Citat:
Den kanske mäktigaste smoking gun när det gäller 9/11 är skåpbilen som stannades med en målning på utsidan av bilen av ett fjärrstyrt flygplan som flyger in i WTC och exploderar. När polisen såg denna bilen så blev de direkt misstänksamma, vilket de givetvis borde bli, och stannade bilen, de som körde bilen sprang då därifrån och blev sedan fångade, vad de sedan sa i förhör har ingen någonsin tagit reda på och det är hemligt men 9/11-kommissionen borde ha tagit reda på det.
Tyvärr så har denna mäktiga smoking gun blivit missad av de flesta, och skeptiker kommer nog aldrig kunna förstå varför det är en sådan mäktig smoking gun. Man får tänka på att där var agenter från ett annat land, Mossad, som visste om attacken i förhand, och att samma lands militär befann sig i New york olagligt innan attacken, i närheten av kaparna bland annat, vilket också är väldigt stort, att en främmande makts militär befinner sig i landet olagligt, något som 9/11-kommissionen inte heller kollade på alls.
Dessa militärer var också experter på demolering, och det blev rapporterat tidigt att polisen hade hittat sprängladdning i bilar, vilket FBI kan ha mörklagt senare, bilen som tillhörde Mossad agenterna blev iallafall avslöjad att ha innehållit sprängladdningar av bombhundarna, sedan hade de karter med markerade platser som en polischef kommenterade att det såg ut som att de visste precis vad som skulle hända, vilket vi vet att de visste eftersom dom erkänt det också.
Om polisen i New york som gjorde ett fantastiskt jobb på 9/11 enligt mig hade fått bestämma så hade de säkerligen släppt all information om förhör osv till allmänheten, och då hade vi nog kunnat ha sanningen om attacken idag, tyvärr så är det FBI och CIA som bestämmer, som är kända för mörkläggningar och brott, FBI är kända för förfalskningar, och CIA är kända för narkotikahandel och terror.
Tyvärr så har denna mäktiga smoking gun blivit missad av de flesta, och skeptiker kommer nog aldrig kunna förstå varför det är en sådan mäktig smoking gun. Man får tänka på att där var agenter från ett annat land, Mossad, som visste om attacken i förhand, och att samma lands militär befann sig i New york olagligt innan attacken, i närheten av kaparna bland annat, vilket också är väldigt stort, att en främmande makts militär befinner sig i landet olagligt, något som 9/11-kommissionen inte heller kollade på alls.
Dessa militärer var också experter på demolering, och det blev rapporterat tidigt att polisen hade hittat sprängladdning i bilar, vilket FBI kan ha mörklagt senare, bilen som tillhörde Mossad agenterna blev iallafall avslöjad att ha innehållit sprängladdningar av bombhundarna, sedan hade de karter med markerade platser som en polischef kommenterade att det såg ut som att de visste precis vad som skulle hända, vilket vi vet att de visste eftersom dom erkänt det också.
Om polisen i New york som gjorde ett fantastiskt jobb på 9/11 enligt mig hade fått bestämma så hade de säkerligen släppt all information om förhör osv till allmänheten, och då hade vi nog kunnat ha sanningen om attacken idag, tyvärr så är det FBI och CIA som bestämmer, som är kända för mörkläggningar och brott, FBI är kända för förfalskningar, och CIA är kända för narkotikahandel och terror.
The actual image on the side of the van showed more a military plane with camo pattern on it coming up from below the two towers. And underneath is in Hebrew "learn the fun of how to fly model planes". The van was just a delivery van for a toy shop.
And as the MTI report also said: "The vehicle was found to be an innocent delivery truck.”
It was a delivery truck carrying toys with a remote-controlled model plane and an image of NYC on the side. Let it go.
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread564141/pg1