Citat:
Ursprungligen postat av
Kaffemedaffe
Jag förstår av ditt inlägg (som jag läste) att du inte läste mitt. Om du har lust att göra det får du återkomma, det du skriver nu är väl sånt du brukar skriva och vad du gärna vill få ut men det har väldigt lite med vad jag skrev att göra och det bemöter ingen av mina poänger.
Jo jag läste ditt...jag bara orkar inte skriva samma sak 30 ggr eller bemöta allt som bara gör mig trött, så som jag skrev jag valde att svara på endast de första du skrev.
Att människor väljer att gravt kränka andra människor kan aldrig i grunden vara den som utsätts fel.
Liksom end of story.
Att människor väljer att försvara sig och sina liv via feminism #MeToo eller what ever...
mot uppenbara kränkningar, förtryck och kriminalitet kan helelr itne i grunden vara ett "fel"
så som du försöker få det till.
Vill du/ ni inte att kvinnor ska vara så fly förbannade att de anklagar män som grupp, eller individuella män, börja då arbeta mot de alldeles uppenbara, för alla med 2 samarbetande hjärnceller, problemen med manligheten som gör att en så kraftig övervikt av de som sysslar med att begå brott och svinigheter är män.
End of story.
( men jag uppskattade att du la ner så mycket jobb på din text)