Citat:
Du har inte en susning om vilka faktorer som avgör hur man agerar i en viss situation. Det du glömmer är att hon skulle stuckit så snart hon tagit studenten. Men i vanlig ordning så lägger du skulden på tjejen/BO.
Det är tråkigt att behöva säga det, men du är urtypen för "män som hatar kvinnor".
Efter att ha läst ditt gaggande månader efter rättegången mot Martin Jonsson och hur besatt du var att framhålla alla fel som Lotta gjort vet jag vad du är för en typ. Att du säger din åsikt några gånger är väl sin sak, men när du höll på månader efter och gnällde på Lotta så var det en sjuklig besatthet.
I Lottas fall borde hon veta bättre p.g.a åldern. Nu påstår du att det är ett missbrukarbeteende som gjorde att Tova träffade Billy. Varför det? Han hade ju slutat röka på så det gjorde hon med sina kompisar.
Menar du att hon inte var kapabel att fixa sitt röka själv?
Det är tråkigt att behöva säga det, men du är urtypen för "män som hatar kvinnor".
Efter att ha läst ditt gaggande månader efter rättegången mot Martin Jonsson och hur besatt du var att framhålla alla fel som Lotta gjort vet jag vad du är för en typ. Att du säger din åsikt några gånger är väl sin sak, men när du höll på månader efter och gnällde på Lotta så var det en sjuklig besatthet.
I Lottas fall borde hon veta bättre p.g.a åldern. Nu påstår du att det är ett missbrukarbeteende som gjorde att Tova träffade Billy. Varför det? Han hade ju slutat röka på så det gjorde hon med sina kompisar.
Menar du att hon inte var kapabel att fixa sitt röka själv?
Missbrukarbeteendet är alltid ologiskt för en icke missbrukarhjärna. Så även i detta fall.
Det är ingen som ”lurar i en benzo”. Det sväljer man ner helt själv.
En icke missbrukare skulle aldrig välja ett umgänge tillsammans med missbrukare. Och för en missbrukare spelar inte familjen någon roll. Oavsett vad hen än säger.
Dessa män dödar inte random-tjejer på gatan. De dödar sina flickvänner/sambos/fruar. Därför slipper man undan om man inte umgås med kräken.
En del av kvinnor/tjejer väljer dock detta umgänge. Det är obegripligt för en normal människa, men jag misstänker att knarkandet har tagit över deras hjärnor. De kan inte tänka klart.
I pressen målas de dock som helylle och alldeles vanliga. Det är därför det blir så obegripligt ifall man inte läser FUP:et för att för se sanningen.