Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-23, 12:55
Medlem
PingPongZongs avatar
Batch 05 testoviron 250 enanthate var/är helt ultimat enanthate. Hade kvar en vial som jag började med innan jag nu fick nya batch 08. Kommer återkomma till vad jag tycker om 08 när jag börjar trycka den.
Citera
2017-11-23, 14:05
Medlem
Dugins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
hur många du beställde är högst relevant när du själv har uttryckt dig PER PÅSE om du har beställt en påse så är det 5-10 tabbar på din påse, annars skriver man jag har beställt 2 påsar och det var mellan 5-10 krossade tabbar i varje..

får jag fråga hur många påsar du beställde? siffran 1 eller 2 osv duger som utmärkt svar

när vi börjar skriva objektivt och fakta baserat här så kommer vi få ut ett bra resultat av att ha den här tråden över huvud taget

du utrycker dig som att det är såhär i varje påse och för att man ska kunna utesluta annat så krävs att du har köpt flera stycken 100 pack..

nej din info är väldigt otydlig och trots ett skriv fel / ironi eller vad ni själva väljer att läsa det som ifrån alfred så har han ju sagt nu att du inte ska vara nöjd och kontakta återförsäljaren så att ni kan reda ut detta

detta kommer ifrån någon som har bytt bort denna shoppen / leverantören / märket pga andra skäl vilket jag redan har uttryckt mig om men jag kan inte säga ett enda ont ord om deras d-boll

helt klart de bästa bollarna jag har kört och jag hade 2 stycken för mycket i min förpackning och 5 stycken för mycket i min polares förpackning, räknar vi med att några har blivit krossade vilket är störst sannolikt med shipment osv... så enligt din teori skulle det ha varit mellan 7-15 stycken för mycket i min påse.. detta var ca 6 månader sen, allting finns dokumenterat i min kur rapport för den intresserade även om jag själv inte orkar leta reda på det nu..

Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Du är ju fan helt efterbliven. Om du skriver att det var 10-5 (heter för övrigt mellan 5 och 10 inte tvärtom din jävla pajas) PER PÅSE så BETYDER DET ATT DU HAR FÅTT FLERA PÅSAR MED SAMMA ANTAL KROSSADE TABBAR. Oavsett vad fan du tror. Lär dig prata och använda språket korrekt.

Vad coaching har med saken å göra är för mig totalt omöjligt att lista ut. De som har anlitat mig för hjälp med kost och träning har SAMTLIGA lyckats med sina mål och ÄVEN lyckats lägga om en livsstil som gör att när vi har avslutat samarbetet så har de FORTSATT att göra framsteg. Om du vill sitta där å tro att jag är värdelös så får du göra det, mina resultat talar för sig själv pojke lilla.

För övrigt är ditt enormt tafatta försök att uppvisa större intelligens genom bruk av lite mer avancerade ord för individer som dig tyvärr inget annat än något som gör DIG till åtlöje.

Släpp hörnflaggan nu å kom in i matchen å sluta spela allan ballan, ingen blir imponerad.

Mvh,

-Alfred

Jag förstår att ni är köttskallar med IQ-nivå Homo Heidelbergis men det ni inte tycks fatta är att det är TOTALT irrelevant hur många påsar jag köpte. För om jag nu säger att mellan 5-10 tabbar per påse var krossade så kan man utgå ifrån att:

1. Jag har otur och just de påsarna jag fick hade 5-10 krossade tabletter.

2. Att det är så deras påsar/tabletter ser ut generellt.

Har köpt mängder med D-bollar i mitt lov både kapslar och tabletter och jag kan säga att dessa tabbarna ÄR dåligt tryckta. De krossas väldigt enkelt och något tillverkarna kanske vill fundera på. En shop utvecklas genom att man klarar av att ta kritik och försöka bättra sig.

Ni gör bort er kraftigt genom att sitta och hoppa i elden för shoppen när det enda jag skrev var att tabbarnas struktur var dålig, har varken uttalat mig om dess styrka eller något annat utan jag frågade ifall någon kunde gå i god för att det är bra tabbar, det är det som syftet med denna tråd är era jävla misslyckade aborter.

