2017-12-02, 14:25
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Noterade när jag var ute och promenerade att den stora affischannonsen mix megapol hade uppe med gry och anders nu är borttagen och ersatt den med en affisch på måns zelmerlöv och någon kvinnlig artist (whitney houston?). Tänkte direkt på krogprofilen som jag läste var anklagad där Anders timells namn droppats. Har inte följt utvecklingen så noga så det kanske redan är fastslaget att det är han som är "krogprofilen". Eller så var det bara en tillfällighet att dem bytt ut den affischen.
Citera
2017-12-02, 14:29
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Men är inte hans nya flickvän, Charlotte, någon form av golddigger. Hon har fått ett barn med en kändis ( fd idol typ ) numera mer hatad. Han kan betala för sig och förhoppningsvis är barnet tryggat rent ekonomiskt. Slår vad om att de gått isär inom 2 år. Inte många som klarar att bo med Timell, speciellt inte efter den här megaskandalen. Charlotte inser nog på sikt att han är för gammal för henne också.
Jag skulle också tippa på separation, mjölkning på underhållsbidrag och kanske en vårdnadstvist på det.
Citera
2017-12-02, 20:40
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoTired
Då var AT borta från rutan då.
https://www.expressen.se/noje/krogprofilen-stoppas-i-tv-program-efter-anklagelserna-om-overgrepp/
Skönt att slippa honom i nästa säsongs Gladiatorerna.

Undrar FÖ om det finns nåt smaskgit därifrån. Antingen från deltagare eller kvinnliga gladiatorer. Jag menar han springer ju runt med dom i dagar och endel av gladiatortjjerna är riktigt heta.

Hoppas verkligen att fler kan gå ut och verkligen anmäla den här fan.
Citera
2017-12-02, 20:52
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Men är inte hans nya flickvän, Charlotte, någon form av golddigger. Hon har fått ett barn med en kändis ( fd idol typ ) numera mer hatad. Han kan betala för sig och förhoppningsvis är barnet tryggat rent ekonomiskt. Slår vad om att de gått isär inom 2 år. Inte många som klarar att bo med Timell, speciellt inte efter den här megaskandalen. Charlotte inser nog på sikt att han är för gammal för henne också.
Hur gammal är denna Charlotte då? Hon ångrar säkert att det är för sent för abort. Ang ekonomi, nån som vet hur stora förmögenheter Timellarna har? De lär ju inte få några fler jobb så undrar hur mkt de har att leva på.
Citera
2017-12-02, 20:54
Medlem
panterpupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Skönt att slippa honom i nästa säsongs Gladiatorerna.

Undrar FÖ om det finns nåt smaskgit därifrån. Antingen från deltagare eller kvinnliga gladiatorer. Jag menar han springer ju runt med dom i dagar och endel av gladiatortjjerna är riktigt heta.

Hoppas verkligen att fler kan gå ut och verkligen anmäla den här fan.
Anmälningar lär vi nog inte se så många av, tyvärr. Däremot slipper vi se och höra bröderna ett tag.
Citera
2017-12-02, 21:06
Medlem
ikaros2008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Hur gammal är denna Charlotte då? Hon ångrar säkert att det är för sent för abort. Ang ekonomi, nån som vet hur stora förmögenheter Timellarna har? De lär ju inte få några fler jobb så undrar hur mkt de har att leva på.

Charlotte född 82. 35 år. Förmodligen runkfantasi för Anders 24-årige son som är skriven på samma adress.
Citera
2017-12-02, 22:26
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Jag tror hon hade ett ganska fett jobb i London innan hon träffade AT. Så någon golddigger är hon inte.
Och varför ens bemöda sig med att attackera henne?
Citera
2017-12-02, 22:43
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
Min profession? Läkare. Han är uppenbart utvecklingsstörd.
Vem tror du att du lurar?!? Hade du varit läkare hade du för det första inte varit på denna sida och kommenterat idiotgrejer....och en läkare är f.ö. inte så korkad så han/hon påstår att någon är utvecklingsstörd som uppenbart har en helt annan diagnos. Suck!
Citera
2017-12-03, 07:34
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Jag tror hon hade ett ganska fett jobb i London innan hon träffade AT. Så någon golddigger är hon inte.
Och varför ens bemöda sig med att attackera henne?
Det är ingen som attackerat henne utan bara ett konstaterande att hon gått på en rejäl nit. Vem vill sitta som en fånge med bebis och en avdankad gammal sexmissbrukare som till och med vägt sin balle på löjromsvågen? Ingen skönhet direkt heller och nåt måste ju fattas i huvudet då man beter sig som en dåre istället för att försöka ha lite stil och pondus. Jag tror hon drar om hon inte är lika dum i huvudet som honom. Skulle inte byta en dag med henne.
Citera
2017-12-03, 07:38
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag skulle också tippa på separation, mjölkning på underhållsbidrag och kanske en vårdnadstvist på det.
Tror ingen advokat i världen hjälper då hans historik är allt för känd. Han är rökt överallt och dessutom har han varit djupt deprimerad tidigare och legat som en död sill i sängen. Hon tar nog ungen och drar.

Sen kan man undra varför han var så deppig? Enligt käken och löständerna skulle det inte förvåna om han drogat rejält. Han säger att han knarkat en gång precis som sin bror Martin vilken också gjort det en gång. Skitsnack.
Senast redigerad av Zoom008 2017-12-03 kl. 07:41.
Citera
2017-12-03, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Läste artikeln idag om ett TV-program som den anklagade snart skulle synas i, varifrån han klippts bort. Gladiatorerna börjar den femtonde december.
Undrar hur de har löst det, blir programmet kortare eller har de gjort nya låtsasintervjuer och klippt in?
Citera
2017-12-03, 08:27
Medlem
Jag lyssnar en del på Megapol men jag har inte hört hans namn nämnas i radion sedan han gick på ”pappaledighet”, inget om bebisen kommit, inte ett pip om någonting som rör honom.

Någon som hört de prata om honom sedan han försvann?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in