2010-10-24, 10:47
Medlem
Mr.Zebs avatar
Han verkar ha nått agg emot Alexander Gernt på sin twitter sida. Han skriver en massa om hans tatueringar och han anser att de är jönsiga.
Nu har A Gernts fru ställt sig på barrikaderna för att försvara sin man och utkämpar nu ett litet bloggkrig löjligt värre.
Citera
2010-10-24, 19:11
Medlem
Det jag stör mig mest på är att på iprincip alla bilder på Mix Megapols hemsida där Adam/Gry/Anders är med på bild så ska han alltid typ klämma Gry på brösten eller liknande, att Gry står ut med äcklet fattar jag inte.

Hela Timell familjen verkar ju allmänt skumt, MT som grät ut i tidningen härom veckan om att han ville bli präst men att dom typ tvingade ut honom. Det förklarar ju dock varför MT verkar så dubbel och falsk, alla kristna är ju skumma.

Och AT verkar ju översexull och jävligt osäker och napoleon-komplex, kanske inte blev ammad som barn vem vet...

Stör mig på hans standard twitter som brukar lydda ungefär -"Såg en ekorre, tänkte på mamma, kämpa Anders" byt ut vad han såg och om det var mamma eller pappa han tänkte på så har du typ 40 procent av alla hans inlägg.

Han verkar se ner på mycket folk också av väldigt konstiga anledningar, att man inte har så mycket pengar tex.
Citera
2010-10-24, 21:53
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Zeb
Han verkar ha nått agg emot Alexander Gernt på sin twitter sida. Han skriver en massa om hans tatueringar och han anser att de är jönsiga.
Nu har A Gernts fru ställt sig på barrikaderna för att försvara sin man och utkämpar nu ett litet bloggkrig löjligt värre.

Läste i hennes blogg och det var ju enbart ett litet patetiskt försök till krig, inte ens skrivet med sting. Löjligt var ordet.
Citera
2010-11-23, 08:45
Medlem
Kanske inte den starkaste debuten under nytt nick, but here it goes.
XC70'n är tydligen förpassad.
Nu är det XC60 som gäller.
http://www.aftonbladet.se/kampanj/volvo/article7189819.ab

Sedan har det väl funnits en gammal Mitsubishi Galant som andra bil, även kallad "Pundargurkan".

Nog för att han tjänat lite pengar på radion, Riche/TG, caddypengen osv... men han verkar ju ha förbannat dyra vanor.
Kläder, resor m.m.
Man undrar var dom pengarna kommer från.

I övrigt tycker jag han är underhållande i radio även om han går över gränsen ibland.
Citera
2010-11-23, 18:18
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunning-Kruger
Kanske inte den starkaste debuten under nytt nick, but here it goes.
XC70'n är tydligen förpassad.
Nu är det XC60 som gäller.
http://www.aftonbladet.se/kampanj/volvo/article7189819.ab
(...)
Man undrar var dom pengarna kommer från.
(...)

Jag gissar att både AT och Adam Alsing har snackat fram spons av Volvo eller Bilia. De förekommer i dylik förtäckt bilreklam.
Citera
2010-11-24, 08:50
Medlem
Dom diskuterade ju i morse vad dom skulle göra med 10 miljoner.
AT skulle köpa både lägenhet och lantställe så han slapp hyra dom.
Citera
2010-11-24, 16:14
Medlem
Bret-Harts avatar
Han hade ställt sig och pissat på nån golfbana och då hade någon dam skällt ut honom,nöden har ingen lag
Citera
2010-11-24, 16:23
Medlem
keysersözes avatar
Tycker han är väldigt pinsam och försöker verkligen vara rolig så det blir krystat... tråkig jävel.
Citera
2011-03-13, 21:50
Medlem
Mengele.s avatar
Fyfan vad han var jobbig i Timeout idag, man ville bara säga till honom att hålla käften.
Citera
2011-03-14, 09:50
Bannlyst
Han är portad från Noppes. ville in och styra och ställa från början i kraft av att han gör det på Riche men de två krogarna har ju inget med varandra att göra så han åkte ut med huvudet före.
Citera
2011-03-14, 12:04
Bannlyst
Han och Adam och Gry var visst på operakällaren för något halvår sedan. Vad jag förstod så blev de bjudna på allt. AT blev bra på kanelen och ställde sig och juckade mot en palm. Hovmästaren kom och sade åt honom. Detta har de själva berättat i radion. Lite osäker på om det var operakällaren.

Tycker AT verkar vara en kul snubbe.
Citera
2011-03-14, 12:10
Medlem
Anders är inte neger. Varför försöker man sprida ut det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in