Karl-Alfred - Du låter som en riktig jävla stjärna, kan tänka mig att du är väldigt populär på festerna. Skulle inte anlitat en så hetsig neanderthalare om ens du var gratis och du släppta din tjejs fitta på köpet. Avancerade ord? Du har bevisat allt som behöver bevisas.
Senast redigerad av Dugin 2017-11-23 kl. 14:07.
Citera
2017-11-23, 15:09
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Jag slutade läsa halvvägs. Problemet med sådana som dig är att ni är för korkade för å inse hur korkade ni är.
Det är av stor vikt att du uttrycker dig rätt annars sysslar du med smutskastning, det är få shoppar som ser positivt på sådant.

Jag drar mig ur det här dårskapet nu.

-Alfred
Citera
2017-11-23, 16:26
Medlem
Dugins avatar
Citat:
Jag slutade läsa halvvägs. Problemet med sådana som dig är att ni är för korkade för å inse hur korkade ni är.
Det är av stor vikt att du uttrycker dig rätt annars sysslar du med smutskastning, det är få shoppar som ser positivt på sådant.

Jag drar mig ur det här dårskapet nu.

-Alfred

Var absolut INTE min mening att smutskasta någon shop. Kritik är inte smutskastning och det jag skrev handlade endast om strukturen på tabletten samt ifall någon härinne kunde berätta vad de tyckte om tabbarna. Hade du skrivit:
"Okej vad konstigt att du fått såna tabbar, de jag fått har varit bättre och de funkar alldeles utmärkt"
Då hade jag nöjt mig, tackat dig för svaret och gått vidare med livet men nu var du ju tvungen att göra värsta dramafilmen av det hela, ifrågasätta, förlöjliga och vara allmänt dryg, helt onödigt.
Citera
2017-11-23, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dugin
Var absolut INTE min mening att smutskasta någon shop. Kritik är inte smutskastning och det jag skrev handlade endast om strukturen på tabletten samt ifall någon härinne kunde berätta vad de tyckte om tabbarna. Hade du skrivit:
"Okej vad konstigt att du fått såna tabbar, de jag fått har varit bättre och de funkar alldeles utmärkt"
Då hade jag nöjt mig, tackat dig för svaret och gått vidare med livet men nu var du ju tvungen att göra värsta dramafilmen av det hela, ifrågasätta, förlöjliga och vara allmänt dryg, helt onödigt.

jag tycker du är efterbliven och orkar inte ens diskutera med någon som vänder och vrider på sina egna meningar till deras egna fördel... ha det gött med din ''skit tabletter''

jag gick upp 20 kg på 100 stycken av dom under bulk, behöll allt men droppade 10 kg typ 3 månader efter avslut för att jag började deffa.. skulle inte byta dessa tabbar emot de bästa pressade tablett jävlarna i hela världen

im out
Citera
2017-11-26, 16:33
Medlem
Citat:
Hmm.. Låter skumt. Visst kan det väl hända att tabbar som inte är pressade med annat än vanlig stans inte får samma struktur men Pro brukar inte direkt se mellan fingrarna gällande sådant. Vad säger dem? Har du kontaktat? Låter ju som att du har köpt på dig en hyfsad laddning om du talar om "flera 100p" så klart du ska va nöjd. 10 tabbar i 5 påsar är ju en halv påse liksom.

Tror det är så lugnt som det kan bli med tanke på att dbol är något många köper av dem och att de är väldigt måna om sitt rykte, men snacka med dem som sagt så blir du nog nöjd.

Mvh,

-Alfred
Haha KarlAlfred höjer PRO till skyarna men kan uppenbarligen inte se ett mönster angående 90% av alla märken och att många märken förmodligen har samma ägare.

