Citat:
Missbrukarbeteendet är alltid ologiskt för en icke missbrukarhjärna. Så även i detta fall.
Det är ingen som ”lurar i en benzo”. Det sväljer man ner helt själv.
En icke missbrukare skulle aldrig välja ett umgänge tillsammans med missbrukare. Och för en missbrukare spelar inte familjen någon roll. Oavsett vad hen än säger.
Dessa män dödar inte random-tjejer på gatan. De dödar sina flickvänner/sambos/fruar. Därför slipper man undan om man inte umgås med kräken.
En del av kvinnor/tjejer väljer dock detta umgänge. Det är obegripligt för en normal människa, men jag misstänker att knarkandet har tagit över deras hjärnor. De kan inte tänka klart.
I pressen målas de dock som helylle och alldeles vanliga. Det är därför det blir så obegripligt ifall man inte läser FUP:et för att för se sanningen.
Det är ingen som ”lurar i en benzo”. Det sväljer man ner helt själv.
En icke missbrukare skulle aldrig välja ett umgänge tillsammans med missbrukare. Och för en missbrukare spelar inte familjen någon roll. Oavsett vad hen än säger.
Dessa män dödar inte random-tjejer på gatan. De dödar sina flickvänner/sambos/fruar. Därför slipper man undan om man inte umgås med kräken.
En del av kvinnor/tjejer väljer dock detta umgänge. Det är obegripligt för en normal människa, men jag misstänker att knarkandet har tagit över deras hjärnor. De kan inte tänka klart.
I pressen målas de dock som helylle och alldeles vanliga. Det är därför det blir så obegripligt ifall man inte läser FUP:et för att för se sanningen.
Jag förstår uppriktigt sagt inte vad du vill säga. Menar du på fullt allvar att Tova var nerknarkad och slav under narkotika?
Nu vet jag inte var du befunnit dig de sista 50 åren, men att ungdomar röker brass är väl inte ovanligt på något sätt? Det brukar pågå under några år under tonåren sedan upphör det då andra viktigare saker tar vid.
Sedan ska vi komma ihåg att hon gick i skolan, arbetade och tränade simning. Det jag minns ur FUP var att hon inte gillade tabletter för att hon sett Billy bli konstig av dem. Nu tillhörde det ju inte vardagen att han tog tabletter heller. Sitt bruk av cannabis/hasch upphörde vid årsskiftet när han fick panikångest.
Gör inte en större grej av att brasset än vad det faktiskt var. Menar du att hans kontrollerande berodde på, ja vad berodde det på? Är det någonting som gör människor aggressiva så är det alkohol. Däremot stämmer det att man kan "snea" när man tar benzo och alkohol, men tror du på fullt allvar att det var det som hände.
Tror du att han var så borta som han själv påstår? Han påstår att han har minnesluckor och låg på toa och spydde. Det stämmer ju väldigt dåligt med allt arbete han lade ner den kvällen. Transportera henne på en skottkärra och elda upp sina kläder, låter det som en människa som var alldeles väck?
Att Tova hade höga halter av ämnet alprazolam kan bero på att hon testade det för första gången, hon kan även ha blivit tvingad till det eftersom hon inte gillade tabletter. Billy påstod att hon var jättefull, det vet vi nu att hon inte var. Vilket preparat skulle vara bättre än xanor för att göra henne lugn och foglig så att han såg till att hon stannade på gården och aldrig kom därifrån.
Billy ljuger om allting, han var inte alls påverkad på det sätter han påstår, det visar bl a SMS:en. Han var väldigt noggrann med att hans kompisar inte skulle komma tillbaka till gården. Det är klart att han inte ville bli avbruten i sitt arbete.
Sedan glömmer du en sak också när du sätter fokus på droger. Vad var Billy rädd för? Det var officiellt slut mellan dem och snart skulle hon ta studenten. Han höll på att förlora all kontroll över henne, läser du förhören med honom så märker du hur likgiltig han verkar vara inför det faktum att han kan åka in på livstid. Han anser tydligen att det är värt att sitta på kåken bara hon inte gled ifrån honom till någon annan. Det tror inte jag vi ska skylla på några droger..