Citat:
Ursprungligen postat av
Minxy
Vad är det ni gillar?
Känslan? Då är jag nyfiken på hur det känns.
Synen? Jag blir alltid lite lätt tårögd de första två stötarna och det verkar min kille bara uppskatta
Vetskapen av att tjejen anstränger sig lite extra för att ge er vad ni vill ha?
Ös på med era känslor för deepthroat!
Tjejer som gillar att ge det kan ju också lämna synpunkter/åsikter/beskriva vad dom gillar med det

Kille här. En helt komplett från start till stopp korrekt utförd deepthroat avsugning är helt enkelt överlägsen rent njutnings mässigt jämfört med en "klassisk" avsugning. No contest.
Inte ens de tjejer jag träffar som varit absolut bäst på konventionella avsugningar kan mäta sig med en bra deepthroat avsugning.
Plus att den som är bra på deepthroat brukar även vara absolut expert på att kombinera deepthroat med den vanliga avsugnings metoden.
Men när hon går all in och kör deepthroat hela vägen, oj oj.
Det är inte svårare än så egentligen.
Vad som är synd är väl hur ovanligt det är att kvinnor klarar detta. De flesta killar har nog aldrig ens fått en äkta proffsigt utförd deepthroat avsugning. Vissa har fått hackigt och hostande utförda deepthroats utan svälj. Medans en minoritet fått den där helt problemfria deepthroat avsugningen där hon skickar dig till himlen en stund.
Efter att ha levt med en kvinna som lärde sig deepthroat till perfektion och gjorde det dagligen, så är vanliga avsugningar liksom inte speciellt längre. Hon satte ribban så högt att extremt få ens kan jämföra sig.