Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-03, 09:48
  #325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Nu vet inte jag hur ditt test har gått till, men ett normalt dopingtest av snuten går dem inte in och söker efter varenda substans som finns. Dem testen är rätt så dyra att göra. Så för dem räcker det med att få dig på en substans. Och i första steget är det testo som kollas upp! Blir det napp där så brukar dem i normala fall stoppa där.
Och att du som är en sådan världsmästare inte kunde känna skillnad mot att enbart ha Testo mot att ha testo , tren , deca , mast , GHRP2 och AI i kroppen blir ju jävligt lustigt.

Känner du igen detta inlägget
" hur som kan jag gå i god för att min masteron gör vad den ska, all styrka är kvar ifrån trennet! "

Sugen på att förklara dig ?


tror inte att snuten sparar in några tusenlappar när hormon testet ensamt kostar några tusenlappar men jag kan ha fel... jag vågar inte säga bu eller bä för vet inte exakt hur de utför proven men jag har återigen svårt o tro att de skulle låta något komma undan när dom endå testar

ja det finns ju en rätt enkel förklaring varför jag behåll all styrka ifrån trennet när jag gick över till mast eftersom jag aldrig hade tren i blodet heller ^^

jag har aldrig sagt att jag är ett proffs och tydligen är det enkelt att hustla även de lite mer erfarna på produkter

hur som blir ju detta enkelt att reda ut eftersom de beslagtog tren A ifrån pro-oil som jag tvivlar starkt på att dom låter mig komma undan med så kan vi ju kika mer på detta då
Citera
2017-12-03, 10:26
  #326
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
tror inte att snuten sparar in några tusenlappar när hormon testet ensamt kostar några tusenlappar men jag kan ha fel... jag vågar inte säga bu eller bä för vet inte exakt hur de utför proven men jag har återigen svårt o tro att de skulle låta något komma undan när dom endå testar

ja det finns ju en rätt enkel förklaring varför jag behåll all styrka ifrån trennet när jag gick över till mast eftersom jag aldrig hade tren i blodet heller ^^

jag har aldrig sagt att jag är ett proffs och tydligen är det enkelt att hustla även de lite mer erfarna på produkter

hur som blir ju detta enkelt att reda ut eftersom de beslagtog tren A ifrån pro-oil som jag tvivlar starkt på att dom låter mig komma undan med så kan vi ju kika mer på detta då

Polare som torskat hade endast boldenone på sitt prov trots att han körde testo också. Kan inte tänka mig att testot var helt utan verksamt ämne så att dom bara kollar på det första dom hittar låter ju sannolikt i så fall.

Sen att man inte vet om man är på tren eller inte är ju som att inte märka om man blir slagen på käften! Klart som fan man märker om det är tren eller inte man stoppar i sig. Så att du i efterhand klagar på att snuten inte sätt det i prov och därför säger att det är skit är bullshit!

I övrigt är deras deca riktig deca iaf. Körde som jag tidigare sagt deca only där jag ökade i styrka från tren kuren innan (ej pro-oil tren). Så decan är riktigt bra. Blodprov med typ 4 i testovärde indikerar ju att det inte är testo i den som det brukar vara om den är fake.


Vet förövrigt flera som fått pissa som ändå klarat sig trots att dom varit ON. Ibland analyserar dom inte ens provet heller.

Mvh
Citera
2017-12-03, 18:01
  #327
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Polare som torskat hade endast boldenone på sitt prov trots att han körde testo också. Kan inte tänka mig att testot var helt utan verksamt ämne så att dom bara kollar på det första dom hittar låter ju sannolikt i så fall.

Sen att man inte vet om man är på tren eller inte är ju som att inte märka om man blir slagen på käften! Klart som fan man märker om det är tren eller inte man stoppar i sig. Så att du i efterhand klagar på att snuten inte sätt det i prov och därför säger att det är skit är bullshit!

I övrigt är deras deca riktig deca iaf. Körde som jag tidigare sagt deca only där jag ökade i styrka från tren kuren innan (ej pro-oil tren). Så decan är riktigt bra. Blodprov med typ 4 i testovärde indikerar ju att det inte är testo i den som det brukar vara om den är fake.


Vet förövrigt flera som fått pissa som ändå klarat sig trots att dom varit ON. Ibland analyserar dom inte ens provet heller.

Mvh


ahja, det kan vara så som ni säger men det får vi ju veta iframtiden iallafall

ja men då kan vi ju konstatera att det inte var tren jag fått ifrån mshop eftersom jag gnällde på trennet ifrån pro-oil igenom hela kuren både enanthate och acetate på upp till 700 mg ew (finns dokuemterat i min kur rapport så det är inte direkt något jag hittar på i efterhand) så det är inte någon jävla bullshit ditt retard.. kanska ska kolla upp om detta är något jag har hittat på med tiden eller om det finns dokumenterat ifrån flera månader sen tillbaka innan du påstår att jag sitter här och hittar på..

känns ju jävligt långsökt att jag skulle skriva om deras tren i min kur för typ 5 månader sen och NU BÖRJA GNÄLLA OM ETT PISS PROV bara för att smutskasta deras produkter..

vi får ju se eftersom de beslagtog både tren A och NPP ifrån mig som var ifrån mshop, och om NPP inte håller måttet så utgår jag ifrån det självklara att inte decan heller gör det.. sen vad du vill intala dig själv det skiter jag i men båda 19-nor preppen kommer analyseras och då pratar vi om oljorna ensama utanför min kropp.. skall bli intressant o se hur ni hanterar den infon eftersom ni uppenbarligen reagerar så starkt på detta

som jag har sagt tidigare att om jag har fel kommer jag lägga ut det och givetvis be om ursäkt om jag trampat någon på tårna men riktiga analyser kommer så vi får vänta och se
__________________
Senast redigerad av Max-gainz 2017-12-03 kl. 18:03.
Citera
2017-12-04, 14:09
  #328
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
kan passa på o röda pro-oils halva sortiment..

fullständig rödning kommer att komma med riktig back up info men vi kan kortfatta det hela tillsvidare med:

det enda jag torskade på mitt piss prov var testo..

