2017-12-06, 16:02
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjp
Gry och Anders med vänner?
Är det inte dags att byta namn på radioprogrammet?

Är han borta från radion eller? Han var ju med på reklamtavlor i tunnelbanan för ett par dagar sedan iallafall...
Citera
2017-12-06, 18:17
Medlem
Snacka om att gå på pumpen om allt detta stämmer. Bägge bröderna bäver är helt slut i så fall.

- Jag tror jag åker dit, sa storebror bäver.
- Me too, sa lillebror bäver.

Det var helt tyst de dagar AT jobbade på radion ang MT innan AT tog ut pappaledigt. Tänk om det hade varit någon annan än MT, den personen hade AT hängt ut hela tiden i radion.

Tycker riktigt synd om tjejen som ska föda barn vilken dag som helst. Det brukar snurra en hel del i huvudet sista månaden av en graviditet. Att få vara med om detta är för jäkligt.

Tänker på alla gånger han hängde ut en känd författare i radion, då gick han långt över gränsen. Detta skulle en ansvarig utgivare på Radion tagit med honom de gångerna, men han fick fortsätta med att vräka ur sig vad som helst. Visst det är väl därför de har AT på radion för att få detta "övergränsen snacket". Men GF får ju säga till AT hela tiden att han ska sluta säga som han gör. Tänk om författarens kille hade fått tag på AT då.....

Om AT har skött sig på radion, haft händer m.m. i styr, så kanske han kan komma tillbaka. Men om allt detta stämmer så vågar de kanske inte ha en sexmobbare i sin verksamhet på bästa sändningstid och i sitt största radioprogram i Sverige.

Men det ska bli spännande att nu på fredag, den 8/12, kl 07.15 för då ska de ha dragning i sin årliga julbattle på radion. Vill minnas att AT har vunnit flera gånger. Om inte AT är med i dragningen så ser jag det som att han inte kommer att komma tillbaka till radion. En som har sitt namn i radioprogrammets titel och har vunnit julbattlet flera gånger men inte får vara med i år, ja då är man slut.

Då är jag ganska säker på att de håller på att ta fram ett nytt namn på programmet som kommer att börja gälla efter nyår. Reklamfirman som de anlitar jobbar säkert med nya grejer redan nu i så fall.

På fredag kl 07.15 kommer vi att veta vad som händer med AT. Att komma in till radion och göra en jullåt när man är föräldraledig det klarar man. Om man nu är välkommen.....

Måste dock säga till alla kvinnor som dessa 2 gossar har förnedrat, ni är otroligt modiga och tuffa som vågar berätta detta. För att man ska ha en ärlig chans att gå vidare i livet så måste detta komma ur en. Ni kommer att må mycket bättre när ni nu ser att samhället tar helt avstånd från dessa gossar.

Någon skrev att dessa gossar skulle dra till Thailand, men där är ju så många svenskar så där kan de inte vara heller. Måste vara lättare att för dem att leva i yttre delarna av Sibiren eller Alaska.
Citera
2017-12-06, 19:45
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Är han borta från radion eller? Han var ju med på reklamtavlor i tunnelbanan för ett par dagar sedan iallafall...

Han gick väl på lite hastigt påkommen och förtida pappaledighet. Att byta reklamtavlor är knappast gjort i ett nafs och det kanske behöver funderas lite på om han ska komma tillbaka eller inte. Nu lyssnar jag inte på programmet särskilt ofta, men jag kan inte minnas att jag har hört något om hur länge AT ska vara pappaledig. Det är knappast ovanligt att annan personal på en arbetsplats nämner något om "....är pappa-/mammaledig, men tillbaka igen om 8 månader...", men om AT har intet hörts. Fast han kanske vill försöka att framstå som lite skön och glidande som kan komma tillbaka när det passar.
Citera
2017-12-06, 19:52
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forkatten
Men det ska bli spännande att nu på fredag, den 8/12, kl 07.15 för då ska de ha dragning i sin årliga julbattle på radion. Vill minnas att AT har vunnit flera gånger. Om inte AT är med i dragningen så ser jag det som att han inte kommer att komma tillbaka till radion. En som har sitt namn i radioprogrammets titel och har vunnit julbattlet flera gånger men inte får vara med i år, ja då är man slut.

Då är jag ganska säker på att de håller på att ta fram ett nytt namn på programmet som kommer att börja gälla efter nyår. Reklamfirman som de anlitar jobbar säkert med nya grejer redan nu i så fall.

