Citat:
Ursprungligen postat av
Stor-Men-Snabb
Feministerna här i forumet är kanske inte de bästa företrädarna för feministmassorna.
Vilka är de bästa företrädarna?
Citat:
är uppenbart att det finns någon form av diagnos/tillstånd/medicinering som driver dem.. Att det där kommer tippa över så småningom är inte särskilt långsökt att förutsäga.
Vilken diagnos kommer att tippa över till vad?
Citat:
gäller övriga 'nazifeminister' så tror jag vi kommer se mycket mer psykisk ohälsa och långtidssjukskrivningar framöver. #metoo kampanjer och liknande häxjakter är ämnade att ytterligare rangera ut vita äldre män som ska ersättas med folk med en feministisk värdegrund (läs kvinnor). Kvinnor kommer i majoritet och besluten tas därefter. Konsekvenserna radas upp och det blir kannibalism i leden. Ala vet vi hur falska kvinnor kan vara mot varandra om de känner att det rämnar under fötterna.. Vi har kommet en ganska god bit på vägen redan. Man ser ju nästan dagligdags hur kvinnor i myndigheter, politiska organisationer, media osv gör bort sig...rejält. Ta bara inkvoterade Sofia Olsson Olsén på Aftonslaskan och hur hon hanterade #metoo skandalen.. De två medarbetarna som sextrakasserade fick 'time-out' men behållen anställning medans Heimersson åkte ut direkt för en krönika. Nu när hon blivit kritiserad 'internt' av sina medsystrar säckade hon direkt och vart tvungen att sjukskriva sig. Torde bli ett ganska vanligt scenario framöver.
Hur fan delar man upp detta till en vettig debatt?
Citat:
..frågan är egentligen hur mycket vi handlingskraftiga har distanserat oss när de väl bryter ihop..
Personligen har jag redan släppt greppet. Skulle inte lägga två fingar i kors..
Jag är handlingskraftig, det verkar du inte vara.