- PRO oil (eller annat märke) kommer ut med extremt potenta prep, ofta överdoserade, folk som Karl Alfred höjer dem till skyarna och märket får ett bra rykte.
Då börjar de sälja bajs, folk får PIP, underdoserat etc, tills folk slutar köpa skiten, då försvinner märket och ett helt nytt märke kommer upp till försäljning, högdoserat och perfekt.

Se där! Då kommer KarlAlfred eller någon gelik och höjer detta märke till skyarna och förlöjligar alla som några månader efter kommenterar att märket är skit.
Snälla SE MÖNSTRET.
Citera
2017-11-26, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombah
Haha KarlAlfred höjer PRO till skyarna men kan uppenbarligen inte se ett mönster angående 90% av alla märken och att många märken förmodligen har samma ägare.

- PRO oil (eller annat märke) kommer ut med extremt potenta prep, ofta överdoserade, folk som Karl Alfred höjer dem till skyarna och märket får ett bra rykte.
Då börjar de sälja bajs, folk får PIP, underdoserat etc, tills folk slutar köpa skiten, då försvinner märket och ett helt nytt märke kommer upp till försäljning, högdoserat och perfekt.

Se där! Då kommer KarlAlfred eller någon gelik och höjer detta märke till skyarna och förlöjligar alla som några månader efter kommenterar att märket är skit.
Snälla SE MÖNSTRET.

som jag har sagt tidigare så är pro-orals dboll sjysst som fan och om du tror att jag är partisk kan du kolla upp när jag snackar skit om deras tren, du kan också se att jag just nu testar apotekbodens oljor och att jag hyllar den ena oljan medans jag smutskastar det andra märket så om jag är partisk är rich piana fortfarande levande...

finns inget ont att säga om pro-orals dboll och det s'ägger jag under tiden som jag käkar apotekbodens oxar som finns dokumenterat i min rapport... säger ingenting om vad du säger om karl alfred eller någonting annat för den delen heller men jag kan gå i god för dessa tabletter helt enkelt
Citera
2017-11-29, 13:47
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombah

Snälla SE MÖNSTRET.

Se mönstret? Går du på hallucinogener eller? Make till ofärdiga påståenden var det länge sen jag skådade.
Du får tro vad du vill lille vän. De som inte är begåvade nog att förstå min del i sammanhanget, dvs sådana som du, är inte så särskilt intressanta.
Faktan står ju ändå för sig själv - inga inlägg på f12 tas bort och under de dryga två år eller vad det är som Pro Oil funnits så har det enbart dykt upp enstaka fall då de har haft otur med råvaror eller vad det nu varit och hur de har hanterat det står också klart att läsa.

Så att Pro Oil skulle sälja bra skit i start för å kunna blåsa kunderna senare är helt befängt. Tror du inte f12 hade varit ÖVERSÅLLAT med dåliga omdömen och inlägg som påpekar att jag är en jävla lögnare och skojare? Det enda inlägget är det du å någon annan tomte har lyckats svamla ihop.
Tro vad du vill som sagt, faktan talar för sig själv. Fakta som du inte på något vis har en chans att inneha dessutom, eller tror du på fullt allvar att lilla du sitter där å vet hur AAS-branschen i sverige är strukturerad?

Aja, jag lämnar det här nu. Tro vad du vill som sagt.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-29, 15:06
Medlem
Kommer ihåg när jag mailade Max och klagade på hans olja eftersom den gav mig sjuk PIP vilket inte Hulks hade gjort. Han blev skitsur för att jag jämförde hans oljor med Hulks Kanske var världens bästa skådespeleri via email men är rättttt säker på att det inte är samma kokare alls. Vet inte ens vad det idén från början kommit från. Deras (och supermans) oljor är så jävla solklart olika saker.

