2012-07-24, 00:33
Medlem
Jag vill inte ha makt nånstans när det gäller sex, är undergiven. Men en deepthroat vill jag väldigt gärna känna på, det känns som att känslan kommer vara oslagbar. Har ju då aldrig fått känna på det, men det har varit riktigt skönt när jag blivit avsugen och tjejen tar den så långt hon kan (vilket tyvärr inte varit så långt i mina fall, har väl haft otur).
Citera
2017-11-26, 10:52
Medlem
jizzbergs avatar
Avsugningar / deepthroats har alltid varit intressant för mig. Älskar att känna ollonet stöta emot bakre delen av halsen. Är kuk/halssugaren duktig och kan krama ihop sina sväljmuskler runt ollonet så dröjer det inte länge innan jag sprutar. Jag gillar när det blir lite messy också och grabbar om ni är rädda för lite magsaft / skum som kommer upp när ni pumpar halsen så missar ni något, känslan av något varmt och blött som rinner ner längst kuken medans man trycker den halsen... som en boss
Citera
2017-12-01, 10:28
Medlem
Måste man välja?

Deepthroat är en väldigt visuell upplevelse, jag har blivit rotad av 2 st tjejer. Ingen har varit tårögd eller fått kväljningar, de har själva valt att ta den till roten så deepthroat måste inte handla om att mannen pressar på.
Citera
2017-12-01, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MalbecWarrior
Måste man välja?

Deepthroat är en väldigt visuell upplevelse, jag har blivit rotad av 2 st tjejer. Ingen har varit tårögd eller fått kväljningar, de har själva valt att ta den till roten så deepthroat måste inte handla om att mannen pressar på.
Just den biten att låta kvinnan själv ta den till roten tror jag är något som skulle göra att fler män får uppleva deepthroat.

Jag gillar att ta min man djupt och gör det ofta, men försöker han stöta ner i min hals så låser det sig direkt och gör ont, vilket det absolut inte gör när jag själv tar honom djupt. Tursamt nog så tänder han inte på att göra mig illa, utan går igång både på känslan och synintrycket när jag villigt tar honom djupt.
Citera
2017-12-02, 16:01
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
utan går igång både på känslan och synintrycket när jag villigt tar honom djupt.

Detta är ju naturligtvis det vettiga sättet att ha det från bådas perspektiv. Det blir istället en "fin" upplevelse när man känner att sin kvinna anstränger sig för att göra något extra och gör det för att hon vill.
Citera
2017-12-03, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flash-999
Detta är ju naturligtvis det vettiga sättet att ha det från bådas perspektiv. Det blir istället en "fin" upplevelse när man känner att sin kvinna anstränger sig för att göra något extra och gör det för att hon vill.
Det finns ju både män och kvinnor som tänder på själva tvångsgrejen, men jag gissar att många män som försöker trycka sig ner helt enkelt gör det för att de vill djupt, och tror att de hjälper till genom att trycka på. Fast jag tror alltså att många fler män skulle bli deepthroatade om de låter kvinnan hållas med sina försök medan hon lär sig hur hon ska göra för att lyckas.

Vill man som kvinna lära sig ta kuken djupt så får man helt enkelt övertala den stackars mannen att ligga still och vara övningsobjekt medan man tränar, men män är så snälla och hjälpsamma varelser att många säkert heroiskt offrar sig och ligger still en stund😎...
Citera
2017-12-03, 17:13
Medlem
Dofternas avatar
Att ta den djupt i halsen är väldigt sensuellt. Känner mig sensuellt bekräftad när hon tar kuken som vore hon svulten.
Citera
2017-12-03, 18:44
Medlem
Loels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minxy
Vad är det ni gillar?
Känslan? Då är jag nyfiken på hur det känns.

Synen? Jag blir alltid lite lätt tårögd de första två stötarna och det verkar min kille bara uppskatta

Vetskapen av att tjejen anstränger sig lite extra för att ge er vad ni vill ha?

Ös på med era känslor för deepthroat!

Tjejer som gillar att ge det kan ju också lämna synpunkter/åsikter/beskriva vad dom gillar med det

Det är ju att fullkomligt utnyttja den lilla slynan för eget behag. Känns skönt när halsen klämmer om kuken också. Gillar när tjejerna klöker och hostar och flämtar efter andan

Tårigt och sleemigt är stort pluss!
Citera
2017-12-04, 06:28
Medlem
En tjej ger inte deepthroat.. Det är mannen som ger tjejen deepthroat.
Bäst genom att lägga tjejen på rygg med huvudet ut över sängkanten. Mycket skönt och hett när man ser rörelserna i halsen när man kör på.
Citera
2026-07-13, 02:04
Medlem
Citat:
Vad är det ni gillar?

Synen? Jag blir alltid lite lätt tårögd de första två stötarna och det verkar min kille bara uppskatta

Tjejer som gillar att ge det kan ju också lämna synpunkter/åsikter/beskriva vad dom gillar med det

Kille här. En helt komplett från start till stopp korrekt utförd deepthroat avsugning är helt enkelt överlägsen rent njutnings mässigt jämfört med en "klassisk" avsugning. No contest.

Inte ens de tjejer jag träffar som varit absolut bäst på konventionella avsugningar kan mäta sig med en bra deepthroat avsugning.

Plus att den som är bra på deepthroat brukar även vara absolut expert på att kombinera deepthroat med den vanliga avsugnings metoden.

Men när hon går all in och kör deepthroat hela vägen, oj oj.

Det är inte svårare än så egentligen.

Vad som är synd är väl hur ovanligt det är att kvinnor klarar detta. De flesta killar har nog aldrig ens fått en äkta proffsigt utförd deepthroat avsugning. Vissa har fått hackigt och hostande utförda deepthroats utan svälj. Medans en minoritet fått den där helt problemfria deepthroat avsugningen där hon skickar dig till himlen en stund.

Efter att ha levt med en kvinna som lärde sig deepthroat till perfektion och gjorde det dagligen, så är vanliga avsugningar liksom inte speciellt längre. Hon satte ribban så högt att extremt få ens kan jämföra sig.
Citera
2026-07-13, 05:00
Medlem
DrJolls avatar
Det är inte ens kinky Det är psyk stört att njuta av ngt liknande.
Citera
2026-07-13, 10:53
Medlem
Citat:
Vad är det ni gillar?

Att man känner hennes näsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in