Citat:
Ursprungligen postat av
L.D.
Du som alltid brukar predika åt oss andra "put money where your mouth is" har nu ett ypperligt tillfälle att vara opportunist men du vågar alltså inte.
Var det svårt för dig att förstå att jag ser bostäder som primärt en bostad även om det också är en investering och inte köper fler bostäder än jag har behov av som boende? Det finns gott om renodlade investeringsobjekt som inte har några driftskostnader och dessutom sekundlikviditet på börsen till extremt låga transaktionskostnader och jag väljer därför förstås detta när jag enbart ska investera.
Ett råd i all välmening, när du försöker dra slutsatser utifrån det någon skrivit, läs det som personen då faktiskt har skrivit och utgå från det, och inte från det du har tänkt själv. Dina tankar får du ta ansvar för så tar jag ansvar för det jag har skrivit, ska vi säga så?
Försök nu igen, läs det jag skrev och fundera på om du har något att invända emot det. Apapap, inte för snabbt nu, tänk på att utgå från vad jag skrev och int från vad du tänkte.
PS. citera gärna också så det är klart vad du invänder emot!