2017-07-26, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magnetbord
Varför är östeuropeiska tjejer snyggare än svenska tjejer?

Borde vi svenskar inte föredra tjejer nära våra egna gener? Hur kommer det sig att jag tycker östeuropeiska tjejer är snyggare då? Jag är svensk så hur kommer det sig?

Det har med klimatet att göra.

Men man får inte glömma att en vanlig typiskt svensk tjej har ca 50 sex partners vid 25 års åldern. Tro det eller ej, men allt för många KUKAR kan förstöra en tjej.
Citera
2017-07-26, 22:38
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Det är idiotiskt att åka till ett land som avskyr kvinnor med huvudduk som dessutom är muslim, vilket du är.
Sedan är det lika idiotiskt att shoppa i ett land som ligger månader och ibland år efter i mode/livsstil samt utveckling, speciellt när du inte ens talar språket.

1) Utbudet är bättre och det finns butiker som jag gillar.

2) Mode i Väst Världen är skräp. Det har inte gjorts något vettigt sen 1995 typ.

3) Jag talar språket.

4) Tyvärr har västerländsk trash-kultur börjat sprida sig till Ryssland också. Det är en av anledningarna till att stereotypen om Russian Girls inte stämmer.

5) Det är som att män skulle komma från USA och tro att kvinnor i Sverige är Swedish Bikini Team.
Senast redigerad av Babianen 2017-07-26 kl. 22:53.
Citera
2017-07-27, 10:44
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Utbudet är bättre och det finns butiker som jag gillar.

2) Mode i Väst Världen är skräp. Det har inte gjorts något vettigt sen 1995 typ.

3) Jag talar språket.
[/url]

1) Ok, eftersom du är född där på 80-talet förstår jag att du gillar det.

2) Hur kommer det sig att alla ryssar med lite pengar alltid åkt till väst för att köpa kläder?

3) Ok, du är ryss, men hur kommer det sig att du är muslim då?
Citera
2017-07-27, 11:42
Medlem
Baserat på alla östeuropeiska dokumentärer jag har sett, så skulle jag säga att de varken är snyggare eller fulare än svenskar. Däremot så har de flera olika utseenden, till skillnad från svenskar som har typ två olika ansiktsformer.

Dessutom är män överlag riktigt dåliga på att sära på utseende och personlighet. Om ni gillar en kvinna som är feminin i sättet så säger ni att hon är vacker och har perfekt kropp. Om samma kvinna var feminist så skulle ni säga att hon var ful och behövde gå ner ett par kilon.
Citera
2017-07-27, 12:08
Medlem
godboys avatar
Skulle nog vilja påstå att många kvinnor från Östeuropa är kvinnligare i sitt uppförande än svenska / nordiska kvinnor. Särskilt i Sverige har ju feminismen gjort att många kvinnor beter sig och ser manhaftiga ut. I öst är det fortfarande de klassiska värderingarna som gäller, dvs att en kvinna uppskattar att bli behandlad som just en kvinna. De uppskattar att bli uppvaktade, små saker som att hålla upp dörren för dem, att man håller paraplyet över dem om det regnar, att man lägger sin rock / jacka över deras axlar om de fryser.

Sen så uppskattar knappast någon kvinna att man kladdar på dem, det handlar helt enkelt om att bete sig sofistikerat, och personligen så har jag alltid vunnit stort i den grenen. Det handlar om att kunna föra ett bra samtal, att visa kvinnan respekt men ändå att hon tillåts vara kvinna. Idag så är många av männen allmänt korkade, kan inte föra sig, fattar inte att man skall hålla upp dörren för kvinnan, att kvinnan skall gå innerst på trottoaren osv osv. Samtidigt så är kvinnorna förstörda av feminismen att man kan bete sig som Kakan H.
Citera
2017-09-27, 20:59
Medlem
att du tycker så det är på grund av deras personlighet.jag åker ofta till Polen och känner också en del ryska kvinnor de är absolut inte så antisociala som kvinnor i Sverige.Det är alltid trevligt att träffa någon som inte tror att man vill ha nåt från de .
Citera
2017-09-27, 22:38
Medlem
Mikibus avatar
Känner en del östeuropeiska tjejer och det som jag har märkt med dem är att de är lite mer lika finnarna till sättet.

