Citat:
Ursprungligen postat av
Andy86-
Precis allt jag påstår har källor och är helt korrekt, du kan inte säga att det inte är helt korrekt när du inte känner till det, du kan leka att du känner till precis allt om 911 bara för att du har läst trådar om 911 här på flashback, men det ändrar inte faktumet att du bara känner till det som du vill känna till, det som du tycker stödjer din verklighetsbild.
Om du undrar vad källan till ett påstående i mitt inlägg är, så fråga efter källan så ska jag vara vänlig och ta fram den till dig så fort jag får tid.
Ok, så du begriper inte att det på t ex konspirationssidor ofta förekommer att man för fram påståenden, som t ex nån person faktiskt gjort. Men det betyder ju inte automatiskt att påståendet i sig själv är korrekt....
Så om någon påstår att det var förbjudet att ta bilder på stålet från raset, så är det kanske sant att någon påstått det. Men påståendet i sig kan vara falskt och det inte var förbjudet.
Sen kan det ju vara så enkelt att vem som helst inte fick komma åt att ta foton på detta stål. Det behöver ju då inte vara nåt märkligt alls utan kan vara fullt normalt. För handlar det om t ex brottsplatser etc, så är det sällan fritt fram för vem som helst att komma åt att göra vad de vill, fotografera etc. Det blir då vanligen förbehållet folk som har blivit autoriserade för att få göra detta.
Sen fortsätter du men tramsiga lögner om mig fast du inte vet ett skit om mig, men ändå tror du har fakta om mig, sluta med det.
För mig är det så att jag i princip skiter i allt vad politik heter runt 9/11 och går endast på vad man kunnat få fram för fakta, kontrollerbara sådana, efter en mycket ingående granskning med forensiska undersökningar och allt, som till punkt och pricka följer fysikens lagar och annan känd vetenskap.
Vad sen konspirationstroende tomtar påstått i 16 år betyder inte mer än skiten under skorna för de/du har ännu inte lyckats få fram ett enda hållbart kontrollerbart bevis för ett enda av alla sina stolliga påståenden. Det är ett facit som är en skam när ni hela tiden påstått att ni har massor med bevis....