2017-12-13, 20:57
Medlem
Jag har svårt för Liselotte, men jag tror faktiskt att det är ett bättre val. Lär väl inte dröja länge innan Dennis tröttnar på att Annie sitter och streamar halva nätterna😆.
Citera
2017-12-13, 20:58
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimson941
vem är Åke? Och tv vinklar olika intervjuer så det ska låta som att det är problem i förhållandet, tror precis som Annie säger att dom behöver komma hem i lugn och ro och vara tillsammans i vardagen för att kunna känna efter hur det känns. Men jag är ännu övertygad om att han valde rätt tjej! Hade han åkt med liselotte hade han garanterat ångrat sig när han hade fått se hennes svartsjuka lysa igenom. Det går att dölja det ett tag men tillslut brister det och det fick vi se tydliga tecken på redan på gården. Så han har valt rätt tjej!
Nej det gör dom inte
Citera
2017-12-13, 21:03
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Jag har svårt för Liselotte, men jag tror faktiskt att det är ett bättre val. Lär väl inte dröja länge innan Dennis tröttnar på att Annie sitter och streamar halva nätterna😆.
Varför skulle hon sitta & streama specifikt?
Citera
2017-12-13, 21:03
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Tycker synd om Marcus. Hans tjej verkar elak och kall.

Dennis skulle självklart valt Liselott. Hon är mer lik honom...speciellt med alkohol i kroppen. Hon dansade på logen men det gjorde inte surpuppan Annie. Samma sak i St Tropez.
Citera
2017-12-13, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Tycker synd om Marcus. Hans tjej verkar elak och kall.

Dennis skulle självklart valt Liselott. Hon är mer lik honom...speciellt med alkohol i kroppen. Hon dansade på logen men det gjorde inte surpuppan Annie. Samma sak i St Tropez.
Linda Gustavsson som var på Markus gård skrev på Facebook att Erika är gift med en tunisisk kille, sant eller ej?
Citera
2017-12-13, 21:09
Medlem
Memmajemmas avatar
Tror inte Annie och Dennis är ett par, på hennes status på FB står det singel
Citera
2017-12-13, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimson941
Men jag är ännu övertygad om att han valde rätt tjej! Hade han åkt med liselotte hade han garanterat ångrat sig när han hade fått se hennes svartsjuka lysa igenom. Det går att dölja det ett tag men tillslut brister det och det fick vi se tydliga tecken på redan på gården. Så han har valt rätt tjej!

Men alltså vad alla överdriver Liselottes svartsjuka, testa själv att dejta någon du är kär i som samtidigt dejtar och hånglar med flera andra, klart som fan man blir lite svartsjuk. Sedan kanske hon är mer känslig än andra men att tolka det som att hon är obotligt svartsjuk bara för att man sett henne gråta en gång mer än Annie i tv, det är att dra lite väl höga växlar av det. När de var och dansade på logen satt Annie mest i ett hörn och såg ledsen ut medan Liselotte dansade och hade kul, när hon sedan dansade med Dennis kommer Annie och ska ta över dansen, ändå är det Liselottes som anses ha obotlig svartsjuka och kontrollbehov. Annies känslor verkar dessutom mer tveksamma medan Liselotte verkligen verkade ha fallit för Dennis. Nu verkar det ju inte ens ha hållt med Annie om man ska tro ryktena, valet som skulle vara såååååå säkert efterssom Annie var en så trygg, säker och lugn person.
Citera
2017-12-13, 21:38
Medlem
Nu är inte jag så insatt i detta men såg på Annies instagram, inlägget hon skrev angående Dennis val verkar vara väldigt kärleksfullt ifrån hennes sida och att skriva detta idag( ett bra tagsedan det skedde) så antar jag att de fortfarande är ett par? Men vem vet.....
Citera
2017-12-13, 21:42
Medlem
Då har man sett det ordinarie programmet och det var väl inte riktigt vad jag hade hoppats på.

Det verkar otroligt bra mellan Joacim och Caroline och även mellan Johan och Sofie. Där tror jag det kommer vara fina besked när Linda gör sin uppföljning nästa vecka.

Tycker synd om Marcus, han verkar ju ha fått resan till Nice som en favorit i repris från 2006 (han var ju i Nice då med) och det verkar gå lika dåligt den här gången, jag ville verkligen att han skulle lyckas den här gången. Men jag tvivlar på att Erica är på gården när Linda kommer på hösten.

Dennis, ja vad ska man säga, man hade tydligen fel gällande Annie, hennes känslor verkade avta väldigt snabbt i Nice och jag fattar inte varför dem gjorde det?? Vad gjorde Dennis för fel?? Var hon sur för att han velade så länge med sitt val och det gjorde inte de andra bönderna?! Verkar inte som Annie är där näsa vecka men han har ju en tjej där och troligen är det Liselott som är där då eftersom man kan läsa lite varstans att han är ihop med henne nu. Jaha så kan det gå om det nu är så.

Blir i alla fall spännande att se upplösningen nästa onsdag, och även kul att det blir BSF redan på måndag när Linda åker runt till tidigare bönder.

Dock verkar det ha gått åt skogen för Fredrik och Yvonne också enligt trailern inför nästa vecka, jag tolkade det så iaf. Att det gått åt helvete för Leonora vet vi ju redan, verkar inte vara någon höjdare kärleksmässigt denna säsongen.
Senast redigerad av Hjortfelt 2017-12-13 kl. 22:01.
Citera
2017-12-13, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Det är väl ingen som sagt att han väljer Lise-Lott? Dock är han tillsammans med henne idag dessvärre.

Tänka sig, det blev alltså de två ändå
Citera
2017-12-13, 22:45
Medlem
Steff83s avatar
Det där med Erica och Marcus var ju bara så väntat. Marcus är som ett stort barn ännu och tänkte med kuken medan Erica var mest ute efter att synas i TV. Hon är en sådan falsk typ. Tror inte var intresserad från början. Tycker synd om Marcus. Tyvärr urvalet i övrigt på gården lite väl klent och opassande för honom i övrigt med.

Mycket har sagt om Liselott..men jag tror faktiskt hon är en rätt äkta person som visar känslor hela tiden. Men visst verkar hon vara jobbig. Men hon gillade nog Dennis riktigt mycket med. Annie tror jag är svår att läsa av då hon var sluten..och det var nog svårt få en bra bild av henne från TV-rutan. En stor nackdel för hon och Dennis var ju säkert med att dom inte hade fått riktigt tid för sig själva heller innan resan. Dom visste inte riktigt hur dom funkade på tu man hand helt enkelt. Och det kändes inte som det klickade heller på samma sätt i Nice.

Dom andra två paren verkar funka fint. Och Johan och Sofie var ju ännu tillsammans. Det avslöjade trailen för nästa avsnitt. Joakim och Caroline har ju inte heller så mycket tid ihop innan, men dom verkar ju vara vettiga personer med samma intentioner som ger varandra chansen iaf, så det ser lovande ut.
Senast redigerad av Steff83 2017-12-13 kl. 22:50.
Citera
2017-12-13, 22:53
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porrladda
Nu är inte jag så insatt i detta men såg på Annies instagram, inlägget hon skrev angående Dennis val verkar vara väldigt kärleksfullt ifrån hennes sida och att skriva detta idag( ett bra tagsedan det skedde) så antar jag att de fortfarande är ett par? Men vem vet.....
Går inte att lita på sånt. Dom får inte avslöja något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in