Tillexempel är de ännu tystlåtnare än vad svenskarna är. Dvs, kallprat är inget som roar dem speciellt mycket. De pratar inte "bara för att prata" eller för trevnadens skull. Att sitta tysta tillsammans under långa perioder är ingenting konstig för dem. Har de inget väsentligt att säga så säger de ingenting.

De har generellt en tuffare och hårdare attityd än vad svenskar har. De är mer "kalla" till sättet och väldigt ärliga. De svansar inte runt ämnet utan går rakt på sak, och förväntar sig INTE att man tar illa upp. Lite mer bryska sådär. Vilket säkert uppskattas av vissa. De tenderar även att svära mer, verkar inte anses vara något speciellt märkvärdigt för dem.

Utseendemässigt då:

De klär sig tuffare och mer vågat än svenska kvinnor, generellt. Stilettklackar, syntetmaterial, skinnjackor, tighta jeans, mer smink, osv. Till skillnad från svenska kvinnor som verkar föredra mer mjuka och mindre utstickande material och färger och som inte gärna sminkar sig speciellt mycket. Östeuropeiska kvinnor har oftast inte sandréfärgat hår, de brukar ofta ha mörkare hår eller bruna ögon, lite olika det där naturligtvis... sen är de väl inte riktigt lika långa som många svenskor är heller.

Skulle säga att Östeuropeiska, ryska tjejer är för en svensk vad en svensk skulle vara för en engelsman eller amerikan attitydsmässigt: tystlåtnare, kallare och inte lika artiga. Vilket kan ses som både positivt eller negativt beroende på vem man frågar.
Citera
2017-12-04, 16:47
Medlem
Dom blir gamla väldigt fort .. har sett
skräckexempel på östeuropeiska brudar som är 35 och ser ut som 68.
Citera
2017-12-04, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
Var har du fått det ifrån? Min erfarenhet är att östeuropeiska tjejer ser ut som billiga luder. De saknar stil och har oftast fula näsor. Jag håller mig till svenska tjejer, de har klass och är jävligt snygga.

Min nästa kvinna kommer att komma från utlandet! Colombia eller Ukraina

Citat:
Ursprungligen postat av utred
De kvinnor från öst jag träffat är alla otroligt snygga, välutbildade, talar minst 3 främmande språk och framförallt de vet hur man för sig...något svenskar generellt tappat fullständigt

Då måste du ha träffat överklasskvinnor!

Men man får inte glömma att en vanlig typiskt svensk tjej har ca 50 sex partners vid 25 års åldern. Tro det eller ej, men allt för många KUKAR kan förstöra en tjej.[/quote]

Källa på att en svensk tjej i 25 års åldern har haft ca 50 sexpartners! Kvalificerat stitsnack säger jag!

Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
Dom blir gamla väldigt fort .. har sett
skräckexempel på östeuropeiska brudar som är 35 och ser ut som 68.

De börjar väl att åldras när de har sitt på det torra! Dvs när de har snärjt en man!
Citera
2017-12-24, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swekredit
Det har med klimatet att göra.

Men man får inte glömma att en vanlig typiskt svensk tjej har ca 50 sex partners vid 25 års åldern. Tro det eller ej, men allt för många KUKAR kan förstöra en tjej.

Nej, det är nog ingen svensk tjej som haft 50 sexpartners vid 25 års ålder utan det är bara dina fördomsfulla och föraktfulla tankar om svenska tjejer som du utgår ifrån nu.
Citera
2017-12-24, 22:07
Medlem
Ballcancers avatar
smaken är som baken. tror det helt handlar om smakfråga. Endel gillar asiater, andra nordiska o andra afrikaner.
Citat:
Ursprungligen postat av Magnetbord
Varför är östeuropeiska tjejer snyggare än svenska tjejer?

Borde vi svenskar inte föredra tjejer nära våra egna gener? Hur kommer det sig att jag tycker östeuropeiska tjejer är snyggare då? Jag är svensk så hur kommer det sig?
Citera
2017-12-24, 22:10
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
Nej, det är nog ingen svensk tjej som haft 50 sexpartners vid 25 års ålder utan det är bara dina fördomsfulla och föraktfulla tankar om svenska tjejer som du utgår ifrån nu.
Efterdomsfulla tankar om svenska tjejer. Kukkarusellen är ingen myt, gumman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in