Citat:
Ursprungligen postat av
Tigerskott
Ber om ursäkt, filmade och plötsligt tog minnet slut. Hade ingen ide att de var så pass lite minne kvar.
Kan iaf säga att de inte var mycket skillnad från förra året (
2016 videon)
Kan dock kommentera på skillnaderna jag märkte ifall ingen lägger upp en video. De bästa var athena, valhall och bomb extreme. Märkte att vissa tårtor förändrats sen förra året som t.ex. sleipner, finns inga saluter i den längre? Märkte inget sådant när den skjöts upp iaf och den kändes ej lika "wow" som förra året. Golden explosion var meeeh, känns inte som en tårta värd 2k. I jämförelse så var Bomb extreme 10x bättre än den.
Valkyria var helt okej, de var inget speciellt med den liksom hade jag inte vetat de var en nyhet och de ej ropat upp vad den heter så hade jag trott att de var någon annan av deras gamla tårtor, inga direkt effekter som lockade en.
Ironiskt nog, hur mycket jag än älskar fyrverkerier så ångrar jag att jag ens åkte och kollade på, kändes inte annorlunda från förra året på något sätt och man frös bara ihjäl. Hade kunnat kolla på videon jag filmade från förra året och druckit varm choklad hemma
Får nog köpa ngn tårta från bonnen och kombinera den med shockwave. Inte o spendera ngt över 1k detta året nä.