2012-03-16, 10:02
Medlem
Minxys avatar
Vad är det ni gillar?
Känslan? Då är jag nyfiken på hur det känns.

Synen? Jag blir alltid lite lätt tårögd de första två stötarna och det verkar min kille bara uppskatta

Vetskapen av att tjejen anstränger sig lite extra för att ge er vad ni vill ha?

Ös på med era känslor för deepthroat!

Tjejer som gillar att ge det kan ju också lämna synpunkter/åsikter/beskriva vad dom gillar med det
Citera
2012-03-16, 10:06
Medlem
JonasJRs avatar
Det är kanske för att män gillar när tjejer har det lite jobbigt :P haha kolla den här han förklarar allt!
Citera
2012-03-16, 10:06
Medlem
goin-xxxls avatar
Hade en tjej härom året som deepthroatade och de var grymt att ha hennes läppar enda ner på kukroten
Citera
2012-03-16, 10:07
Medlem
yeahgrrs avatar
det är en kombination av det du räknar upp...
Citera
2012-03-16, 10:10
Medlem
Cuukis avatar
Det är mestadels en makt sak faktiskt, män tänder på att känna sig mäktiga. Detta märks tydligt vilka som är maktkåta in das säng. Coolt va!? HA!
Citera
2012-03-16, 10:11
Medlem
Ducken11s avatar
Bra mycket hetare när man själv tvingar ner hennes huvud mot kukroten med lite våld samtidigt som hon kämpar emot, dessutom lär de sig att bli av med sina gagreflexer snabbare på det sättet.

Trycker man ner kuken såpass långt i halsen på'na så brukar de även resultera i att hon får upp lite tjockare och mer saliv som också har en tändande effekt, och som TS skriver när de kommer lite tårar som kletar ut sminket... Då känner man att man har sig sin egna lilla husslyna att bemästra.
Citera
2012-03-16, 10:14
Medlem
MaryBells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minxy
Vad är det ni gillar?
Känslan? Då är jag nyfiken på hur det känns.

Synen? Jag blir alltid lite lätt tårögd de första två stötarna och det verkar min kille bara uppskatta

Vetskapen av att tjejen anstränger sig lite extra för att ge er vad ni vill ha?

Ös på med era känslor för deepthroat!

Tjejer som gillar att ge det kan ju också lämna synpunkter/åsikter/beskriva vad dom gillar med det

Can be pretty disgusting if the vomit reflex kicks in.
Citera
2012-03-16, 10:20
Medlem
Jag gillar att ge djuphals.

Om kuken i fråga passar ihop med min hals. Jag har varit med om kukar som oavsett vinkel ideligen stött i min "kräkreflekpunkt". Längre kukar glider oftast förbi. Min erfarenhet.

Det handlar om rätt vinkel för att jag ska kunna rota kuken ordentligt. Är jag on top och styr så är det relativt enkelt att få till. Pratar vi munknull är det vanligt att ögonen tåras och jag får kväljningar. Men det är å andra sidan tjusningen med att ge hals.

Och att känna en varm sats långt ner i halsen är härligt.
Citera
2012-03-16, 11:32
Medlem
Minxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borgarbracka
Jag gillar att ge djuphals.

Om kuken i fråga passar ihop med min hals. Jag har varit med om kukar som oavsett vinkel ideligen stött i min "kräkreflekpunkt". Längre kukar glider oftast förbi. Min erfarenhet.

Det handlar om rätt vinkel för att jag ska kunna rota kuken ordentligt. Är jag on top och styr så är det relativt enkelt att få till. Pratar vi munknull är det vanligt att ögonen tåras och jag får kväljningar. Men det är å andra sidan tjusningen med att ge hals.

Och att känna en varm sats långt ner i halsen är härligt.

Håller med - att ögonen tåras är en del av tjusningen och att det kommer en eller två små kväljningar är i princip oundvikligt om man kör på.

Jag trivs helt klart bäst när killen styr detta och jag står på knä framför honom
Citera
2012-03-16, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minxy
Håller med - att ögonen tåras är en del av tjusningen och att det kommer en eller två små kväljningar är i princip oundvikligt om man kör på.

Jag trivs helt klart bäst när killen styr detta och jag står på knä framför honom

Precis så. Knästående framför en storkukad man som med fasta händer tar ett grepp om nacken och med lugn röst säger: "Såja, nu sitter du still så ska du se att det här går bra."

Jag trivs dock även med att vara den som ber mannen att hålla käften och ligga still.

Och känslan av en varm laddning i strupen är lika ljuvlig oavsett hur förarbetet sett ut.
Senast redigerad av borgarbracka 2012-03-16 kl. 11:49.
Citera
2012-03-16, 11:42
Medlem
submariners avatar
hej,

deepthroat är väl lite som anal6 - det är delvis dominans och delvis att hon anstränger sig. kollar man en porrfilm är ju ofta deepthroat mer på killens villkor än om en tjej ger ett BJ utan killens inblandning...
Citera
2012-03-16, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yeahgrr
jag hoppas att du tömt din inbox efter det här inlägget för nu lär det väl hagla in PM till dig

Jo tack. Med bifogade bilder. Och givetvis också de sedvanliga äckligafulabilligahora-PM:en.

Det är dock inte alla män som är intresserade av halsknull. Jag har varit med män som är besatta av ansiktssprut. Och givetvis av en hel massa andra saker som inte alltid ens inkluderar ett sprut.

Men jag har som sagt inget emot av att djuphalsas av en lyhörd man som kan sin sak.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in