Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Enligt uppgift i parallell tråd så meddelar nu Dan Eriksson att Nordiska Motståndsrörelsen kommer att vara bannlysta från eventuella lokaler som DFS införskaffar.
Jag som tyckte att de här grupperingarna började närma sig varandra lite de senaste månaderna, med Alternativhögern som nån sorts medlare. Och nu spricker allt igen.
Allt är så färskt nu. Jag tror att när vindarna lagt sig lite så kommer denna hatstorm att lägga sig.
Dan sa även att han har aldrig ens träffat Pär Öberg och resten utav de ledande figurerna i NMR. Att de då ska attackera han på ett så personligt plan tycker jag är lite magstarkt. När han väl har flyttat hem till Sverige igen så kommer säkert deras vägar att korsas till slut, och jag hoppas att de gräver ner stridsyxan. Det är inte riktigt läge att tjabba om små saker som detta faktiskt är. Jag hade haft förståelse om de lanserat ett nytt parti. Men nu handlar det om en förening för nationellt sinnade människor ska kunna träffas och nätverka. I slutändan är jag övertygad att detta enbart är positivt för Nordiska Motståndsrörelsen.