2017-12-06, 18:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skamligt
Lite kul att se hur feministerna i denna tråden anser att rasister och antifeminister vill ha makt över kvinnor och att dom vill taffsa på kvinnor och liknande.

Jag är själv antifeminist och rasist men har aldrig tagit på en kvinna som inte önskat det i mitt liv.

Ni kanske blandar ihop mig med dom invandrare som kommer till vårt land och gruppvåldtar 14åriga svenska flickor?

Var inne lite på gangrapesweden och läste faktist en av domarna där. En 14årig tjej som hette Emma blev fasthållen av tre invandrare medans dom turades om att knulla henne. Dom hette ayad, salle osv osv.

Trevliga killar.

Mm, goa grabbar. Någonstans tror jag att det finns kvinnor (mödrar) som t.o.m. accepterar detta. En våldtäkt är inte så farligt. Det är inte helt ovanligt med sådana fantasier heller.

Typ, "ett brunögt barnbarn skulle passa perfekt in i min facebook profil.." "Det blir säkert en sån där snygg mix som han på mellofestivalen sist.."
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2017-12-06 kl. 18:08.
Citera
2017-12-06, 18:08
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Feministerna här i forumet är kanske inte de bästa företrädarna för feministmassorna.
Vilka är de bästa företrädarna?

Citat:
är uppenbart att det finns någon form av diagnos/tillstånd/medicinering som driver dem.. Att det där kommer tippa över så småningom är inte särskilt långsökt att förutsäga.
Vilken diagnos kommer att tippa över till vad?

Citat:
gäller övriga 'nazifeminister' så tror jag vi kommer se mycket mer psykisk ohälsa och långtidssjukskrivningar framöver. #metoo kampanjer och liknande häxjakter är ämnade att ytterligare rangera ut vita äldre män som ska ersättas med folk med en feministisk värdegrund (läs kvinnor). Kvinnor kommer i majoritet och besluten tas därefter. Konsekvenserna radas upp och det blir kannibalism i leden. Ala vet vi hur falska kvinnor kan vara mot varandra om de känner att det rämnar under fötterna.. Vi har kommet en ganska god bit på vägen redan. Man ser ju nästan dagligdags hur kvinnor i myndigheter, politiska organisationer, media osv gör bort sig...rejält. Ta bara inkvoterade Sofia Olsson Olsén på Aftonslaskan och hur hon hanterade #metoo skandalen.. De två medarbetarna som sextrakasserade fick 'time-out' men behållen anställning medans Heimersson åkte ut direkt för en krönika. Nu när hon blivit kritiserad 'internt' av sina medsystrar säckade hon direkt och vart tvungen att sjukskriva sig. Torde bli ett ganska vanligt scenario framöver.
Hur fan delar man upp detta till en vettig debatt?
Citat:
..frågan är egentligen hur mycket vi handlingskraftiga har distanserat oss när de väl bryter ihop..

Personligen har jag redan släppt greppet. Skulle inte lägga två fingar i kors..
Jag är handlingskraftig, det verkar du inte vara.
Citera
2017-12-06, 18:12
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Hur kommer det gå för människor som envisas simma runt i samma korkade inställning av att ens egen grupp är den bästa och att just man själv förtjänar privilegier som man menar andra inte ska förtjäna,
Det är ju precis detta som TS funderar över i trådstarten , hur det ska gå för alla korkade genusvetare som anser att världen ska rotera runt dem bara för att de fötts till kvinnor .....

Lite oväntat att du har den självinsikten Merapi , men det är fint att du till slut fått upp ögonen för genussektens fördärvlighet .

Hur går det för dessa när ingen längre placerar dem på piedestal och deras statligt betalade låtsasjobb försvinner ?

McD har bara plats för visst många burgarflippare och praktiska yrken är nog uteslutna .
Citera
2017-12-06, 18:14
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Mm, goa grabbar. Någonstans tror jag att det finns kvinnor (mödrar) som t.o.m. accepterar detta. En våldtäkt är inte så farligt. Det är inte helt ovanligt med sådana fantasier heller.

Typ, "ett brunögt barnbarn skulle passa perfekt in i min facebook profil.." "Det blir säkert en sån där snygg mix som han på mellofestivalen sist.."
Nu är det här flashback.
Menar du allvar eller är det ironi?
I text är det svårt att avgöra.

Det värsta är att jag tror det finns flashbackare med denna åsikt.
Citera
2017-12-06, 18:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Vilka är de bästa företrädarna?
Aldrig sagt mig veta vilka som är bäst men bottenskrapet är här med klara psykotiska drag och andra diagnoser..

Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Vilken diagnos kommer att tippa över till vad?

Statistenidittliv går hårt på psykofarmaka. Med tanke på vad hon skriver så går det inte åt rätt håll. Jag tänker inte skriva ut mer än så. Förhoppningsvis förstår du vad jag menar och för en gångs skull låter bli den där billiga feministretoriken du demonstrerat hittills..
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2017-12-06 kl. 18:19.
Citera
2017-12-06, 18:17
Medlem
Det blir nog ingen större skillnad mot idag: De försörjs av skattebetalarna, som vanligt.
Om nu verkligheten knackar på så utbildar vi möjligen något färre så att försörjningsbördan så småningom minskar men det är på mycket lång sikt.
Citera
2017-12-06, 18:26
Medlem
Citat:

Hah jadu man kan ju undra.

Rolig anekdot var dock att denna tjejen hade bitit ena killen i snoppen när dom tvingade henne att suga av dom innan själva våldtäkten börja på allvar.
Citera
2017-12-06, 18:57
Medlem
Jag kommer att klara mig alldeles utmärkt. Men tack för att du bryr dig.
Citera
2017-12-06, 19:23
Medlem
Något som blivit väldigt tydligt för mig om man studerar Flashbacks feminister är att dom avvärjer sig ifrån all kritik genom att kategorisera meningsmotståndare som negativa epitet.

Alltså om någon framför kritik avfärdar man det med exempelvis;

#Han är en kvinnohatare
#Han är en äcklig rasist
#Han är XYZ Dålig sak

Så vi behöver inte bry oss om vad sådana lägre värda människor säger.

Kanske därför det krockar lite mellan feministerna och de män som sitter här då dom flesta män väljer att resonera logiskt och diskutera sakfrågan istället för att ägna sig åt att diskutera hur misslyckad meningsmotståndaren är.

Kallas väl för shaming tactics tror jag?
Citera
2017-12-06, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skamligt
Något som blivit väldigt tydligt för mig om man studerar Flashbacks feminister är att dom avvärjer sig ifrån all kritik genom att kategorisera meningsmotståndare som negativa epitet.

Alltså om någon framför kritik avfärdar man det med exempelvis;

#Han är en kvinnohatare
#Han är en äcklig rasist
#Han är XYZ Dålig sak

Så vi behöver inte bry oss om vad sådana lägre värda människor säger.

Kanske därför det krockar lite mellan feministerna och de män som sitter här då dom flesta män väljer att resonera logiskt och diskutera sakfrågan istället för att ägna sig åt att diskutera hur misslyckad meningsmotståndaren är.

Kallas väl för shaming tactics tror jag?

Det är vad vänstern gör, placerar människor i små fack och bemöter dem på den grunden snarare än att bemöta dem på deras egna ord.

Är du man hamnar du i ett fack och är ansvarig för vad andra män gör, är du dessutom en vit man så sitter du på någon sorts makt du inte gjort dig förtjänt av och förtjänar bara spott och spä.

Sen har de mage att kalla andra för rasister och sexister...
Citera
2017-12-06, 19:30
Medlem
Iradeorums avatar
Jag håller inte riktigt med skönmålningen som TS gör av Sverige. Sanningen är att Sverige är ett fuskbygge som lever på gamla meriter och lånade pengar. Med det sagt utgör ju genusdårarnas framfart själva slutfasen på en civilisation i förfall. Naturligtvis tillhör genusdårarna de som kommer att falla allra hårdast när verkligheten kommit ikapp Sverige. Jag gissar att självmord och mentala åkommor lär explodera inom nämnda kategori när deras extrapolering av utvecklingen går åt fanders.
Citera
2017-12-06, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Det är vad vänstern gör, placerar människor i små fack och bemöter dem på den grunden snarare än att bemöta dem på deras egna ord.

Är du man hamnar du i ett fack och är ansvarig för vad andra män gör, är du dessutom en vit man så sitter du på någon sorts makt du inte gjort dig förtjänt av och förtjänar bara spott och spä.

Sen har de mage att kalla andra för rasister och sexister...

Snarare vad sexister, antifeminsiter och rasister gör..
och gjort genom hela vår nutida historia.

placerar människor i fack där man bestämt vad detta fack ska innebära...

fack: kvinna....= ta hand om mina skitiga sockor, barn och hushåll gratis
vara underordnad, "känslosam" "klen" "sämre på allt" samt sexobjekt precis hela tiden jag önskar detta.

Fack: svarta =
Fack: Invandrare =
Fack: muslimer =

Behöver jag fortsätta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här