(piss provet utfördes i augusti)

låg på testo E, mast E, GHRP2, MOD och AI ifrån pro-oil under pissprovet

hade spårtider på tren E + A (sista intag i juni), deca (sista intag i slutet på mars) men jag ska backtracka exakta datum ifrån min kur rapport samt få hem alla pappren med exakta siffror ifrån polisen och dela med mig av... antar att det kommer bli en hel del förbamnnade miner här nu men men sanningen är vad den är och ledsen över att göra folk besvikna men det står helt enkelt på dom själva

folk får ju gärna försvara detta om dom vill men det är igentligen skit samma, tror inte på en fucking millisekund att snuten hade låtit mig komma undan med ett enda spår i min kropp, det kött mongot som påstod att jag och kar-alfred var samma person med olika konto kan ju bara köra upp en kuk i käften o hålla den fylld nästa gång du vill yttra dig då du har så jävla fel så man blir mörkrädd...

jag är, kommer och har alltid varit opartisk

Innan några analyser är uppvisade har jag inte så mkt att säga annat än att det känns lite väl onödigt att skriva "Rödar Mshops HALVA sortiment" när det enda du är tveksam på är masten? GHRP kan man inte testa för bara sådär, osäker på om man ens kan spåra metaboliter för att kunna styrka användande av GHRP.
Hur som så består ju Mshops sortiment av mer än 4 preparat, så lite dumt som sagt att innan du ens har fått svart på vitt röda "Mshops halva sortiment". Fruktansvärt ospecifikt och tämligen oseriöst..
Jag vill inte bråka på dig men det här måste ju bara klargöras. Ordvalen är viktiga i dessa fall i synnerhet.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-12-04, 19:04
  #329
Medlem
ahja.. vi får se när analyserna kommer
Citera
2017-12-07, 17:04
  #330
Medlem
caecos avatar
Har bytt till PRO-OIL Testo E nu, batch 07 om jag läste rätt. Var och lämnade blodprov idag för testosteron samt östrogen, innan jag injicerade det. Får se hur/om värdena ändrar sig om ett tag. Inget PIP än så länge.
__________________
Senast redigerad av caeco 2017-12-07 kl. 17:14.
Citera
2017-12-07, 18:44
  #331
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Innan några analyser är uppvisade har jag inte så mkt att säga annat än att det känns lite väl onödigt att skriva "Rödar Mshops HALVA sortiment" när det enda du är tveksam på är masten? GHRP kan man inte testa för bara sådär, osäker på om man ens kan spåra metaboliter för att kunna styrka användande av GHRP.
Hur som så består ju Mshops sortiment av mer än 4 preparat, så lite dumt som sagt att innan du ens har fått svart på vitt röda "Mshops halva sortiment". Fruktansvärt ospecifikt och tämligen oseriöst..
Jag vill inte bråka på dig men det här måste ju bara klargöras. Ordvalen är viktiga i dessa fall i synnerhet.

Mvh,

-Alfred

Jag körde Pro Oil Testo och Deca. Jag låg på såpass höga testovärden att jag baxnade när jag fick provsvaren. Kan dock bara svara för min batch - men det var potenta grejer, det kan jag lova!

Mvh E
Citera
2017-12-08, 12:58
  #332
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Jag körde Pro Oil Testo och Deca. Jag låg på såpass höga testovärden att jag baxnade när jag fick provsvaren. Kan dock bara svara för min batch - men det var potenta grejer, det kan jag lova!

Mvh E

Precis som du har jag enbart goda erfarenheter av Pro Oil, bortsett från en batch propp för hundra år sedan som hanterades extremt snabbt och skickligt.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-12-11, 16:34
  #333
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Ådrig å hård gröning på cutstacken! Vilket jävla drag det blev helt plötsligt.. Kör 525mg cutstack ew, noll pip trots eod-injektioner i glutes enbart, varm som en jetmotor, tydliga förändringar i drömmar och sömn samt styrkeökningar som känns lite smått obscena..

Första gången på cutstack men garanterat inte sista.

Pro Oil Cutviron 150
L.O.T Number 05
Mfg. 10/16
Exp. 10/18

Grönt som gräset!

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-12-16, 18:06
  #334
Medlem
Unniss avatar
Mast e, är den fortfarande drag i?
Citera
2017-12-16, 21:14
  #335
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unnis
Mast e, är den fortfarande drag i?


i sommras var den bra som fan, dock pissade jag negativt medans jag låg på den, visade bara testo (pisseprov hos fabror blå) vad det beror på lämnar jag osagt men så var det...
Citera
2017-12-17, 18:22
  #336
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Ådrig å hård gröning på cutstacken! Vilket jävla drag det blev helt plötsligt.. Kör 525mg cutstack ew, noll pip trots eod-injektioner i glutes enbart, varm som en jetmotor, tydliga förändringar i drömmar och sömn samt styrkeökningar som känns lite smått obscena..

Första gången på cutstack men garanterat inte sista.

Pro Oil Cutviron 150
L.O.T Number 05
Mfg. 10/16
Exp. 10/18

Grönt som gräset!

Mvh,



-Alfred

Hej
Vad innehåller denna Stack?

Mvh E
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback