Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Såg precis att tysken skrivit ett nytt inlägg om just batterihyllan i går:
"Zugegebener Weise fehlt aber die vordere Batteriereihe- die Plätze sind unbelegt.
By the way - die Installation ist sehr improvisiert. Die Batterien (zu kurz) passen nicht mal zum Rack."
Det fattades till och med en rad batterier, som var tänkta att vara där... Och installationen var mycket improviserad. Batterierna var för korta för att passa i hyllan.
Tycker att det är positivt att folk vågar börja ifrågasätta K:s agerande.
Jag kör google translate och får av det du citerat från tysken:
Visst saknas den främre batteristräckan - platserna är tomma.
Förresten - installationen är mycket improviserad. Batterierna (för korta) passar inte ens hyllan.
Han gör alltså ett frågande påstående, det kallar inte jag något "expertutlåtande".
Naturligtvis vet du som kan tyska om detta är sant eller inte enligt google translate.
Du borde iaf ta med det i dina utlägg som du gör.
Uppenbarligen fungerade elen så om han MÖJLIGEN tagit bort några batterier i en parallellkoppling skulle bara resultera i lite sämre kapacitet.
Det försämrar inte själva funktionen, minskar bara tiden man kan tillbringa under ytan med bara eldrift.
Att batterierna inte passar hyllan går som sagt att ordna med utfyllnad av lämpligt slag, man tager vad man haver.
Varför ska KW:s agerande ifrågasättas minutiöst och helt bortom vanligt sunt förnuft?
Det står ju utom rimligt tvivel att vi har med en galning att göra.
nollan ändrar sin historia gång på gång på gång och dölja än det än det andra.
Endast erkänna det som åklagaren lyckas bevisa.....det känns mycket väl igen från andra personer med liknande modus operandi.
Verkar inte finnas ett uns av ånger eller ursäkt här.
Trots att nollan överbevisats gång på gång.
Lite OT kanske men jag vill påpeka uppenbara felaktiga antaganden/påståenden av personer i tråden.