Citat:
Ursprungligen postat av
Trontyke
Om inte kvinnan är helt galen så tror jag på ingen rök utan eld.
Nu är det ju preskriberat och det skulle inte leda till något åtal ändå p.g.a. avsaknad av bevisning.
Ord mot ord väger inte tungt efter 25 år. Men hon kunde väl inte låta bli att ge honom en känga och varför skulle hon hänga ut honom efter 25 år i fall han skulle vara helt oskyldig?
Inte alls. Kvinnan ljuger säkerligen. Malmros säger att han minns kvällen mycket väl. Han säger också att han skrivit dagbok under hela sitt vuxna liv.
Varför hon hänger ut honom? För det första så kan vi konstatera ATT kvinnor ljuger. De ljuger för kompisar, pojkvänner mm. Kvinnor är det enda könet som ljuger om allvarliga övergrepp som misshandel och incest i vårdnadstvister, i syfte att få vårdnaden om barnen. Det är långt över 5000 vårdnadstvister som går till domstol varje år. I en hel del av dem förekommer falska anklagelser mot männen.
Har ni någonsin hört kvinnor/tjejer diskutera öppet hur de är besvikna på sin pojkvän och säger att "jag ska hämnas på honom, han ska få så jävla mycket skit". Jag hör dessa diskussioner bland tjejer hela tiden.
Kvinnan som anklagar Malmros kan helt enkelt ha trott att hon skulle få bli Malmros flickvän, medan Malmros såg henne som ett engångsligg. Nu 25 år senare är Malmros känd, och avundsjukan och hämndbegäret har inte släppt. I samband med Metoo får hon sin chans att sätta dit honom.