Fotnot: Fick bara pip från Pro första tre sticken, sedan försvann det helt. Gillar grejerna rejält nu, och är någorlunda skyldig M en ursäkt
Citera
2017-12-02, 11:17
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Med risk för att någon foliehatt börjar rya om mönster måste jag ändå gröna Pro Oil Primo E nu helt enkelt för att det är den bästa primon jag kört någonsin tror jag. Svårt å jämföra men åkte på apoteks-Bayer en gång för länge sedan vilket var toppen men effekterna nu kom snabbare och tydligare. Kan bero på att jag i övrigt är bättre på näring och träning iofs. Inte illa dock att dra jämnt med Bayer-primo.

Pro Oil Primo E 100mg/mL - Grön
LOT Number: 6
Mfg: 03/17
Exp: 03/19

Initial recension på Pro Oral Cutviron 150 också; enkel olja att sätta. Ingen hosta på två stick men båda injektionerna gick som oftast väldigt smidigt till. Någon vidare pip kan jag inte kalla det men man känner helt klart att en ny olja har spikats i.
Återkommer om ett par veckor med utlåtande på cutmixen!

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-12-02, 19:51
Medlem
kan passa på o röda pro-oils halva sortiment..

fullständig rödning kommer att komma med riktig back up info men vi kan kortfatta det hela tillsvidare med:

det enda jag torskade på mitt piss prov var testo..

(piss provet utfördes i augusti)

låg på testo E, mast E, GHRP2, MOD och AI ifrån pro-oil under pissprovet

hade spårtider på tren E + A (sista intag i juni), deca (sista intag i slutet på mars) men jag ska backtracka exakta datum ifrån min kur rapport samt få hem alla pappren med exakta siffror ifrån polisen och dela med mig av... antar att det kommer bli en hel del förbamnnade miner här nu men men sanningen är vad den är och ledsen över att göra folk besvikna men det står helt enkelt på dom själva

folk får ju gärna försvara detta om dom vill men det är igentligen skit samma, tror inte på en fucking millisekund att snuten hade låtit mig komma undan med ett enda spår i min kropp, det kött mongot som påstod att jag och kar-alfred var samma person med olika konto kan ju bara köra upp en kuk i käften o hålla den fylld nästa gång du vill yttra dig då du har så jävla fel så man blir mörkrädd...

jag är, kommer och har alltid varit opartisk
Citera
2017-12-03, 07:35
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
kan passa på o röda pro-oils halva sortiment..

fullständig rödning kommer att komma med riktig back up info men vi kan kortfatta det hela tillsvidare med:

det enda jag torskade på mitt piss prov var testo..

(piss provet utfördes i augusti)

låg på testo E, mast E, GHRP2, MOD och AI ifrån pro-oil under pissprovet

hade spårtider på tren E + A (sista intag i juni), deca (sista intag i slutet på mars) men jag ska backtracka exakta datum ifrån min kur rapport samt få hem alla pappren med exakta siffror ifrån polisen och dela med mig av... antar att det kommer bli en hel del förbamnnade miner här nu men men sanningen är vad den är och ledsen över att göra folk besvikna men det står helt enkelt på dom själva

folk får ju gärna försvara detta om dom vill men det är igentligen skit samma, tror inte på en fucking millisekund att snuten hade låtit mig komma undan med ett enda spår i min kropp, det kött mongot som påstod att jag och kar-alfred var samma person med olika konto kan ju bara köra upp en kuk i käften o hålla den fylld nästa gång du vill yttra dig då du har så jävla fel så man blir mörkrädd...

jag är, kommer och har alltid varit opartisk

Nu vet inte jag hur ditt test har gått till, men ett normalt dopingtest av snuten går dem inte in och söker efter varenda substans som finns. Dem testen är rätt så dyra att göra. Så för dem räcker det med att få dig på en substans. Och i första steget är det testo som kollas upp! Blir det napp där så brukar dem i normala fall stoppa där.
Och att du som är en sådan världsmästare inte kunde känna skillnad mot att enbart ha Testo mot att ha testo , tren , deca , mast , GHRP2 och AI i kroppen blir ju jävligt lustigt.

Känner du igen detta inlägget
" hur som kan jag gå i god för att min masteron gör vad den ska, all styrka är kvar ifrån trennet! "

Sugen på att förklara dig ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in