Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Sist då Erik, han valde med förnuftet och skickade hem de tre tjejerna på Siggesta, Alma blev ledsen men det kan man ju förstå. Men Erik valde med hjärtat nu och gick efter klicket han kände i början med Charlotte och tror detta kommer bli bra. Hon verkade vara en både söt och varm tjej efter det man fick se av henne på Eriks skärm. Och hon verkar ju vara på Eriks gård när Linda besöker webb-bönderna nästa vecka så önskar dem all lycka

.
Kan ju vara en annan tjej som är där, behöver inte vara Charlotte.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bensprattel
Jag tyckte att det lät som om han hade träffat någon tjej från Edsbyn (han sa något om "här hemma").
Stämmer inte riktigt. Linda frågar honom om han "har dejtat nånting annat" varpå Erik säger att "jag har faktiskt en tjej här hemma just nu".
Man får ju lite uppfattningen att det kan handla om en annan tjej än Charlotte, kan ju vara en helt ny förmåga alternativt att Alma kommit tillbaks.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vaffeljarn
Jag tror att det helt enkelt beror på att Jörgen är dominant och Therese mer undergiven. De killar hon hade på gården verkade vara som Jörgens motsats, lugna och snälla. Tyvärr söker ju sig många kvinnor mot dominanta män och männen till kvinnor de kan dominera. Den riktiga kärleken skall göra ont. Vilket ju är något helt annat än kärlek...
Man behöver ju inte gillar att bli dominerad bara för att man dras till män med lite mer alfa i sig än Thereses samling... Jörgen ser jag inte heller som särskilt dominant eftersom han har en så genomskinlig fasad, vill verka tuff och cool men är det verkligen inte. Något som Therese ju även kommenterade.
Citat:
Ursprungligen postat av
ikkenicke
Jag är väl en av få som hade valt Liselotte framför Annie. Hon verkar så sjukt tråkig. Liselotte är det lite mer fart och känslor i.
Mer fart och känslor på gott och ont kanske man kan säga. Men skärper hon till sig och mognar lite så tror jag att Liselotte kan vara en lojal och rolig flickvän/fru.
Håller med om att Annie är tråkig, det händer liksom ingenting. Har svårt att se några intressanta diskussioner uppstå med en tjej som Annie.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Hos Marcus verkar ju Erica ha blivit mer avslappnad sen dem blev själva på gården och hon börjar redan inreda och göra om i huset. Kanske hon då verkligen är seriös och kan tänka sig att bo på gården och inte är en tjej som kommer dra som Marcus är rädd för. Hon säger ju också att Marcus är hennes revansch i livet. Hoppas det blir bra iaf för dem. Blir dock lite orolig när jag ser trialern inför nästa vecka när dem är på utlandsresan och Erica säger att det inte känns samma sak med Marcus som det gjorde hemma på gården och att hon börjar tvivla lite. Säg inte att det ska bli samma sak igen för Marcus som det var 2006 i Nice.....
Jag har sagt det innan och jag säger det igen; Erica är så mycket värre än Liselotte.
Marcus är naiv och korkad som valde henne och bara skönmålade hennes dåliga sidor. Är det någon som får vara beredd på ett helvete så är det han. Tyvärr är han ju en toffel så Erica kan ju köra med honom bäst hon vill. Ommöblering av huset är ju bara början.
Jag tror faktiskt att Erica mest har varit intresserad av att vinna. Att det handlar om någon slags egotripp. Jag litar inte på någonting som hon säger och upplever henne som väldigt falsk. Skulle bli väldigt förvånad om hon är kvar på gården när kamerorna har slocknat.