ENKELT SVAR från en som bor o lever i Riga o har gjort i 4 månader.
Om du ens nämner feminism här så kommer du att bli utskrattad.
Attityden är helt annorlunda.
Uppväxten är helt annorlunda.
Det de får lära sig i skolan är helt annorlunda.
Här är de inte ens lite bekväma med sin situation.
I sverige härjar judefeminism och som tidigare kommentar sa "du duger som du är" mantra vilket enbart är en illusion och inte en verklighet.
Här så krävs det att du är snygg helt enkelt. Det finns knappt en ful tjej här helt seriöst. Knga weeabos t.ex.
Männen ställer högre krav här så det är bara de snygga kvinnorna som får barn och därav säkrar man ett genetiskt arv
Om någon nekar detta så är det enbart på grund av okunskap.
Sex tourism är en stor grej i östtaterna.
Rika män kommer hit på grund av uppenbarliga anledningar såsom att man lever som en kung här på i princip ingenting. Brudarna är feeeett mycket gold diggers. Det finns såklart av alla slag även här men det har varit en stor del av deras kultur under en längre tidsperiod.
Allt detta spelar in i utseende. Och som tidigare kommentar sa så spelar även attityd och livssynerstort in på utseende. Är du en dum bitch så kommer det visas på utseendet.
Man vårdar sig håller sig fräsch rör på sig och det är konkurrans.
I sverige har vi tappat det fullständigt får jag en känsla av.
Här ser också kvinnorna det som deras plikt att behaga män. Vilket det är också. Det är en del av det samhälle och den kultur som finns här. Den som nekar detta är också enbart okunnig.
I sverige så äter vi väldigt mycket. Man äter helt enkelt inte lika mycket här och det finns inget som heter lördagsgodis i soffan precis. Alla går ut om kvällarna o raggar o festar o har sig. Det är helt enkelt en kulturfråga när det kommer till utseendet. Och östtaterna är inte ens nära så bekväma som svenskar har blivit med farbror stat som ska lösa allt. Här löser vi det tillsammans. Förstår du?
Om du ens nämner feminism här så kommer du att bli utskrattad.
Attityden är helt annorlunda.
Uppväxten är helt annorlunda.
Det de får lära sig i skolan är helt annorlunda.
Här är de inte ens lite bekväma med sin situation.
I sverige härjar judefeminism och som tidigare kommentar sa "du duger som du är" mantra vilket enbart är en illusion och inte en verklighet.
Här så krävs det att du är snygg helt enkelt. Det finns knappt en ful tjej här helt seriöst. Knga weeabos t.ex.
Männen ställer högre krav här så det är bara de snygga kvinnorna som får barn och därav säkrar man ett genetiskt arv
Om någon nekar detta så är det enbart på grund av okunskap.
Sex tourism är en stor grej i östtaterna.
Rika män kommer hit på grund av uppenbarliga anledningar såsom att man lever som en kung här på i princip ingenting. Brudarna är feeeett mycket gold diggers. Det finns såklart av alla slag även här men det har varit en stor del av deras kultur under en längre tidsperiod.
Allt detta spelar in i utseende. Och som tidigare kommentar sa så spelar även attityd och livssynerstort in på utseende. Är du en dum bitch så kommer det visas på utseendet.
Man vårdar sig håller sig fräsch rör på sig och det är konkurrans.
I sverige har vi tappat det fullständigt får jag en känsla av.
Här ser också kvinnorna det som deras plikt att behaga män. Vilket det är också. Det är en del av det samhälle och den kultur som finns här. Den som nekar detta är också enbart okunnig.
I sverige så äter vi väldigt mycket. Man äter helt enkelt inte lika mycket här och det finns inget som heter lördagsgodis i soffan precis. Alla går ut om kvällarna o raggar o festar o har sig. Det är helt enkelt en kulturfråga när det kommer till utseendet. Och östtaterna är inte ens nära så bekväma som svenskar har blivit med farbror stat som ska lösa allt. Här löser vi det tillsammans. Förstår du?