Citat:
Ursprungligen postat av
TheRotter
Jag tänker inte utveckla Jesper Ahlins kritik mot Ivar Arpi. Jag delar dock hans syn på att den snäva definitionen av vetenskap är förfelad. Vad beträffar ohederlighet finns det relativt mycket att anmärka på Ivar Arpis sätt att hantera hela den här diskussionen. För att nämna något: Den begreppsliga sammanblandning av genusforskning, genusvetenskap, nationella sekretariatet för genusforskning och jämställdhetsintegrering. Men ska vi diskutera det här vidare krävs konkretion av frågeställning.
Din andra fråga som handlar om "Peer Review- rapporterna" förstår jag inte riktigt. Vad menar du? Vad exakt är specifikt för Sverige?
Jag tolkar din kritik av som "jag vet inte, men han säger emot vår sekt, så jag deltar i kritiken".
PGA orsaker!
Det finns ingen begreppslig sammanblandning av begreppen du nämner.
Här har vi helgarderat med begrepp. MSM lever på det, liksom kultureliten och svenska universitet har mellan 3 och 500 miljoner extra varje år för att de låter denna "forskning" hållas och fortgå. Vår nuvarande regering har inga alternativ än att utlysa sig som det feministiska alternativet om de vill sitta kvar. SD som vore ett avsevärt bättre val redan i sin egenskap som enda opposition är mansdominerat, så de har ingen chans.
Vi är ensamma om den totala sektmentalitet i hela världen just nu, vilket även metoos utbredning är ett klart bevis på.
Detta är från google:
https://trends.google.com/trends/explore?q=Metoo
Notera vart nästa land befinner sig på listan.
Det du behöver är "det röda pillret" som låter dig se världen runt omkring som den verkligen är.