan för typ fem år sen utgjorde ju muslimer en tredjedel av Kumla-anstaltens fångar, och eftersom vi haft ett högt influx sedan dess (vi börjar idag börjar närma oss 10 procent muslimer i landet) så är det nog ganska troligt att de utgör en majoritet, åtminstone på vissa anstalter. Vad det har med PM att göra, som jag förutsätter kommer sitta i Danmark, det vet jag dock inte..?
Ok tack för gissningen.
Jag skiter egentligen hur det ser ut med muslimer på svenska fängelser. Jag tror inte att de har nån större respekt för sexmördare, jag är bara less på användare som påstår saker utan att ens försöka hålla sig till verkligheten.
Frågan är hur Madsen kommer bli behandlad när han väl hamnar på ett danskt fängelse. Så vitt jag har förstått är avskyn för dessa män rätt stor innanför murarna. Jag hoppas att Madsen har en djup, plågsam och befogad oro för vad som kommer hända honom.
Kommer det då någon flane och påstår att han kommer åtnjuta respekt pga muslimer är i majoritet och de gillar sexmördare så förväntar jag mig något som stöder detta.