2012-07-19, 09:31
Medlem
bomullsgodiss avatar
Tillägg:
Var fan får man tag i någon som kan? *skrattar*
Det känns som att man sökt överallt, men det är lite som att det är en av de få grejor man bara får uppleva på film, förutom av en enda brud som sagt...
(och i det fallet lärde hon sig det i ett desperat försök att hålla kvar mig efter att jag flyttat därifrån efter 4.5 års förhållande)
Citera
2012-07-19, 09:46
Medlem
Jag har fått många sköna avsugningar i mina dar och jag älskar avsugningar.

Dock har jag ALDRIG fått vara med om en deepthroat men jag skulle mer än gärna vilja få uppleva detta men brudar i Skåne som kan detta verkar inte finnas...
Citera
2012-07-19, 12:01
Medlem
vittblods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minxy
Håller med - att ögonen tåras är en del av tjusningen och att det kommer en eller två små kväljningar är i princip oundvikligt om man kör på.

Jag trivs helt klart bäst när killen styr detta och jag står på knä framför honom

Är du kille?
Citera
2012-07-19, 14:37
Medlem
miniCarls avatar
"Ni killar som gillar"...
Som om det finns killar som inte gillar dt
Citera
2012-07-19, 23:41
Medlem
Hade en kk i några månader som älskade deepthroat. Efter det gick det många år där jag bara fick vanliga bjs men nu har jag äntligen en flickvän som gillar att ge deepthroat
Citera
2012-07-20, 16:12
Medlem
Joe Cools avatar
Min tjej kan men jag uppskattar det inte speciellt mycket. Jag uppskattar faktiskt inte BJs så där värst mycket alls. Visst blir det lite som en del av förspelet ibland och det ser rätt trevligt ut men jag går helt enkelt inte igång så hårt på det. Stackars henne som har tränat och träffar på någon som inte har vett att uppskatta det.

Men någon enstaka gång när jag känner att "Nu djävlar ska hon få vad hon tål" så trycker jag ner henne på sängen, lägger mig ovanpå i 69an och knullar henne djupt och hårt i halsen medan fingrarna ger hennes G-punkt vad den tål. Då är det är en underbar känsla när hon kommer och inte riktigt kan fokusera på DPn samtidigt.
En härlig kombination av hennes dundrande helkropporgasm, lite kväljningar och lätta panikkänslor pga syrebrist. Och lite ansiktssprut på mig.
Fast det är ytterst sällan jag är på humör att vara så fysiskt dominant, det är inte min grej egentligen. Fast nu bliev jag så klart lite sugen...
Citera
2012-07-20, 16:34
Medlem
thissuitisblacknots avatar
Citat:
Vad är det ni gillar?
Känslan? Då är jag nyfiken på hur det känns.

Synen? Jag blir alltid lite lätt tårögd de första två stötarna och det verkar min kille bara uppskatta

Vetskapen av att tjejen anstränger sig lite extra för att ge er vad ni vill ha?

Ös på med era känslor för deepthroat!

Tjejer som gillar att ge det kan ju också lämna synpunkter/åsikter/beskriva vad dom gillar med det

Gillar inte deepthroats alls, alltså att ge dom.

Det enda ni bruttor måste göra när ni suger balle är att rollspela lite. Rollen är: en brud som ÄLSKAR och NJUTER av att suga kuk och svälja sperma såklart! hahaha
Citera
2012-07-20, 20:21
Medlem
.-.-.s avatar
Av nån anledning så blir orgasmerna fetare ju längre ner i halsen man kommer sig, så det här är grejer det.
Kan inte vara lätt för alla fb-dasar där damerna knappt får in ollonet i käften.
Citera
2012-07-20, 20:51
Medlem
Citat:
Vad är det ni gillar?

Synen? Jag blir alltid lite lätt tårögd de första två stötarna och det verkar min kille bara uppskatta

Tjejer som gillar att ge det kan ju också lämna synpunkter/åsikter/beskriva vad dom gillar med det

Det handlar om makt och kontroll. Hade du börjat grina också så hade det säker gått direkt.
Citera
2012-07-21, 03:01
Medlem
vetskapen av vart min kuk är, ansträgningen tjejen gör, entusiasmen hon har.

det är inte lika skönt som avsugning+hand samtidigt i snabb takt. men det krävs variation för att skapa bra sex enligt mej! dock när hon suger av och det "slår i" dvs inte kommer förbi "munhålan" så äre faktiskt lite skönt, ungefär samma känsla som att bottna fittan. dock när man gör det i munnen så uppskattas det ju ej lika mycket..
Citera
2012-07-22, 06:29
Avslutad
Jag ser det helt som en maktkänsla, det är underbart.
Citera
2012-07-23, 20:33
Medlem
Citat:
Vad är det ni gillar?

Jag tror du svarade på din fråga helt själv. Känns fantastiskt (helt annorlunda än vanligt sug), dominans-grejen, "hon vill ha mig"-grejen, porrfaktorn, etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in