2017-12-05, 23:38
Medlem
r_o_ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Precis tvärtemot tidigare rykten vi hört om Dennis val alltså 😏

Edit: Annie är väl från Ljungby förresten så att hon fått nytt jobb där säger väl ingenting? Man hör ju på hennes och Dennis dialekt att dom är från samma kommun.
Kollade Annie Håkansson lite närmare och hon bor i Ljungby. Så min spoiler sket sig nog rejält....

Personinformation
Anni*(e) Håkansso*(n) (1996xxxx-xxxx)

Anni* är ogift/ej i partnerskap och äger inga fastigheter.

Så var det med det......
Citera
2017-12-06, 08:54
Medlem
kostymnisses avatar
Det är så då äntligen dags igen, om jag inte är fel på det är det slutval för webb-bönderna iaf.
Dock har ju redan dom flesta där valt, liksom i tv-rutan.
Mest intressant blir ju att se vad Erik väljer samt vad som till slut sker på Dennis gård. Tydligen skall Dennis på slutdejt med Liselott ikväll och där lär det väl snackas om gråtvalsen. Förhoppningsvis fattar han sedan beslutet att välja Annie där. Ryktena går ju åt alla håll och kanter där...
Citera
2017-12-06, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Det är så då äntligen dags igen, om jag inte är fel på det är det slutval för webb-bönderna iaf.
Mest intressant blir ju att se vad Erik väljer samt vad som till slut sker på Dennis gård. Tydligen skall Dennis på slutdejt med Liselott ikväll och där lär det väl snackas om gråtvalsen. Förhoppningsvis fattar han sedan beslutet att välja Annie där. Ryktena går ju åt alla håll och kanter där...

Japp är nog slutval både på webb och vanlig TV och det måste väl betyda att det är utlandsresan man får se nästa onsdag?! Hoppas det blir individuella resmål i år bara. Är ju så det ska vara.

Är ju dock inte samma spänning med slutvalen då många redan valt som du sa. Therese har ju inga friare så henne lär man väl inte se så mkt mer av?! Hon lär väl inte få någon utlandsresa heller? Såvida hon inte reser med nån väninna.

Jag hoppas innerligt att Liselott drar det korta strået idag för Dennis ska bara vara med Annie! Sen hoppas jag Erik tar mod till sig och skickar hem alla 3 och äntligen kan börja dejta Charlotte. Tror hans lycka skulle vara gjord om han vågar göra en "Sebastian".
Citera
2017-12-06, 14:54
Medlem
Så det kommer visa sig att Jörgen och Therese har blivit ett par i nästa avsnitt. Han låg väl med Diana första kvällen och har skickat hem tre tjejer på ett otrevligt sätt. Therese som hade trevliga killar från början men hon är sån som dras till de lite buffligare männen tydligen.
Citera
2017-12-06, 15:08
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Sen hoppas jag Erik tar mod till sig och skickar hem alla 3 och äntligen kan börja dejta Charlotte. Tror hans lycka skulle vara gjord om han vågar göra en "Sebastian".

Angående Eriks val:
Citera
2017-12-06, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cashew30
Så det kommer visa sig att Jörgen och Therese har blivit ett par i nästa avsnitt. Han låg väl med Diana första kvällen och har skickat hem tre tjejer på ett otrevligt sätt. Therese som hade trevliga killar från början men hon är sån som dras till de lite buffligare männen tydligen.
Therese är väl absolut den bästa personen i denna säsong, vacker är hon.
Kan inte tänka mig att hon lockas av grandiosa- Jörgen, eller spelar han bara sin "roll"?
Citera
2017-12-06, 16:02
Medlem
r_o_ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Smidigare att välja en som bor ca. 2 mil från där han bor, Dennis alltså...
Citera
2017-12-06, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Kan inte tänka mig att hon lockas av grandiosa- Jörgen, eller spelar han bara sin "roll"?
Kanske var alkoholen som förstörde allt på Siggesta gård. Känns som det var mycket ångest och några glas för mycket.
Citera
2017-12-06, 16:03
Medlem
Citat:
Citera
2017-12-06, 16:04
Medlem
Citat:
Citera
2017-12-06, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Bästa på vilket sätt? Hon var inte med så mycket. Tycker hon hade fyra bra killar att välja bland men Jörgen kanske är tät.
Senast redigerad av cashew30 2017-12-06 kl. 16:26.
Citera
2017-12-06, 16:30
Medlem
Citat:
Bästa på vilket sätt? Hon var inte med så mycket. Tycker hon hade fyra bra killar att välja bland men Jörgen kanske är tät.

Fattar inte alls vad hon ser hos Jörgen och hon är ju inte alls vad Jörgen söker egentligen...men troligen är det väl Jörgens feta bankkonto som lockar och drar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in