2017-12-03, 09:05
Medlem
Isnatts avatar
Såg på instragram att han var på premiären av solsidan i alla fall. Han kör fortfarande på på insta men med lite annan ton, lite mer dämpad nu mer kan man väl säga.
Citera
2017-12-03, 09:19
Medlem
mjps avatar
Gry och Anders med vänner?
Är det inte dags att byta namn på radioprogrammet?
Citera
2017-12-03, 10:48
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
En färsk adventhäslning:

"Glad 1:a Advent:

https://www.instagram.com/p/BcPDyx3jJDn/
Citera
2017-12-03, 12:31
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Undrar hur de har löst det, blir programmet kortare eller har de gjort nya låtsasintervjuer och klippt in?
Bra fråga. Hur långa brukar intervjuerna genomsnittligt vara? Drygt 20 sekunder kanske? Och det är intervjuer efter varje gren, med alla fyra deltagare. Programmet skulle bli ganska många minuter kortare ändå, om intervjuerna nu inte ersätts.
Citera
2017-12-03, 14:35
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
En färsk adventhäslning:

"Glad 1:a Advent:

https://www.instagram.com/p/BcPDyx3jJDn/

Samt hälsningar och likes av diverse känt folk, bland annat Calle Schulman och Jessica Almenäs. De håller ihop, b-kändisarna.
Citera
2017-12-03, 15:46
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Det är ju jätteenkelt. Och tänk dig att de inte har en aning om vad som komma skall och således inte kniper eller nåt när äcklet kommer och ska pilla. Är tjejen inte fet eller har riktigt hårt sittande byxor så är det ju inga problem direkt.

Bra att du vet. Jag tror inte det är jätteenkelt. Tror det behövs en forcering såvida inte tjejen är helt still.
Och jag antar att de har ganska åtsittande byxor. Typ svarta kostymbyxor eller vad det kallas. Såna som servitörer har. Jag har aldrig sett servitörer med pösiga mjukis resår brallor. Har de inte ofta kjol på bättre syltor? Svart med vit blus typ?
Citera
2017-12-03, 20:00
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Bra att du vet. Jag tror inte det är jätteenkelt. Tror det behövs en forcering såvida inte tjejen är helt still.
Och jag antar att de har ganska åtsittande byxor. Typ svarta kostymbyxor eller vad det kallas. Såna som servitörer har. Jag har aldrig sett servitörer med pösiga mjukis resår brallor. Har de inte ofta kjol på bättre syltor? Svart med vit blus typ?
Fel. Många inom restaurangbranschen har haft såna där rutiga byxor med resor i midjan. Lätt för Anders att stoppa ner sin hand i. Det var nog ingen engångsföreteelse heller då det mesta aldrig kommer fram. Jag undrar fortfarande vad fanskapet är känd för?
Citera
2017-12-03, 20:21
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Fel. Många inom restaurangbranschen har haft såna där rutiga byxor med resor i midjan. Lätt för Anders att stoppa ner sin hand i. Det var nog ingen engångsföreteelse heller då det mesta aldrig kommer fram. Jag undrar fortfarande vad fanskapet är känd för?
Det är väl bara kockar som har det? Och det är ingen resår utan knäppning?
Citera
2017-12-03, 20:38
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Bra fråga. Hur långa brukar intervjuerna genomsnittligt vara? Drygt 20 sekunder kanske? Och det är intervjuer efter varje gren, med alla fyra deltagare. Programmet skulle bli ganska många minuter kortare ändå, om intervjuerna nu inte ersätts.
Så mycket som de har filmat kan de nog lätt ersätta interjuverna med bilder på hur detagare kravlar sig upp ur poolen och liknande.

Hursomhelst varit en gåta att dessa Timellare med sina radioansikten synts i TV så pass mkt och den ene vääldigt framstående.
Citera
2017-12-03, 20:55
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008

Citat:
Ursprungligen postat av 526
Det är väl bara kockar som har det? Och det är ingen resår utan knäppning?

Såna här kanske?
https://www.jobeline.com/se-se/byxor-calla-10087878?number=10087878
Citera
2017-12-05, 21:05
Medlem
Vaffeljarns avatar
Jäklar vad han verkar ligga i och rensa sin instagram. Fick en kommentar om när han kommer tillbaka på Riche, den försvann snabbt....
Citera
2017-12-06, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaffeljarn
Jäklar vad han verkar ligga i och rensa sin instagram. Fick en kommentar om när han kommer tillbaka på Riche, den försvann snabbt....

Mig blockade han när jag ställde en fråga. Han är körd.... Dags att flytta utomlands för honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in