2017-07-23, 21:15
  #1
Medlem
Varför är östeuropeiska tjejer snyggare än svenska tjejer?

Borde vi svenskar inte föredra tjejer nära våra egna gener? Hur kommer det sig att jag tycker östeuropeiska tjejer är snyggare då? Jag är svensk så hur kommer det sig?
Citera
2017-07-23, 21:17
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnetbord
Varför är östeuropeiska tjejer snyggare än svenska tjejer?

Borde vi svenskar inte föredra tjejer nära våra egna gener? Hur kommer det sig att vi tycker östeuropeiska tjejer är snyggare då?

De har helt annan kultur att ta hand om sitt utseende än svenskar har.
Citera
2017-07-23, 21:19
  #3
Medlem
franges avatar
De har inte blivit lika förstörda utav feminismens mantra "du duger som du är - även om du ser ut som Kakan Hermansson".
Citera
2017-07-23, 21:21
  #4
Medlem
Sunimods avatar
Du tänker alltså på ryska kulstöterskor.

Hmmm. Smaken är ju som baken delad.
Fortsätt du att tända på dessa goa töser.
Citera
2017-07-23, 21:21
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
De har helt annan kultur att ta hand om sitt utseende än svenskar har.
Citat:
Ursprungligen postat av frange
De har inte blivit lika förstörda utav feminismens mantra "du duger som du är - även om du ser ut som Kakan Hermansson".
Det handlar inte om det, snygghet sitter i generna... Det är bara ett plus om man har en supermodell kropp... Men samtidigt självklart inte fetma.
Citera
2017-07-23, 21:23
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Du tänker alltså på ryska kulstöterskor.

Hmmm. Smaken är ju som baken delad.
Fortsätt du att tända på dessa goa töser.
Kolla Budapest och Ungern, som svenskar men smala
Citera
2017-07-23, 21:26
  #7
Medlem
Är du verkligen säker på det? Är det verkligen utseendet och inte personligheten då?

Jag själv tycker svenskar har en tråkig personlighet som är mindre attraktivt, medans utseendet är bättre och är ner attraktivt. Personlighet har en verkan på utseendet mer än vad man tror.
Citera
2017-07-23, 21:26
  #8
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nsbm
Kolla Budapest och Ungern, som svenskar men smala
Nja, efter ett tag så lyser öststatsutseendet igenom och de unga snygga lär vi inte få tag på ändå.
Men visst finns det en del snygga kvinnor där.
Citera
2017-07-23, 21:39
  #9
Medlem
MissAtomicBombs avatar
Har märkt att östeuropeiska kvinnor brukar ha höga, markerade kindben och fylliga läppar (en indikation på höga östrogennivåer), vilket är fysiska egenskaper som de flesta nordeuropéer saknar. Detta i kombination med att det finns en hel del östeuropéer med ljusa anlag (blont hår och blå/grå/ gröna ögon), är väl antagligen anledningen till att du tycker östeuropeiska kvinnor generellt sett är snyggare än nordeuropeiska/germanska kvinnor.
Citera
2017-07-23, 21:42
  #10
Medlem
Har rest runt lite där ,är kvinna och intresserad av män men det slog mig hur smala de är jämfört med oss svenskor! Och med stor byst !?Man känner sig fet och då är jag en 36:a
Citera
2017-07-23, 21:45
  #11
Medlem
Stor-Hakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnetbord
Varför är östeuropeiska tjejer snyggare än svenska tjejer?

Borde vi svenskar inte föredra tjejer nära våra egna gener? Hur kommer det sig att jag tycker östeuropeiska tjejer är snyggare då? Jag är svensk så hur kommer det sig?
De är smalare, klär sig mer feminint, använder mer makeup och fixar håret oftare. Det är säkra saker som är orsaken.

Mer osäkra faktorer är som föregående postare skrev, höga kindben, mer kontraster (tex ljusa ögon, mörkt hår). Dessutom har de oftare en mer flirtig attityd än nordeuropéer.
Citera
2017-07-23, 21:47
  #12
Medlem
Babianens avatar
1) Det stämmer inte (med undantag för Ryssland).

2) I de länder där kvinnor är attraktiva beror det på att kvinnorna måste konkurrera om männen.

Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Hakan
De är smalare, klär sig mer feminint, använder mer makeup och fixar håret oftare. Det är säkra saker som är orsaken.

Nope. De är inte smalare nu för tiden de är fetare eftersom maten är billigare.

Citat:
Ursprungligen postat av frange
De har inte blivit lika förstörda utav feminismens mantra "du duger som du är - även om du ser ut som Kakan Hermansson".

De har drabbats av white trash kultur och sänkta standarder.
__________________
Senast redigerad av Babianen 2017-07-23 kl. 21:58.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in