2017-12-03, 01:04
  #13561
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niamsor
Vad gick den på om man får fråga? Är sugen på att köpa en V-tårta i år.
799:-
Citera
2017-12-03, 01:09
  #13562
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Ja, precis. Så det verkar inte vara Extreme.


För 2 dagar sedan låg dessa ute bland fyrverkerimästarnas "Bomber"

http://4verkeri.se/produkt/mega-explosive/

Dock är dom bortplockade nu.

Tror High Explosive ifrån 4verkeri är Fyrverkerimästarnas Herkules.
Citera
2017-12-03, 01:34
  #13563
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
För 2 dagar sedan låg dessa ute bland fyrverkerimästarnas "Bomber"

http://4verkeri.se/produkt/mega-explosive/

Dock är dom bortplockade nu.

Tror High Explosive ifrån 4verkeri är Fyrverkerimästarnas Herkules.
Hoppas inte det Herkules är skit tråkig
Citera
2017-12-03, 01:38
  #13564
Medlem
mrbooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 50bomb
Borde det inte vara dags för lite kampanjblad?
Vore najs om Harald Nyborg i Sverige har med denna i sitt reklamblad: https://www.harald-nyborg.dk/p11961/amarone
Citera
2017-12-03, 01:40
  #13565
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrboom
Vore najs om Harald Nyborg i Sverige har med denna i sitt reklamblad: https://www.harald-nyborg.dk/p11961/amarone
Holy shit hade den kostat 800 här hade köpt direkt Sjukt fet tårta
Citera
2017-12-03, 01:47
  #13566
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyronostalgi
Min teori är Fyrverkerimästarna baserat på typsnitt på denna

https://www.fyrverkerimastarna.se/?pg=1445747&spId=106
Undra vilka danska fyrverkeriexperten är då dom kör på samma textsnitt som FM https://www.harald-nyborg.dk/media/images/420/11941_306858.jpg
Citera
2017-12-03, 01:49
  #13567
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrboom
Vore najs om Harald Nyborg i Sverige har med denna i sitt reklamblad: https://www.harald-nyborg.dk/p11961/amarone
Såg nu att allt var jäkligt billigt på Harald i Danmark asså Hade varit skönt om vi hade samma här
Citera
2017-12-03, 09:49
  #13568
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
Såg nu att allt var jäkligt billigt på Harald i Danmark asså Hade varit skönt om vi hade samma här

Glöm dock inte bort att att en dansk 100 är 128 svenska. Det springer lätt iväg.
Citera
2017-12-03, 13:01
  #13569
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
Holy shit hade den kostat 800 här hade köpt direkt Sjukt fet tårta

Dock danska, så du får räkna om till en dryg tusenlapp om du gör om till SEK.

Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
Undra vilka danska fyrverkeriexperten är då dom kör på samma textsnitt som FM https://www.harald-nyborg.dk/media/images/420/11941_306858.jpg

Fyrverkeriexperten vet jag stod som importör av Bonnens 50mm med fot förra året. Som dessutom EP/Chinasky stod som produktion på. Så antar dom tar in lite blandat. Men som Pyronostalgi är inne på så är det ju en väldig soppa med etiketterna..
Citera
2017-12-03, 13:03
  #13570
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Dock danska, så du får räkna om till en dryg tusenlapp om du gör om till SEK.



Fyrverkeriexperten vet jag stod som importör av Bonnens 50mm med fot förra året. Som dessutom EP/Chinasky stod som produktion på. Så antar dom tar in lite blandat. Men som Pyronostalgi är inne på så är det ju en väldig soppa med etiketterna..
Ja fortfarande värt dock
Ja det är ju det
Citera
2017-12-03, 14:25
  #13571
Medlem
Pyronostalgis avatar
Festival har lagt ut:
http://www.festivalfyrverkeri.com

Svea en bit ner på sidan här:
https://m.facebook.com/sveafirework/

Alltid nått
Citera
2017-12-03, 19:30
  #13572
Medlem
pyro860s avatar
Vad säger ni? Två såna här samtidigt? http://4verkeri.se/produkt/celebration-exclusive/

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in