Citat:
Conrad sätter sig på höga hästar till skillnad från dig och Motståndsrörelsen som verkar vilja bestämma vilka som får öppna en ny organisation och vem som inte får göra det? Varför i helvete skulle hela den nationella rörelsen dö för att DFS startar en ny organisation?
Varför gör inte du revolution i morgon för att slippa lägga detta ansvar på framtidens generationer?
Varför gör inte du revolution i morgon för att slippa lägga detta ansvar på framtidens generationer?
Conrads white knight?
Nej, jag är inte med i NMR och tycker faktiskt att de är ett gäng klåpare.
Jag har aldrig sagt att DFS behövde söka tillstånd hos NMR. Däremot tycker jag är att det är mer än märkligt när man går in och skiter ner hela deras kamp och säger att den redan är förlorad.
Så beter man sig väl inte mot en av de få stora organisationer som står på samma sida till någon grad?
Jäkligt onödigt, man förklarar i princip krig och vill stjäla medlemmar.
Detta är mellan NMR och Motgiftarna. Splittringen. Varför skall jag göra revolution?
Jag har under många ÅR förklarat att vi måste se framtiden för vad den är.
Tuff, svår och vi måste ta ställning till att vi sitter i en usel sits. Jag har blivit anklagad för defatism av bland annat Conrad flera gånger och mängder av folk här på Flashback.
Nu kommer kappvändarna ut med lite diagram och säger att det i princip är kört. Men det är inte defatism när det kommer från Conrad och Dan, då är det minsann en plan.
Man ska ju köpa något hus med cafe och gym och rädda Sverige. Sedan skall folk hänga i lyktstolpar och gamla Sverige kommer tillbaks.
Herregud.
Fy fan vad patetiskt.