På fredag kl 07.15 kommer vi att veta vad som händer med AT. Att komma in till radion och göra en jullåt när man är föräldraledig det klarar man. Om man nu är välkommen.....
Nja, beräknad nedkomst är väl nu i dagarna och om jag inte minns fel är tjejen förstföderska så graviditeten kan gå några dagar över tiden. Tror inte att herr AT blir särskilt populär hemma om han "sticker iväg lite fort och är med på en grej som jag alltid har varit med på". Han lär väl för övrigt ha fullt upp med sweet talk "älskling du vet väl inte att det går att tro på massa konstiga rykten, ingen har ju några bevis för vad som hänt, jag kanske har kommit åt någon, du vet ju hur jag är, höhö, men jag har ju inte lagt min rackaroo i fel fack, kom igen nu...".
Citera
2017-12-06, 20:09
Medlem
1 december fick jag reda på av en i samma bransch som AT att han är nästa som kommer att ryka i metoo dreven. Hans föräldraledighet kommer att förlängas och han kommer inte tillbaka efter den.
Senast redigerad av lva 2017-12-06 kl. 20:13.
Citera
2017-12-06, 20:27
Medlem
ponnylover99s avatar
Hela den här tråden är ett avgrundsvrål från ensamma män i Grums.
Citera
2017-12-06, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lva
1 december fick jag reda på av en i samma bransch som AT att han är nästa som kommer att ryka i metoo dreven. Hans föräldraledighet kommer att förlängas och han kommer inte tillbaka efter den.

Undrar hur mycket ”fel broder” det var i de första artiklarna där hans namn fanns med?

Man försökte först hävda att man blandat ihop bröderna.

Kanske var det för tidigt att gå ut med att det gällde båda och mörkade?

Det här blir nog den första personen som är borta från gruppen, som deninte ringer hen till och kollar läget för?
Citera
2017-12-06, 23:31
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forkatten
Snacka om att gå på pumpen om allt detta stämmer. Bägge bröderna bäver är helt slut i så fall.

- Jag tror jag åker dit, sa storebror bäver.
- Me too, sa lillebror bäver.

Det var helt tyst de dagar AT jobbade på radion ang MT innan AT tog ut pappaledigt. Tänk om det hade varit någon annan än MT, den personen hade AT hängt ut hela tiden i radion.

Tycker riktigt synd om tjejen som ska föda barn vilken dag som helst. Det brukar snurra en hel del i huvudet sista månaden av en graviditet. Att få vara med om detta är för jäkligt.

Tänker på alla gånger han hängde ut en känd författare i radion, då gick han långt över gränsen. Detta skulle en ansvarig utgivare på Radion tagit med honom de gångerna, men han fick fortsätta med att vräka ur sig vad som helst. Visst det är väl därför de har AT på radion för att få detta "övergränsen snacket". Men GF får ju säga till AT hela tiden att han ska sluta säga som han gör. Tänk om författarens kille hade fått tag på AT då.....

Om AT har skött sig på radion, haft händer m.m. i styr, så kanske han kan komma tillbaka. Men om allt detta stämmer så vågar de kanske inte ha en sexmobbare i sin verksamhet på bästa sändningstid och i sitt största radioprogram i Sverige.

Måste dock säga till alla kvinnor som dessa 2 gossar har förnedrat, ni är otroligt modiga och tuffa som vågar berätta detta. För att man ska ha en ärlig chans att gå vidare i livet så måste detta komma ur en. Ni kommer att må mycket bättre när ni nu ser att samhället tar helt avstånd från dessa gossar.

Någon skrev att dessa gossar skulle dra till Thailand, men där är ju så många svenskar så där kan de inte vara heller. Måste vara lättare att för dem att leva i yttre delarna av Sibiren eller Alaska.
Typiskt att dom ska dra till Thailand och tro sig kunna fortsätta tafsa och förnedra unga kvinnor. Då lär dom ha bokat en ort som är helt svenskfri. Förhoppningsvis har bägge deras kärringar lämnat dom och därav flykten från Sverige där dom är totalt rökta.
Citera
2017-12-06, 23:55
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponnylover99
Hela den här tråden är ett avgrundsvrål från ensamma män i Grums.
Tycker du? Jag tycker att den och några trådar till pekar på vådan av att göra "stjärnor" av restaurangpersonal - köksdrängar och betjänter för att uttrycka det något krasst och tillspetsat.
Citera
2017-12-06, 23:58
Medlem
Sa skont att slippa se denna fula skaggapa med sitt långa skitiga har och sina skitiga jeans/skjorta som krogvard. Riche har verkligen gatt ner sig med honom. Snuskigt stalle
Citera
2017-12-07, 05:02
Avstängd
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Tycker du? Jag tycker att den och några trådar till pekar på vådan av att göra "stjärnor" av restaurangpersonal - köksdrängar och betjänter för att uttrycka det något krasst och tillspetsat.

Exakt, just i den här personalkategorin finns en överrepresentation av t.ex. ADHD. Jag menar inte att skuldbelägga de som har adhd. Jag menar att diagnosen kan få negativa konsekvenser om en person därtill har ett oändligt bekräftelsebehov som i fallet med Anders. Frågetecknet i listtrådens rubrik kan tas bort. Det kan väl finnas flera svarta får i en syskonskara...
Senast redigerad av Rikskrim08 2017-12-07 kl. 05:10.
Citera
2017-12-07, 12:10
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Nu blev han pappa!

https://www.instagram.com/p/BcZW9BejL4g/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem