2017-12-11, 17:18
Medlem
Inte bara många vet om vad Patric håller på med, tror nog många i hans bekantskapskrets har varigt med-enligt rykten och bilder.
Citera
2017-12-11, 17:23
Medlem
Patric Andersson F12 jobbar med Melker Andersson. Om jag inte minns fel så har väl melker Andersson haft problem med hot osv.
Kan detta på något sätt ha ett samband?
Citera
2017-12-11, 17:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Transyl
Inte bara många vet om vad Patric håller på med, tror nog många i hans bekantskapskrets har varigt med-enligt rykten och bilder.
Varit med på vilket sätt?
Citera
2017-12-11, 18:09
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Patric Andersson F12 jobbar med Melker Andersson. Om jag inte minns fel så har väl melker Andersson haft problem med hot osv.
Kan detta på något sätt ha ett samband?
Pa vilket satt skulle det ha med varandra att gora?
Dom som tande pa hans restauranger och hotade var ute efter beskyddar pengar,
dom ar domda och sitter i fangelse.

Hur tanker du?
Citera
2017-12-11, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Pa vilket satt skulle det ha med varandra att gora?
Dom som tande pa hans restauranger och hotade var ute efter beskyddar pengar,
dom ar domda och sitter i fangelse.

Hur tanker du?
Ursäkta. Men jag orkar inte utveckla det. Men läser du lite i tråden så kanske inte det ena utesluter det andra.
Citera
2017-12-11, 19:24
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursäkta. Men jag orkar inte utveckla det. Men läser du lite i tråden så kanske inte det ena utesluter det andra.
Verkligen?

En toppen forklaring, pa ett diskussions forum.
Du fragar men orkar inte svara, no shit Sherlock!

Jag har last alla inlagg i traden och ser inte ett enda samband
Citera
2017-12-11, 20:08
Medlem
Citat:

Du svamlar ju bara. Lägg av. Finns inte ett inlägg som kan koppla samman dessa händelser. Det ena sker ca tio år innan aktuellt samarbete.
Citera
2017-12-11, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamo-Kuken
Du svamlar ju bara. Lägg av. Finns inte ett inlägg som kan koppla samman dessa händelser. Det ena sker ca tio år innan aktuellt samarbete.
Och det vet du?
Lika barn leka bäst
Citera
2017-12-11, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hashtagmetoo
Varit med på vilket sätt?
Hållit på i många år nu-inte bara ensam man i garaget.
Citera
2017-12-11, 22:49
Medlem
Citat:
Och det vet du?
Lika barn leka bäst

Ja, och det verkar bara vara du som inte vet det.
Citera
2017-12-12, 14:00
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Advokaten har uttalat sig ytterligare: " Den test som media skrivit om har han inte vägrat. Han satt då frihetsberövad. Testen är e u klar och var negativ. Således bra för alla inblandade. Här slutar min konversation och ärendet är fortfarande sekretessskyddat. De som känner till fakta är åklagaren, utredningsmännen, målsägandebiträdet, jag och naturligtvis de inblandade parterna. Ni övriga bör avvakta med era kommentarer till ni får fakta på bordet och utredningen blir offentlig. Det sisnämnda sker om åtal väcks, annars inte."

Verkar knepigt att advokaten skriver att testet var negativt om utredningen ar sekretess belagd...
Kommentar pa f12s. FB. sida:
"Häpnadsväckande att du som försvarsadvokat känner ett behov av att kommentera detta sekretessbelagda fall på Facebook, och inte minst på sidan där den misstänka gärningsmannen i fråga har arbetat.

Samt att du Åke, i ett fall som handlar om bl.a våldtäkt av flera kvinnor, har mage att kommentera över en kvinnas IQ. Detta gör du helt öppet, och helt utan skam.

Min samlade bedömning är därför att du förmodligen är helt jävla rätt person att försvara våldtäktsmän."
Citera
2017-12-12, 16:49
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lollanbolls
Patric Andersson är ett monster, typisk predator.
Jag råkade själv ut för denna man något år sen, han påstår till småtjejer att han ska ha en utställning på fotografiska, verkar superreko bland människor men sen när man kommer till hans studio/bondagegarage bjuder han på alkohol med väldigt tveksamt innehåll.
(Har träffat på tjejer som är 18 som känt människan i flera år, ha i åtanke hans ålder.)
Sen vaknar man upp dagen efter med blåmärken, ont och utan minne, de han jobbar med nu är utan tvekan medvetna om vad Patric sysslat med då han alltid använt sin position på dessa uteställen för att få tag på nya tjejer.

Jag vet flera tjejer som påstår att de blivit drogade av denna man långt innan det här kom ut.
Skulle inte förvåna mig om fler har anmält aset.

De på f12 hade aldrig sparkat honom utan att ifrågasätta situationen eller ha en intern utredning om de inte varit för det faktum att han gjort såhär i många år och de bara väntade på att någon skulle anmäla.

Han tar bilder på småtjejer när dom är helt borta och nakna för att sen spara dom till sitt våldtäcktsarkiv, han skryter dessutom och visar upp bilderna för folk.
ojojoj bilden börjar klarna... fyfan sikket svin är bilderna fysiska eller digitala?

vet någon adressen till "garaget"?
Senast redigerad av powderfucker 2017-12-12 kl. 16:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in