Citat:
Ursprungligen postat av
Magnetbord
Varför är östeuropeiska tjejer snyggare än svenska tjejer?
Borde vi svenskar inte föredra tjejer nära våra egna gener? Hur kommer det sig att jag tycker östeuropeiska tjejer är snyggare då? Jag är svensk så hur kommer det sig?
De är smalare, klär sig mer feminint, använder mer makeup och fixar håret oftare. Det är säkra saker som är orsaken.
Mer osäkra faktorer är som föregående postare skrev, höga kindben, mer kontraster (tex ljusa ögon, mörkt hår). Dessutom har de oftare en mer flirtig attityd än nordeuropéer.