Fyrverkeriexperten vet jag stod som importör av Bonnens 50mm med fot förra året. Som dessutom EP/Chinasky stod som produktion på. Så antar dom tar in lite blandat. Men som Pyronostalgi är inne på så är det ju en väldig soppa med etiketterna..
Dock danska, så du får räkna om till en dryg tusenlapp om du gör om till SEK.
Fyrverkeriexperten vet jag stod som importör av Bonnens 50mm med fot förra året. Som dessutom EP/Chinasky stod som produktion på. Så antar dom tar in lite blandat. Men som Pyronostalgi är inne på så är det ju en väldig soppa med etiketterna..