Citat:
Ursprungligen postat av
zombah
Haha KarlAlfred höjer PRO till skyarna men kan uppenbarligen inte se ett mönster angående 90% av alla märken och att många märken förmodligen har samma ägare.
- PRO oil (eller annat märke) kommer ut med extremt potenta prep, ofta överdoserade, folk som Karl Alfred höjer dem till skyarna och märket får ett bra rykte.
Då börjar de sälja bajs, folk får PIP, underdoserat etc, tills folk slutar köpa skiten, då försvinner märket och ett helt nytt märke kommer upp till försäljning, högdoserat och perfekt.
Se där! Då kommer KarlAlfred eller någon gelik och höjer detta märke till skyarna och förlöjligar alla som några månader efter kommenterar att märket är skit.
Snälla SE MÖNSTRET.
Se mönstret? Går du på hallucinogener eller? Make till ofärdiga påståenden var det länge sen jag skådade.
Du får tro vad du vill lille vän. De som inte är begåvade nog att förstå min del i sammanhanget, dvs sådana som du, är inte så särskilt intressanta.
Faktan står ju ändå för sig själv - inga inlägg på f12 tas bort och under de dryga två år eller vad det är som Pro Oil funnits så har det enbart dykt upp enstaka fall då de har haft otur med råvaror eller vad det nu varit och hur de har hanterat det står också klart att läsa.
Så att Pro Oil skulle sälja bra skit i start för å kunna blåsa kunderna senare är helt befängt. Tror du inte f12 hade varit ÖVERSÅLLAT med dåliga omdömen och inlägg som påpekar att jag är en jävla lögnare och skojare? Det enda inlägget är det du å någon annan tomte har lyckats svamla ihop.
Tro vad du vill som sagt, faktan talar för sig själv. Fakta som du inte på något vis har en chans att inneha dessutom, eller tror du på fullt allvar att lilla du sitter där å vet hur AAS-branschen i sverige är strukturerad?
Aja, jag lämnar det här nu. Tro vad du vill som sagt.
Mvh,
-Alfred