2017-12-05, 22:15
Medlem
TheRiddle-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hulken2010
Jag är väldigt ny på det här, men är dock väldigt teknisk och snabblärd. Pengar är intressant och ser mig själv kunna bli bra på det här, Valde istället att investera pengar i xbt bitcoin certifikat... tänkte köpa bitcoin för ett bra tag sen men fegade ur, och det får man betala för nu.
Gå och köp en lott istället.
2017-12-06, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hulken2010
aktien är låg nu men är det någon som tror att det går upp igen?
De som köper tror den kommer gå upp, de som säljer tror de kommer att sjunka.

Så enkelt fungerar det med aktier. Vem som kommer få rätt, vet man aldrig. Det finns inget facit förrän efteråt. Dock kan man titta på vad professionella investerare anser, och där är det få som rekommenderar köp i aktien.
2017-12-06, 09:58
Medlem
Nu har Placeras Fingforums egen lilla vaktpudel gått igång på riktigt!

Hen liknar skribenter med annan åsikt än haussartrollen vid löss!
Personangreppen och andra otrevligheter haglar.
Väldigt osmakligt och obehaglig NordKorea polemik!

Dags för en del av haussartrollen att stänga av datorn för några veckors tid och göra något annat verkar det som....
Tåget tuffar vidare söderut.
2017-12-06, 20:17
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Kanske hittar zorben fyndläge i Eniro igen?

(FB) Eniro - ENRO

Sluuuuuta! Jag kissar på mig!
Det gamla rådet "När du älskar dina aktier, sälj dem!" Gäller alltjämt!

Vor bra för alla oss (förlåt!, ER) småsparare om zorb89 gav sig till känna och lärde oss om vad för fel och misstag han begått!

Själv anser jag Eniro som köpvärd på 5-7 öre och Fing på 9-11 kronor!

Har 100k att gå in med och vet att om jag gör det hälften i varje bolag så ser jag aldrig de pengarna igen!

Annars är det bara för sekternas medlemmar att hoppa på nya gruvbolaget i Pajala eller Northvolt om de börsintroduceras!
2017-12-06, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Sluuuuuta! Jag kissar på mig!
Det gamla rådet "När du älskar dina aktier, sälj dem!" Gäller alltjämt!

Vor bra för alla oss (förlåt!, ER) småsparare om zorb89 gav sig till känna och lärde oss om vad för fel och misstag han begått!

Själv anser jag Eniro som köpvärd på 5-7 öre och Fing på 9-11 kronor!

Har 100k att gå in med och vet att om jag gör det hälften i varje bolag så ser jag aldrig de pengarna igen!

Annars är det bara för sekternas medlemmar att hoppa på nya gruvbolaget i Pajala eller Northvolt om de börsintroduceras!
Vad har zorb gjort för fel? Jag tycker att han var en väldig tillgång när det begav sig. Jag har en riktigt fin utveckling i fing att tacka honom för.
2017-12-06, 21:29
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskar.
Vad har zorb gjort för fel? Jag tycker att han var en väldig tillgång när det begav sig. Jag har en riktigt fin utveckling i fing att tacka honom för.

Det jag reagerade över var det stundtals stora haussandet och föraktfulla attityd mot oss som uttryckte viss sund skepsis!

Klart dett gått att tjäna stora pengar på Fing men många småsparare har bränt sig efter att av okunnighet okritiskt följt köprekarna!

Grattis om resan slutade bra för dig! Vill du beskriva den i grova drag?
2017-12-06, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Det jag reagerade över var det stundtals stora haussandet och föraktfulla attityd mot oss som uttryckte viss sund skepsis!

Klart dett gått att tjäna stora pengar på Fing men många småsparare har bränt sig efter att av okunnighet okritiskt följt köprekarna!

Grattis om resan slutade bra för dig! Vill du beskriva den i grova drag?
I väldigt grova drag representerar jag båda sidorna av myntet. 600% upp, 45% ner.
2017-12-06, 21:57
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holgerett
De som köper tror den kommer gå upp, de som säljer tror de kommer att sjunka.
Eller så köper och säljer man aktier baserat på vad man tror om bolagets framtida intjäning, inte aktiekursens stokastiska rörelser.
2017-12-12, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Eller så köper och säljer man aktier baserat på vad man tror om bolagets framtida intjäning, inte aktiekursens stokastiska rörelser.

FINGERPRINT CARDS B

Last Signal: BUY

Last Pattern: BULLISH ENGULFING

Last Close:
17,6900

Change:
+0,7200

Percent change
+4,24%

Signal Update

Our system’s recommendation today is to BUY. The BULLISH ENGULFING pattern finally received a confirmation because the prices crossed above the confirmation level which was at 16,9700, and our valid average buying price stands now at 16,9900. The previous SHORT signal was issued on 01.12.2017, 11 days ago, when the stock price was 17,0800. Since then FING-B.ST has fallen by -0,53%.

Market Outlook

The bulls have strong evidence on their side and this evidence prompts us to make a bullish bet. The bullish pattern that was previously identified is finally confirmed and a BUY signal is generated. It is probably the right time to be part of this boost and bullish market sentiment. The market is telling you about a possible new profit. Do not miss this chance. more
2017-12-12, 21:45
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VeriteHeaton
FINGERPRINT CARDS B

Last Close:
17,6900

Change:
+0,7200

Percent change
+4,24%

Signal Update

Our system’s recommendation today is to BUY. The BULLISH ENGULFING pattern finally received a confirmation because the prices crossed above the confirmation level which was at 16,9700, and our valid average buying price stands now at 16,9900. The previous SHORT signal was issued on 01.12.2017, 11 days ago, when the stock price was 17,0800. Since then FING-B.ST has fallen by -0,53%.

Market Outlook

The bulls have strong evidence on their side and this evidence prompts us to make a bullish bet. The bullish pattern that was previously identified is finally confirmed and a BUY signal is generated. It is probably the right time to be part of this boost and bullish market sentiment. The market is telling you about a possible new profit. Do not miss this chance. more

TA är inget att lita på
iaf när det gäller FPC
sen kommer alltid sk*ten efter bra stängning
2017-12-12, 22:00
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VeriteHeaton
FINGERPRINT CARDS B

Last Close:
17,6900

Change:
+0,7200

Percent change
+4,24%

Signal Update

Market Outlook

Vad är ens källan bakom dessa analyser som du postar om och om igen? Från sälj kort till köp på 6 handelsdagar, helt plötsligt har marknaden starka evidens för framtida vinster?
2017-12-13, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Vad är ens källan bakom dessa analyser som du postar om och om igen? Från sälj kort till köp på 6 handelsdagar, helt plötsligt har marknaden starka evidens för framtida vinster?

Denna "analys" finns postad på Placeras Fingforum.
Haussartrollen där brukar annars inte vara så förtjusta i analytiker men den här gången görs nog ett undantag.

https://www.swedishbulls.com/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=FING-B.ST

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in