2017-11-26, 23:13
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitt-namn
#MeToo?

Haha Nä, jag är inte kommunist.
Citera
2017-11-26, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Det låter väldigt lite. Har de dött allihop? Så du vet säkert menar jag.

2-10 låter mycket om jag räknar på hur många männen i min släkt och bekantskapskrets har legat med, även de jag pratat om ämnet med på min förra arbetsplats. Skulle säga 0-5 snarare.
Citera
2017-11-26, 23:21
Medlem
Citat:
Det låter väldigt lite. Har de dött allihop? Så du vet säkert menar jag.

haha skrev lite väl fort där, men jag antar att du förstod innebörden ändå

De flesta är gifta så visst kan siffran öka något om de skiljer sig. Poängen var emellertid att i det stabila medianparet så har kvinnan knullat 2-3ggr fler än mannen. De flesta killar hittar så småningom någon men det betyder knappast att de har fått sin beskärda del av kakan först. Därav all rättfärdigad bitterhet.
Citera
2017-11-26, 23:22
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Achie
2-10 låter mycket om jag räknar på hur många männen i min släkt och bekantskapskrets har legat med, även de jag pratat om ämnet med på min förra arbetsplats. Skulle säga 0-5 snarare.

Nu har jag inte diskuterat statistik med mina kollegor, men det låter lite tycker jag. Personligen har jag legat med ~50 tjejer/kvinnor, och då har jag ändå varit i förhållande större delen av mitt vuxna liv (är i 40-årsåldern). Bortsett från mitt första förhållande (ung och dum) har jag alltid varit trogen.

Vafan, frugans grabb på 18 år har haft fler än 10. Han är iofs jävligt rolig att hänga med, det kanske är det.
Citera
2017-11-26, 23:27
Medlem
Citat:
Vafan, frugans grabb på 18 år har haft fler än 10. Han är iofs jävligt rolig att hänga med, det kanske är det.

Det är ju exakt den poäng som man försöker framhäva i tråden. Vissa får allt medan resten får nöja sig med brödsmulorna.
Citera
2017-11-26, 23:30
Bannlyst
Citat:
Nu har jag inte diskuterat statistik med mina kollegor, men det låter lite tycker jag. Personligen har jag legat med ~50 tjejer/kvinnor, och då har jag ändå varit i förhållande större delen av mitt vuxna liv (är i 40-årsåldern). Bortsett från mitt första förhållande (ung och dum) har jag alltid varit trogen.

Hur ser han ut?

Grejen är att det är ett fåtal killar/män som ligger med extremt många kvinnor, medan en stor del får väldigt lite, vissa får inte något alls. Kvinnorna får således en hög siffra ligg, en liten del ocskå en hög siffra och många män blir utan/får knappt några alls.

Jag tror inte jag känner till en enda 25årig tjej som har färre än typ 8 sexuella partners, jag känner dock till mängder och mängder av killar runt 25 som ligger på typ 1 eller 0. Många unga tjejer har 20-30-40st partners redan vid en ålder av 25.
Citera
2017-11-26, 23:30
Medlem
Citat:

Enligt statistiken jag hittar så ligger du i gruppen av de 15-20% av män som har över 30 sexpartners, grattis. Men inse att detta inte är normen, och 10 är ett antal den överväldigande majoriteten av 18-åringar bara kan drömma om.
Citera
2017-11-26, 23:31
Medlem
2560ps avatar
Citat:
haha skrev lite väl fort där, men jag antar att du förstod innebörden ändå

De flesta är gifta så visst kan siffran öka något om de skiljer sig. Poängen var emellertid att i det stabila medianparet så har kvinnan knullat 2-3ggr fler än mannen. De flesta killar hittar så småningom någon men det betyder knappast att de har fått sin beskärda del av kakan först. Därav all rättfärdigad bitterhet.

Jag skulle tro att du har rätt, de flesta tjejer jag varit ihop med har legat med fler än jag. ONS har jag inte "intervjuat", av förklarliga skäl, men jag inbillar mig att det är samma sak där.
Citera
2017-11-26, 23:34
Medlem
K.R.Kroenens avatar
Citat:
Det är ju exakt den poäng som man försöker framhäva i tråden. Vissa får allt medan resten får nöja sig med brödsmulorna.

Ja, visst är det skoj med alla dessa "höhö, jag har minsann legat med 100 brudar och det har min polare Nisse med alltså finns det inga problem"-typer som obönhörligen dyker upp när det görs försök att diskutera fenomen som gäller storskalig statistik över hela befolkningsgrupper, höjer verkligen nivån på diskussionen...
Citera
2017-11-26, 23:35
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Achie
Enligt statistiken jag hittar så ligger du i gruppen av de 15-20% av män som har över 30 sexpartners, grattis. Men inse att detta inte är normen, och 10 är ett antal den överväldigande majoriteten av 18-åringar bara kan drömma om.

Jag vet inte om det är så mycket att vara glad för, jag hade nöjt mig med de 7 tjejer jag faktiskt var förälskad i. Nu vill jag inte ha fler, jag är lyckligt gift och hoppas det varar.
Citera
2017-11-26, 23:38
Bannlyst
Citat:
Jag skulle tro att du har rätt, de flesta tjejer jag varit ihop med har legat med fler än jag. ONS har jag inte "intervjuat", av förklarliga skäl, men jag inbillar mig att det är samma sak där.

Hör ni det grabbar? 2560p har legat med runt 50 pers och de flesta kvinnor han varit med har FLER än så, EXAKT samma som min egna observation av alla kvinnor jag varit med. Vi snackar alltså om minst 20 pers, många 30, många 50, vissa är uppe i 100. Helt normala vanliga kvinnor, allt ifrån ica kassörskor till juridikstuderanden.

Kanske muppar här inne som försöker övertala sig själv att "tjejer inte har sex" kan få ett uppvaknande nu.

Tjejer har extremt mycket sex, EXTREMT MYCKET, inse detta. Samtidigt får väldigt många killar NOLL sex, deras funktion är att gå till jobbet 9 timmar per dag och betala in skatt så vi kan fortsätta finansiera kvinnornas sexiga singelliv och blatte-invasionen.

Jag undrar hur lång tid detta kommer att hålla.
Citera
2017-11-26, 23:38
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Hur ser han ut?

Grejen är att det är ett fåtal killar/män som ligger med extremt många kvinnor, medan en stor del får väldigt lite, vissa får inte något alls. Kvinnorna får således en hög siffra ligg, en liten del ocskå en hög siffra och många män blir utan/får knappt några alls.

Jag tror inte jag känner till en enda 25årig tjej som har färre än typ 8 sexuella partners, jag känner dock till mängder och mängder av killar runt 25 som ligger på typ 1 eller 0. Många unga tjejer har 20-30-40st partners redan vid en ålder av 25.

Rimlig, om man bortser från det faktum att han är spinkig, har torr hud (fjällar) och har pacemaker. Nej, jag trollar inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in