Helt underbart debilt när debattören inte förstår att det är Sverige som är extremt och utskrattat, som så ofta med svenskar.
Danskarna har naturligtvis sedan länge förstått att kvinnor som i grupp förtalar män i media och förstör deras liv, utan att det finns några domar eller ens utredningar i frågan i de flesta fall, är ett jävligt efterblivet sätt att försöka leka fungerande stat på.
Kvinnor talar ju alltid sanning. Alltid. Det finns inte en enda kvinna på hela jorden som skulle kunna få för sig att hitta på saker om män för egen vinnings skull, eller på rent jävelskap för att de inte gillar mannen ifråga. Alla kvinnor är alltid ärliga, självuppoffrande och sakliga.
Låter det som någon annan del av det svenska samhället som gått helt åt helvete? Anyone?
Jag talar förstås om migrationspolitiken, där alla ensamkommande afghaner alltid talar sanning och är 13 år gamla fast de har skägg, är tunnhåriga och har tatueringar från Monsters of Rock 1991.
Jag fullständigt avskyr Virtanen t.ex. Men det som sker nu är varken sunt eller bra, alldeles oavsett mina åsikter om hans gärning och politik, och jag kan bara glädjas åt att det danska folket inte är lika självhatande och efterblivet som det svenska.